Very very good school

a very professional school. the boss and the instructor are one person. very nice and professional teaching

Vakbekwame instructeurs die je op een goede manier klaarstomen voor het examen

Zowel met Wilfried als Sofie gelet. Mooi dat ze beide andere accenten leggen en zeer kritisch zijn zodat je optimaal voorbereid het examen ingaat.

Fijne omgang en gezellige sfeer

Er hangt een fijne sfeer, de uitleg is duidelijk en leerzaam.

Ik heb een goede ervaring met VSL de Liemers

Goed dat alles in je eigen tempo wordt uitgelegd! Feedback: - Ik heb een keer een wissel gehad van instructeur, misschien in het vervolg de leerling bij 1 instructeur houden. - Ik heb 3 wissels van lesauto gehad, dat is ook even wennen. Maar ik snap dat het niet anders kon!

Goeie rijschool

Erg fijne lessen gehad en veel geleerd van Jos.

Zeer geschikte rijschool!

Wat heb ik met plezier de lessen gevolgd bij jos! Hij is rustig neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Maar er blijft altijd ruimte voor een grapje en even lachen. Dat maakt het rijden een stuk relaxter waardoor je veel minder spanning hebt en dus ook meer leert. Ik zou vsl zeker aanraden. Super bedankt (jos) voor de leerzame periode.

Zeer fijne instructeur, geduldig en goed de oefeningen uitleggen.

Heb een hele goede ervaring gehad met wilfried, nam de tijd voor je. goed de oefeningen uitleggen en als je iets niet goed deed werd daar ook goed op geanticipeerd. Kan niks minder zeggen dan bedankt voor de fijne rijlessen

Aanrader

Dank voor de goede instructies

Goede uitleg

In een woord een top rijschool.

Deze rijschool heeft mij echt doorheen geholpen. Deze rijschool is zeker aan te bevelen. De mensen die daar werken slepen jou er wel door heen geweldig.

Geweldige rijschool

Ik kwam bij VSL nadat ik eerder 4 jaar terug een hele slechte ervaring met een andere rijschool had. Daar was ik zo van geschrokken en bang van geworden dat ik eigenlijk gezworen had nooit meer in een auto te stappen. Totdat ik VSL leerde kennen. En vooral Linda die heeft mij zo geholpen met mijn faalangst, ik heb zoveel zelfvertrouwen gekregen, iedere week merkte ik dat ik steeds meer plezier kreeg in het autorijden. En uiteindelijk echt verlangde naar mijn rijbewijs. Ik ben van best ver gekomen. Maar linda had die angst er zo snel uit. De vertrouwen, de rust, de geduld, de leermomenten zijn zo fijn. Linda luisterde echt naar mij, alles wat ik aangaf nam ze serieus. Het was echt een hele fijne contact met mijn rijinstructrische. Ik ben linda zo dankbaar voor alles, dat ik nu kan zeggen Yessss ik heb mijn rijbewijs. En ik rijden echt leuk vind. Ik ben VSL heel erg dankbaar! En raad iedereen deze rijschool aan.

Heel erg fijn

Ik werd heel erg goed geholpen, fijne tips. Heel erg bedankt!!

Geslaagd naar 3 x

Ik heb hele goede instructies gehad en het was duidelijk en goed! Naar 3 x ben ik eindelijk geslaagd!!

Een relaxte voorbereiding gehad om met een goed gevoel het BE examen in te gaan.

Vandaag met Wilfried een dag in de auto gezeten ter voorbereiding van mijn BE examen wat in de middag plaats vond. Gelukkig in 1 keer geslaagd door tips en vaardigheden wie mij door de dag heen bijgebracht waren. Ik zou rijschool VSL aanbevelen om je gewenste rijbewijs halen. Gr Roy

Dankjewel Jos

Jaja ook ik heb mijn rijbewijs mogen halen dankzij de goede fijne lessen met Jos.

Leerzame en succesvolle dag

Een soepel verlopen dag, met duidelijke uitleg! Vriendelijke en vakbekwame intstructeur!

Prettig, gedegen en gericht

Prettige en bekwame instructeurs die weten waar het om gaat en wat ècht nodig en belangrijk is

Prettige instructeur met een flexibele planning

Het rijden bij VSL is goed georganiseerd. Van te voren weet je goed waar je aan toe bent. Beide instructeurs zijn rustig en geven duidelijk uitleg. Daarnaast is de planning goed bereikbaar zowel telefonisch als via de whatsapp. Kortom een aanrader!

Fijne instructeur en goed lesmateriaal!

Kan niet anders zeggen dan dat ik leuke leerzame lessen heb gehad met Wilfried! Kan VSl zeker aanraden voor het behalen van het CE rijbewijs.

Weer een categorie bijgeschreven

Erg genoten van de lessen Wilfried. Je hebt me weer eens goed op weg geholpen. In een keer geslaagd voor de CE netals bij de C. Dit kan ook alleen bij VSL. Ik wil jullie allemaal bedanken en wie weet tot de volgende keer!

Geweldige rijschool!

Vrachtwagen rijbewijs gehaald plus vrachtwagen aanhanger gehaald c/ce Wilfried als instructeur gehad. Echt een top vent ! Neemt de tijd en legt dingen goed uit! Zeker een aanrader!! Ook wanneer je een foutje maakt weet hij deze op een rustige manier duidelijk uit te leggen. Altijd netjes op tijd en komt afspraken goed na! Ook een voordeel is dat je kunt afrijden vanaf de locatie waar je altijd met lessen begint ! Makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid!

Dankzij het geduld van mijn rij instructeur heb ik de rust kunnen vinden en hierdoor mijn rijbewijs gehaald

Er naar mijn zin gehad. Er wordt goede aandacht besteed aan de rijlessen. Maar ook de theorie begeleiding is zeer prettig. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Ontspannen en professioneel

Al met al wat het halen van mijn BE rijbewijs "gewoon een dagje uit". De instructeur straalt rust uit, de sfeer was heel ontspannen en met veel humor. En natuurlijk in één keer geslaagd. Helemaal top en wat mij betreft een aanrader.

Over VSL Verkeerseducatie

"Op weg naar een geslaagd resultaat" VSL Verkeerseducatie uit Doetinchem geeft bromfiets (AM) , Motor (A), auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE/LZV) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 2021 / 2022 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen, Verkeersschool De Haas uit ‘s-Heerenberg en Verkeersschool Anneveldt uit Doetinchem. Dankzij onder andere deze overnames is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. VSL Verkeerseducatie is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen (VRB), hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een vrijblijvende proefles aan via onze website: www.rijschoolVSL.nl