Leerzaam!

Ik heb veel geleerd van de rijschool, en ben met hulp van VSL in 1 keer geslaagd!

Fijne rijschool!

De lessen waren altijd fijn en gezellig, waardoor ik in 1 keer geslaagd ben!

Een vriendelijke en relaxte rijschool.

Rijschool Liemers heeft mij erg geholpen om ondanks het lange traject die ik had ivm Corona toch alles goed bij te houden. Verder was er altijd een ontspande sfeer in de auto en was er altijd plek voor een praatje. Het idee om theorie les te geven is ook echt een goede keuze geweest!

Ik heb een prettige lestijd evaren.

Goede rijschool! Rustig begonnen en niet direct in het diepe gegooid en er werden steeds rustig nieuwe dingen toegevoegd. Ik heb in 40 lessen mijn theorie en praktijk beide in één keer gehaald.

Geweldige ervaring.

Flexibele tijden zelfs tijdens corona. Goede communicatie.

Super prettige les gehad!

Super les gehad voor mijn BE en in 1x geslaagd. De cursus was goed opgebouwd en daardoor goed te volgen. Alles wordt rustig aangepakt en duidelijk uitgelegd.

Goeie ervaring Opgedaan en een hele fijne rijschool

Goede uitleg waar je veel aan hebt met de theorie zijn de lessen die je krijgt online heel fijn waar je ook heel veel aan hebt! De rijlessen zijn heel fijn en duidelijk wat je allemaal moet doen en kunnen.

Geweldig.

Super fijne lessen gehad! Fijne en rustige uitleg gehad! Echt super tevreden!!!!

Ik heb een goede ervaring gehad met Liemers

Ik vond het een fijne samenwerking

Fijne en goede instructeurs. Erg mee denkend.

Gezellige en goede instructrice. Legt goed dingen uit en helpt graag! Fijne rijschool die aan te raden is!

Ik vond het een fijne rijschool

Ik vond het een fijne rijschool, had altijd in de rijlessen. Er was altijd genoeg tijd en plek voor een rijles.

Top rijschool

De rijlessen waren leuk, leerzaam en altijd op maat en niveau van de leerling (mij). De band tussen de instructeur en leerling is persoonlijk en ontspannen. Ook voor het theorie-examen wordt genoeg ondersteuning geboden, ook via online theorielessen. En ondanks hun drukke schema zijn ze altijd flexibel als het gaat om het inplannen van lessen.

Fijne gezellige lessen

Top ervaring!

Rustige en duidelijke instructies! Vanaf moment een heb je het gevoel dat ze vertrouwen in je hebben. Als het mis gaat blijven ze rustig en leggen ze het duidelijk opnieuw uit! Gezelligheid in de auto en ontzettende professionele instructeurs. Daarbij ook nog eens geweldige auto’s om in te rijden!

erg goede ervaring!

Ik heb snel en makkelijk mijn rijbewijs behaald bij Rijschool Liemers!

Geweldige lessen

Altijd goede lessen gehad voor de vrachtwagen en in 1 keer geslaagd.

Super fijn en en verliep soepel

Het was een super fijne dag ik werd meteen gerust gesteld en tijden het examen ging ik zelfverzekerd naar binnen echt een aanrader

Hele fijne BE-rijopleiding gehad!

Echt een aanrader als je van plan bent om je BE-rijbewijs te halen! Wilfried is een hele fijne instructeur!

Leuk en leerzaam dankzij vakkundige rij-instructeur.

Vandaag in een dag mijn E rijbewijs behaald dankzij de vakkennis van Wilfried. Goed materiaal en vakkundige rij-instructeur.

Super fijne lessen!

Duidelijke uitleg, prettige sfeer in het voertuig tijdens het rijden. Kortom gewoon goed allemaal!

Fijne leerzame rijlessen

De lessen zijn heel erg fijn in een ontspannen sfeer. Ze leren je de juiste technieken aan van het auto rijden. Ze leggen alles goed uit op alle vlakken. Ze nemen goed de tijd voor iedere leerling tijdens het lessen.

Enorm prettige rijschool

Ik vond de lessen enorm prettig, altijd wel een vertrouwd gevoel in de auto.

Een super fijne rijschool.

Goede begeleiding! Echt een aanrader!

Fijne rijschool

Een fijne rijschool met goede instructeurs en een goede auto

Over Rijschool Liemers

"Op weg naar een geslaagd resultaat" Verkeersschool Liemers (afgekort VSL) uit Beek, Doetinchem en Zevenaar geeft auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 1 november 2021 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen. Dankzij deze overname is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. Verkeersschool Liemers is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen VRB, hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een gratis én vrijblijvende proefles aan via: https://liemers.info/proefles/