Vriendelijk

Om de auto te bekijken werden we na een lange reis vriendelijk ontvangen met een kop koffie.Ook de auto werd in vertrouwen meegegeven. Bij het ophalen van de auto(koop) werden de papieren klaargemaakt onder het genot van koffie. Alles heel gemoedelijk. Een bos bloemen werd aangeboden. Hoop dat de auto goed bevalt.

Vriendelijke mensen, goede service

Contact verliep snel en soepel, Goede service en goede koffie

Prettige service

Prettige service. Nog het vertrouwen in mensen.

Vertrouwd gevoel

Vandaag mijn gekochte auto gehaald, spannend, heb nog nooit alleen een auto gekocht omdat ik er simpelweg geen verstand van heb. Bij van der Meij had ik het gevoel dat ze me geen auto wilden aansmeren maar mij weg laten rijden in een solide, betrouwbare auto waar ik nog lang plezier van kan hebben. Ik kreeg zelfs nog een bos bloemen mee, ik voel me in alle opzichten verwent. Bedankt!

Goede service, komt afspraken na. Prettig in zaken doen.

Klantvriendelijk

De persoonlijke benadering, zoals bij vd Meij is tegenwoordig meer uitzondering dan regel.

Zeer goed geholpen

Goed en vriendelijk bedrijf

Prima geholpen

Alles werd rustig uitgelegd. Gemoedelijk. Rijlesje om aan de automaat te wennen.

super service netjes afspraken nakomen

Vakwerk

Vakwerk geleverd

Prima service en correcte afhandeling.

Na een auto elders te hebben gezien, keurig door garage van der Meij ingekocht. uitstekend geregeld en afgeleverd.

Werden vriendelijk geholpen

Bij het afhalen nog een mooi boeket bloemen.

Zeer klantvriendelijk

Als er een probleem met de auto is wordt er goed meegedacht en snel opgelost

Snel geleverd

Altijd een prima adres. Woord is woord!! Al jaren een prima relatie

klantvriendelijk

auto gekocht daar is gepoetst afgeleverd en en een bos bloemen voor de vrouw dik tevreden

Duidelijkheid over de auto

Goed geholpen bij het kopen van een nieuwe occasion. Eerst telefonisch contact gehad en duidelijkheid over de auto gekregen en de reis naar Ferwert gemaakt. Leuke afhandeling en een bos bloemen en benzine erbij gekregen.

zeer klantgericht

toen we met pech langs de kant stonden was de ambulance er binnen tien minuten

Vriendelijk eerlijk open

Erg plezierig geholpen ook wanneer je voor vragen of omstandigheden. Afspraak moet verzetten..blijft meneer super vriendelijk Leuk bijkomstigheid het bos bloemen bij t ophalen.

Vlotte service, snel een passende auto voorgesteld nadat wij met een verzoek kwamen

Vlotte service, goede kwaliteit/prijs. Zeker een aanrader!

Zeer correct en vriendelijk.

Super goed alles geregeld

Zeer vriendelijk en professioneel personeel en goede service

top service

korte wachttijd en optimale service. en...op dag van afspraak ook weer ophalen erg prettig.

Prettig behandeld

Apk keuring waarop ik kon wachten

Eerlijke, betrouwbare dealer!

Auto gekocht, ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden. No-nonsense dealer, geen gezeur over garantie. Eerlijk verhaal. Niet mooier dan dat het is. Dikke 10!