Zeer kundige mensen wie er werken erg fijne lessen gehad!

Hele fijne rijlessen gehad! Super goeie begeleiding!

Kort maar krachtig

Nadat ik mijn vorig CE niet haalde bij een andere rijschool ben ik hier terecht gekomen, en kon ik vlug examen doen na een paar uur rij-les en zodoende geslaagd, De instructeur was ontzettend goed en rustig en gaf goede introductie indien nodig. In een paar woorden Gewoon een hele goede rijschool.

Positief

Ik heb fijne lessen gehad bij VSL en ook de begeleiding was erg prettig!

In een keer geslaagd!

Ik heb een hele fijne ervaring bij deze rijschool, Je word hier goed begeleid en alles word goed uitgelegd ik zou deze rijschool zeker aanraden als je je rijbewijs wilt behalen !

Super ervaring

Ik ben tevreden over het lessen en in 1x geslaagd is een super rijschool

Ik had het niet beter kunnen voorstellen. Leuke mensen die daar werken. Fijne rijinstructeur kon ik het goed mee hebben. Ik raad VSL Verkeerductie zeker aan om daar je lessen te volgen.

Fijn

Goede hulp gekregen met de rijlessen en de laatste theorie, al met al een goeie rijschool

Super fijne ervaring!!

Ik had een super fijne ervaring bij VSL !! En heb dan ook mijn rijbewijs in een keer gehaald. Bedankt VSL !!!

Duidelijk en vriendelijk

Via via bij jullie terecht gekomen. En echt een aanrader. Vriendelijke en duidelijk in uitleg en in 1 keer geslaagd voor me E rijbewijs

Goede rijschool

Wekelijks prettige lessen gevolgd en mijn rijbewijs gehaald.

Super rijschool

Ik heb hier altijd fijne lessen gehad en in de auto was het altijd gezellig. Ook vind ik het belangrijk dat iemand waarmee je lest de dingen goed uitlegt dat werd ook zeker gedaan!

Prima, buurman heeft het me goed geleerd

Ja het was prima, met enige hobbels bij mij. Is VSL (jos) fijn mee omgegaan. En uiteindelijk mooi mijn rijbewijs gehaald!

Gemoedelijk en goede instructies

Met Wilfried als instructeur in één keer het C rijbewijs gehaald. De combinatie van zijn praktijk ervaring en het goed kunnen overbrengen is me bijgebleven. Ook over de opbouw van de lessen in aanloop naar het examen is nagedacht en dit alles in een gemoedelijke sfeer met modern en goed onderhouden materiaal. Zeker aan te bevelen. Dit alles in een gemoedelijke

Een prettige, betrouwbare en leerzame samenwerking.

Fijne vrouwelijke rij-instructeur die direct en eerlijk is. Die goed aansluit bij iemand met enige vorm van faalangst.

Goede eerlijke rijschool

Een rijschool die je examen klaar maakt en zorgt dat je dat ook echt bent. Echt de tijd voor neemt en je de oefening zo vaak laat doen dat je het ook echt kan. Hele goede uitleg en zelfs praktisch doen ze je het zelf voor. Echt top instructeur.

Ik ben er erg trots op dat ik te maken heb met een coach vol enthousiasme en ervaring, bedankt

Wat een geweldige ervaring. Het is zeer de moeite waard om met een goede trainer en een zeer geloofwaardige school te werken. Dank je wel uit de grond van mijn hart. Met vriendelijke groet.

Een goede leerzame rijschool ervaring

Ik ben begonnen in augustus voor mijn vakantie ik kon vaak niet veel lessen in verband Werk maar de rijschool was goed in plannen ze zagen ook waar je moeite mee had en gaven het aan je hebt veel aan de lessen leerzaam Ik heb een goede ervaring met rijschool VSL 1 x geslaagd Voor mijn c

Super fijne rijschool!

Super fijne ervaring gehad bij deze rijschool. Enorm fijne instructeur, erg leerzaam maar ook gezellig! Er werd op een fijne manier aangegeven als er verbeter punten waren en de rijschool heeft mij erg gemotiveerd in mijn rijden. Stiekem ga ik de lessen ook wel een beetje missen haha.. 100% een aanrader! :)

Zeer professioneel

Fijne rijschool en goeie hulp op de vlakken waar je het nodig hebt.

Ik heb veel geleerd

Was gezellig en leuk en veel geleerd

Super opleiding

Vakkundig en professioneel begeleiden en opleiden voor het behalen en slagen van toetsen en examens.

Fijne instructeur, duidelijk

Fijne ervaring gehad hier, instructeur is gezellig en leuk mee te praten, maar ook heel duidelijk. Laat op een duidelijke manier zien als je iets fout doet en laat ook zien waarom je het fout doet en hoe je het anders kan doen. Persoonlijk een goede ervaring gehad.

Rijbewijs halen zonder stress!

Ik raad iedereen aan om hier rijles te nemen. De kwaliteit is heel hoog en ze hebben heel veel geduld. Ik raad deze rijschool VOORAL aan voor mensen met faalangst. Ik dacht dat ik mijn rijbewijs nooit zou halen, maar het is toch gelukt dankzij de goede begeleiding van mijn rijinstructrice. Hier worden de begeleiders nooit gefrustreerd of geïrriteerde, als je het nog niet helemaal kan of begrijpt. Om die reden raad ik daarom ook aan om hier les te nemen als je van jezelf weet dat je faalangst hebt.

Erg fijne rijschool!

Ontzettend fijne uitleg ze nemen de tijd voor je. Ik heb met veel plezier bij vsl gelest en zou het zeker aanraden!

Over VSL Verkeerseducatie

"Op weg naar een geslaagd resultaat" VSL Verkeerseducatie uit Doetinchem geeft bromfiets (AM) , Motor (A), auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE/LZV) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 2021 / 2022 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen, Verkeersschool De Haas uit ‘s-Heerenberg en Verkeersschool Anneveldt uit Doetinchem. Dankzij onder andere deze overnames is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. VSL Verkeerseducatie is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen (VRB), hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een vrijblijvende proefles aan via onze website: www.rijschoolVSL.nl