Je leert snel als er iets niet goed wordt het je meteen verteld je kunt je zelf inplannen waneer je wilt lessen ze doen niet moeilijk.

Super rijschool

Ik ben begonnen bij VSL omdat het me een leuke rijschool leek, en dat bleek ook al snel echt zo te zijn! Met de proefles voelde ik gelijk connectie, je wordt doormiddel van een glimlach op weg gehouden, met uiteindelijk een geslaagd resultaat als je een beetje je best doet!

Wilfried heeft mij tijdens deze dag goed opgewerkt naar een BE rijbewijs

Ik begon de dag met een bak koffie en kreeg duidelijk uitleg over de theorie van de aanhanger. Daarna gingen wij rustig de weg op, hij gaf mij de ruimte om even te wennen aan de combinatie. Hiermee kreeg ik vertrouwen in het rijden, tijdens de dag werd hij steeds iets scherper waardoor ik steeds meer op niveau kwam voor mijn examen. Uiteindelijk mooi resultaat en succesvol rondje gereden. Erg blij mee!!

Dankzij Jos Peters veel leuke en leerzame rijlessen gehad

Een leuke rijschool waar je geen onnodige lessen krijgt

Uitstekende rij opleiding

Ik ben heel erg blij dat ik voor VSL heb gekozen. Wilfried Giesen is een zeer deskundige rij instructeur die naast het leren rijden ook veel tips geeft vanuit zijn eigen praktijkervaring. Ook heel erg fijn dat hij eerlijk en duidelijk is over wat je goed doet en wat nog beter kan en je nog te leren hebt. Persoonlijk contact vond ik erg prettig en ook het plezier tijdens de rijlessen. De aanvullende theorielessen heb ik ook als erg zinvol ervaren.

Professionele en klantvriendelijke begeleiding

Gewoon goede begeleiding vanaf het klassikaal theorie tot en met de praktijklessen! Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens het volgen van mijn rijopleiding. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool met goede instructeurs en een fijne combinatie auto/aanhanger

Super bedankt

Super rijschool zeker aanrader.

Een fijne rijschool

Ik heb het als fijne rijschool ervaren. Alles werd goed geregeld en er zijn aardige rij instructeurs. Daarnaast is het ook een fijne auto

Ik heb altijd goede en fijne lessen gehad

Toen ik mij inschreef bij Vsl vond ik het nemen van rijles best spannend. Tijdens mijn proefles werd het vooral leuk. Hierdoor heb ik met plezier de lessen gevolgd.

Je kan op ze rekenen !

Over het algemeen een prima ervaring gehad bij VSL. Sophie mijn rij instructrice heeft me erg gemotiveerd toen mijn praktijk er steeds dichter aan zat te komen ondanks mijn lange pauzes tussendoor. Bedankt voor alles!

Prettige en leerzame omgeving

Ik ben goed opgevangen nadat ik van een ander rijschool bij VSL kwam. Na tijdje schakel te lessen, heb ik besloten om automaat te lessen, en dit ging heel goed met Linda.

Top Begeleiding!

Hele goede begeleiding en warm ontvangst. Ruim de tijd genomen voor uitleg. Zeker een aanrader, bedankt Wilfried!

Een echte aanrader!

Ik heb de rijlessen altijd met veel plezier en gezelligheid ervaren bij VSl! Het was een leuke,leerzame en gezellige tijd met de instructrice! Rijlessen bij VSL is zeker een aanrader!!

Leerzaam en gezellig

De rijlessen waren altijd ruim van te voren en in goed overleg met mij als leerling ingepland. Tijdens de rijlessen zelf leerde ik alle belangrijke aspecten van het autorijden op een rustige en duidelijk manier. De rijlessen waren bovendien ook altijd gezellig!

Top instructies

Gewoon goede rijschool gezellige instructeur

Fijn en leerzaam

Vanaf het begin werd ik al enorm goed geholpen. Ik voelde me enorm vrij en het was allemaal enorm leerzaam. De rij instructeur die ik had hielp enorm en voelde me hartstikke comfortabel. Zeker een aanrader

Gezellige en leerzame rijschool

van de eerste les tot het examen een betrokken instructeur, goed op de feiten en dingen die niet goed gaan worden in alle rust behandeld. Geen moment getwijfeld aan mezelf en de instructeur. Vol vertrouwen aan het examen begonnen en geslaagd in 1x

Leuk gezellig en luchtig!

LZV certificaat bij VSL Doetinchem behaald. Erg leuke en leerzame ervaring als aanvulling van het rijbewijs, een duidelijke en ervaren instructeur in zowel de praktische kant als de theorie! Leuke en vooral gezellige dagen gehad!

Goed veel en snel geleerd

Heb bij de rijlessen veel goed en snel kunnen leren door de goede en duidelijke uitleg.

Leerzame rijlessen

Geweldig!

Zeer kundige mensen wie er werken erg fijne lessen gehad!

Super!

Hele fijne rijlessen gehad! Super goeie begeleiding!

Kort maar krachtig

Nadat ik mijn vorig CE niet haalde bij een andere rijschool ben ik hier terecht gekomen, en kon ik vlug examen doen na een paar uur rij-les en zodoende geslaagd, De instructeur was ontzettend goed en rustig en gaf goede introductie indien nodig. In een paar woorden Gewoon een hele goede rijschool.

Positief

Ik heb fijne lessen gehad bij VSL en ook de begeleiding was erg prettig!

Over VSL Verkeerseducatie

"Op weg naar een geslaagd resultaat" VSL Verkeerseducatie uit Doetinchem geeft bromfiets (AM) , Motor (A), auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE/LZV) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 2021 / 2022 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen, Verkeersschool De Haas uit ‘s-Heerenberg en Verkeersschool Anneveldt uit Doetinchem. Dankzij onder andere deze overnames is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. VSL Verkeerseducatie is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen (VRB), hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een vrijblijvende proefles aan via onze website: www.rijschoolVSL.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.