Een rijschool met hele gezellige en leerzame lessen!

Ik vond de rijlessen heel goed. Duidelijke uitleg en een duidelijke verwachting van wat het CBR wil, werd mij aangeleerd.

Supper lessen deskundig en gezellig.

Er deskundige en gezellige lessen gehad voor mijn BE rijbewijs door instructeur Wilfried. Door zijn opleiding met 2 vingers in de neus in 1 keer geslaagd.

Fijn mijn rijbewijs gehaald op een relaxte manier

De rijlessen gingen op een fijne manier en er was oog voor details. Linda wil haar leerlingen met een veilig gevoel de weg op sturen en laat ze opgaan voor het examen wanneer het goed zit. Mijn ervaring was helemaal prima.

Goede voorlichting vooraf en tijdens de lessen heerst er een ontspannen sfeer en krijg je goede tips. Je merkt dat de instructeurs veel ervaring hebben, en hun werk met veel plezier doen. Als je je examen nadert krijg je nog alle ruimte om te oefenen en worden de laatste puntjes op de i gezet.

Goede manier van les geven met schitterende materiaal.

Bij rijschool Liemers heb ik in één keer mijn BE gehaald. Ontzettend aardige mensen met een fijne en ontspannen manier van les geven. De auto’s en trailer zijn allemaal in topstaat en voorzien van alle luxe en toegestane hulpmiddelen. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door wijzigingen in het wagenpark van ons bedrijf was ik genoodzaakt mijn BE rijbewijs te halen.\r\nAangezien ik andere goede ervaringen met Wilfried Giesen heb en hij de BE instructeur bij de rijschool van zijn vrouw is heb ik ervoor gekozen de rijopleiding daar te gaan volgen.\r\nEen goede keuze bleek het te zijn.\r\nEen hele zaterdag heb ik les gehad en tijdens deze gezellige dag veel geleerd van Wilfried.\r\nMaandag viir het examen nog even 2 uurtjes de puntjes op de i gezet en daarna het examen wat ik mede door de goede dagopleiding met 2 vingers in de neus heb gehaald.\r\nRijschool Liemers en met name Wilfried, BEDANKT!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring gehad en met een professionele rij instructeur op pad.\r\nKwaliteit staat hoog in vaandel !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn, open en persoonlijk contact. Mooi materiaal en een super instructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne relaxte sfeer en iedere les zeer leerzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed bedrijf en ook heel erg leerzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, goede begeleiding en ze is erg behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend relax gelest bij Linda. 32 lessen en in 1x geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een hele fijne tijd en gezzelig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen op je eigen tempo met een hele behulpzame en vriendelijke instructrice. Helemaal super!