Rijschool VSL gaat voor 100% slagen

Mijn ervaring met rijschool VSL Deze rijschool is een eerlijke en oprechte rijschool, gezellige mensen en je krijgt de juiste begeleiding naar 100% slagen voor minder gaan ze niet!! Deze Rijschool VSL is zeker een aanrader, juiste mensen op de juiste plek!!

Goede en fijne ervaring bij vsl

Tijdens de rijopleiding een goede en fijne begeleiding gehad van de rijschool.

Duidelijk, geduldig, prima rijschool.

Voor het BE rijbewijs eerst stukje theorie doorgenomen. Daarna gaan rijden en oefenen met diverse verrichtingen. Ik kreeg duidelijke uitleg, tips en feedback. Goede voorbereiding op het praktijkexamen. Wel een volle dag waar concentratie is vereist.

Doelgericht, duidelijk en prettig lessen

Ik heb bij VDL onlangs mijn BE rijbewijs gehaald. Ik heb al 15 jaar mijn B-rijbewijs dus terug de les in met een aanhanger is wennen. Wilfried legt op een rustige en prettige manier uit waar je op moet letten en geeft de juiste tips. Met veel oefeningen leert hij de kneepjes, daar waar nodig krijgen oefeningen extra aandacht zodat je goed voorbereid en met vertrouwen het examen in gaat. In 1x geslaagd, dus dat zegt genoeg. Mocht ik nog eens voor de vrachtwagen gaan, dan weet ik waar ik weer ga lessen!

Zeer prettige rijschool

Prettige rijschool! De instructeurs hebben me goed begeleid. Flexibel met inplannen van de rijlessen en zorgen dat je goed voorbereid bij het examen komt.

veel geduld en hele fijne instructrice

luisteren goed over wat je nog wilt oefenen, zijn duidelijk en leggen de dingen op een rustige en fijne manier uit . goede ervaring met instructrice serieus maar ook op de momenten dat het kan gezellig ! een hele fijne periode gehad. bij deze rijschool!

Super 1 op 1 begeleiding!

Wilfried heeft mij in 1 dag geleerd hoe ik veilig en correct door het verkeer kan rijden met een BE-combinatie, Top begeleiding, competente mensen, simpelweg fijne rijschool, dikke 10

Prettige rijschool met leuke en enthousiaste mensen

Rijschool Liemers is een goede opleider als het gaat om gerichte en persoonlijke aandacht. Tijdens de rijopleiding krijg je te maken met fijne instructeurs die jou van A tot Z begeleiden. Samen met hun ga je op weg naar een geslaagd resultaat.

Hele fijne rijschool!

Ik heb hier met veel plezier mijn rijopleiding gevolgd. De lessen met Linda waren altijd erg gezellig en informatief. Zeker een aanrader!

Prima rijschool die je op een prettige manier het rijden bij brengt

Wilfried bedankt

Top lessen

De lessen met Linda waren altijd gezellig en erg leerzaam. Een fijne manier van begeleiden en ze heeft genoeg geduld met de leerling. Ik raad het iedereen aan om bij Liemers te lessen.

Hele aardige mensen die je alles rustig en goed uitleggen.

Mijn dagcursus bij VSL was een hele goede ervaring. Ze hebben mij goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Ze wisten mij helemaal klaar te stomen voor het examen.

Prettige lessen

Ik kijk positief terug op de lessen. De lessen waren duidelijk en gezellig. De online theorielessen vond ik ook zeer nuttig.

Erg prettige rijschool

Vak bekwaam, prettige in omgang, flexibel, klant gericht. Ik heb mijn vrachtwagen rijbewijs in een keer bij deze rijschool gehaald. Erg blij mee. Zeker een aanrader

Bij VSL slaag je 100%

Kan geen betere rijschool bedenken, ze zijn vriendelijk en erg behulpzaam en zeer ervaren rijopleiders

Fantastische rijschool

Aardige instructeurs die het vak goed kennen en jouw op een hele prettige manier naar jouw praktijk examen toe helpen. Ik ben in 1x geslaagd door deze toppers!

Een super fijne rijschool!

Wegens geen fijne ervaringen met een rijschool moeten wisselen en zo bij deze school terecht gekomen. Bij de eerste les voelde het gelijk goed. De rij instructrice was erg aardig en gaf goed en duidelijke uitleg. Bij deze rijschool voelde ik mij goed en werd ik zelfverzekerd op de weg. Ik ben erg tevreden!!

Prettige en veilige rijopleiding

Bij rijschool Liemers ben ik snel en prettig mijn rijopleiding doorlopen en weggegaan met het idee dat ik nu echt zelf de weg op kan.

In een woord “TOP”!

Vanaf het moment van inschrijving had ik een heel prettige klik met Wilfried, maar ook met zijn vrouw en dochter die ook beide in de rijschool werkzaam zijn. Het warme gevoel van een familiebedrijf. De begeleiding in het traject was heel goed. Na een verkennende proefrit op advies van Wilfried gekozen voor een intensieve 3 daagse spoedcursus. Het was intensief om de hele dag te rijden maar de gezelligheid in de truck maakte dat meer dan goed. Het afrijden was in de middag gepland, Wilfried gebruikte de ochtend om de laatste dingen te fine-tunen waarna het afrijden appeltje-eitje was. Ik kan niet anders dan heel erg enthousiast zijn over het hele traject.

Fijne betrouwbare rijschool.

Ik heb bij Linda heel fijn gelest. Ze legt heel goed uit op een rustige manier. Tussentijdse toets is een aanrader. Ik was gelukkig in een keer geslaagd. Theorie kun je in groepsverband online volgen en daarnaast kun je thuis oefenen. Ook hier goede uitleg. En doordat je het samen doet leer je het makkelijker.

Leuke instructeurs en een geweldig leerzame dag

Fijne rijschool

Ze zorgen ervoor dat je echt op je gemak in de auto zit. Leggen alles goed uit en zijn erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

Zeer goede rijopleiding op maat afgestemd voor iedere leerling.

Onlangs mijn C rijbewijs mogen halen via rijschool Liemers. Na de eerste proefles is er een plan van aanpak gemaakt, waarna ik gebruik heb kunnen maken van een 3 dagen opleiding inclusief examen. Na de gezellige lesdagen was ik goed voorbereid op het examen. Ook worden er wekelijks theorielessen aangeboden. Kortom een zeer goede rijopleiding die vooraf word afgestemd op de vaardigheden van de leerling.

De rijschool die je het vertrouwen geeft.

Ontzettend fijne familie rijschool die je het vertrouwen geeft en geduld met je heeft. Linda bedankt voor de gezellige lessen !

Over Rijschool Liemers

"Op weg naar een geslaagd resultaat" Verkeersschool Liemers (afgekort VSL) uit Beek, Doetinchem en Zevenaar geeft auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 1 november 2021 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen. Dankzij deze overname is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. Verkeersschool Liemers is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen VRB, hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een gratis én vrijblijvende proefles aan via: https://liemers.info/proefles/