Super opleiding

Vakkundig en professioneel begeleiden en opleiden voor het behalen en slagen van toetsen en examens.

Fijne instructeur, duidelijk

Fijne ervaring gehad hier, instructeur is gezellig en leuk mee te praten, maar ook heel duidelijk. Laat op een duidelijke manier zien als je iets fout doet en laat ook zien waarom je het fout doet en hoe je het anders kan doen. Persoonlijk een goede ervaring gehad.

Rijbewijs halen zonder stress!

Ik raad iedereen aan om hier rijles te nemen. De kwaliteit is heel hoog en ze hebben heel veel geduld. Ik raad deze rijschool VOORAL aan voor mensen met faalangst. Ik dacht dat ik mijn rijbewijs nooit zou halen, maar het is toch gelukt dankzij de goede begeleiding van mijn rijinstructrice. Hier worden de begeleiders nooit gefrustreerd of geïrriteerde, als je het nog niet helemaal kan of begrijpt. Om die reden raad ik daarom ook aan om hier les te nemen als je van jezelf weet dat je faalangst hebt.

Erg fijne rijschool!

Ontzettend fijne uitleg ze nemen de tijd voor je. Ik heb met veel plezier bij vsl gelest en zou het zeker aanraden!

Professioneel maar ook persoonlijk

Ik heb hier bij Wilfried mijn C en CE rijbewijs gehaald, altijd fijne lessen gehad! Wordt altijd rustig en goed uitgelegd wat je fout (en goed) doet en er hangt altijd een fijne sfeer, gezellige gesprekken tussendoor en er wordt ook onthouden wat je hebt gezegd (andere rijschool A rijbewijs gehad waar elke week hetzelfde werdt gevraagd). 100% een aanrader!

Goede rijlessen

De lessen waren erg prettig, duidelijke instructies en helderheid over het te volgen programma. Ook de app waarin alles vermeld stond was helpend

Vakbekwaam, klantvriendelijk en een professionele houding.

Van begin tot eind een goede ervaring met professionele instructeurs die oog hebben voor de leerling. Vakkennis en materiaal is dik in orde bij VSL. Ondanks dat het een "grote" rijschool is blijft er meer dan voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht.

Buiten de zeer goede begeleiding, uitleg en expertise tevens een mooi familiebedrijf!

Super leuke en leerzame dagen gehad. Gezellige instructeur met een hoop kennis en ervaring.

Leerzame en gezellige lessen!

Ik heb bij VSL mijn praktijk in één keer wezen te halen, dit kwam door de leerzame en vooral ook gezellige lessen die ik volgde bij deze rijschool. Mijn rijinstructeur, maik. Heeft mij goed voorbereid voor mijn examen, en altijd goed de tijd voor mij genomen. Het is naar mijn mening een hele fijne rijschool waar alles goed behandeld word om in één keer je praktijk examen te halen.

Begon wat stroef daarna ging beter

Het begon wat stroef daarna gong het stukje bij stukje beter

Erg goede rijschool

Mijn ervaring bij deze rijschool is erg goed, erg duidelijke en goede instructie en weten goed waar ze mee bezig zijn.

Goede no-nonsens rijschool met oog voor de betreffende persoon die komt rijlessen

Vrachtwagen rijbewijs C gehaald en erg blij met de wijze waarop mij de benodigde vaardigheden om goed, vlot en veilig op de vrachtwagen te rijden.

Super fijn kunnen lessen!

Het heeft lang geduurd, mede doordat een rijschool stopte. Vond het hartstikke prima en met maik super fijn en relaxed gereden. Wel jammer dat de planning van examens niet optimaal was.

Een goede rijschool

Leuke manier van lesgeven

Super Rijschool

Geweldige rijschool echt een aanrader!

Fijne organisatie

VSL is een fijne plek om te lessen. Ze nemen de tijd voor je en zijn geduldig.

Zeer goed en gezellig

Mijn rijinstructeur wist waar ik minder goed in was en hielp me daar extra bij waardoor ik mijn praktijk examen in een keer kon halen. Het was ook altijd gezellig in de auto.

Ging met plezier naar elke rijles!

Ik heb bij elke rijles iets nieuws geleerd. Als ik iets verkeerd dit kreeg ik dit te horen en dat vind ik erg positief. Ik heb heel veel geleerd!!

Fijn

Goede instructies en leuke lessen

Zeer geduldig en zeer bekwaam

Ze namen alle tijd voor mij om het goed en duidelijk uit te leggen. Zodra ik klaar was voor het examen is is het bij het cbr aangevraagd en gelukkig in 1 x geslaagd. Linda ontzettend bedankt.

Fijne en gezellige rijlessen gehad!

De rijlessen waren altijd heel gezellig met Jos. Ook legt hij rustig en op een fijne manier uit. De lessen werden flexibel ingepland en heb verder geen slechte ervaringen gehad!

Ik vond goed fijn en rustig goede uit legt en goede service

Ik heb een hele leuke tijd gehad

Ik heb een leuke tijd gehad tijdens mijn lessen. Maik is een leuke rijleraar en ik had een goede band met hem. Ik heb met plezier mijn rijbewijs gehaald.

It was a great experience with Coach Wilfried. I learned a lot from him..

It was a great experience with Coach Wilfied. I learned a lot from him.. I had no knowledge about trucks before. But Wilfried was perfect to skillfully making me able to do so.

• Would you recommend us? Yes

Schaapsdrift 2

7037 CJ Beek Gem Montferland

Over VSL Verkeerseducatie

"Op weg naar een geslaagd resultaat" VSL Verkeerseducatie uit Doetinchem geeft bromfiets (AM) , Motor (A), auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE/LZV) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 2021 / 2022 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen, Verkeersschool De Haas uit ‘s-Heerenberg en Verkeersschool Anneveldt uit Doetinchem. Dankzij onder andere deze overnames is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. VSL Verkeerseducatie is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen (VRB), hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een vrijblijvende proefles aan via onze website: www.rijschoolVSL.nl