Aflevering kon beter, probleem wel goed opgelost!

Op zich een prima auto gekocht alleen een probleem met een set velgen en winterbanden waar geen TPMS sensoren in zaten. Een week later is het naar tevredenheid opgelost. Was ook een leermoment voor mezelf. Maar een prima garage waar ik zo weer een auto zou kopen.

Top zeer competent

Een beetje lef moet je hebben Auto ongezien telefonisch gekocht een vw cabrio Super geholpen door (eigenaar) Frederik Ten alle tijden aanspreekbaar had op Alles een antwoord, Vandaag gebracht, overtreft alleverwachtingen Helaas vandaag regen maar morgen gaat het dak eraf. Garage Snip nogmaals hartelijk dank Tom

Betrokken en vakkundig geholpen ; fijn autobedrijf

Auto gekocht met Bovag garantie. Verkoop erg plezierig & betrokken. Ik garantie periode nog een beroep moeten doen op de service en vakmanschap van de garage . Niks was hen “ teveel “ , alles keurig opgelost & afgehandeld. Alleen maar lof voor alle medewerkers van deze garage

aardige verkopers

goed product voor een goede prijs Behulpzame en aardige verkopers

Verassend

Mooie auto, vriendelijke mensen, prijzen die verassend zijn waardoor je interesse gewekt wordt. Dit was mijn eerste keer bij dit bedrijf, en een eerste indruk krijg je maar 1 X. En die ene keer was goed. Een aanrader. Grt Bert vanuit Hardenberg.

Duidelijk en helder Bovag bedrijf

Telefonisch afspraken kunnen maken en na een proefrit in mijn nieuwe auto zijn we tot een goede inruil prijs gekomen voor onze eigen auto.

Vriendelijk en goed geholpen

We hebben onze auto bij autocentrum Snip gekocht. We zijn zeer tevreden.

Goede wijn behoeft geen krans

Als je hier binnenstapt reageren ze niet net of je hun op iets illegaals hebt betrapt zoals bij .......... maar wordt keurig en goed geholpen voor een nette prijs door deskundige medewerkers.

Goede ervaring

Onze auto ingeruild. Eerlijke prijs gekregen voor de "oude" auto en zeer goede service bij de nieuwe. Wij zouden deze garage aanraden.

Uitstekend!

Mijn Citroen C5 uit 2006 had een probleem met de achterwielophanging. Achterste draaglagers en remblokken achter zijn binnen 1 dag vervangen. Daarnaast motorolie en ruitensproeiervloeistof op eigen initiatief bijgevuld. Eigenaar Diderick en zijn personeel onderhouden mijn Nissans en Citroens al vele jaren: TOP ZAAK!

Correct en bijzonder prettig zakendoen.

Aankoop Opel Zafira. Heel correct en prettig contact tijdens aankooptraject (proedrit, prijsafspraak en nazorg). Klantvriendelijk, correct en gastvrij.

nette betrouwbare garage

heeft een mooie deal gemaakt , maar door andere omstandigheden niet tot de koop overgegaan. anders had ik het zeker gedaan.

vriendelijke mensen en goed geholpen

We zijn meer dan tevreden. Harrie en Elselies Verkleij

Prima service voor een nette prijs .

Het complete contact, telefonisch voor en na de aankoop en vis a vis ter plaatse was Top.

Plezierig en correct

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meer dan prima.\r\nVlot handel kunnen doen, auto top afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn hier fantastisch geholpen, men neemt alle tijd voor je en adviseert oprecht. Wij waren op zoek naar een occasion, kregen een keurig bod voor onze auto waardoor de verkoop snel gemaakt was. \r\nWe hebben veel plezier van onze \"nieuwe\" auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangen...bij vragen stellen op alles een antwoord gekregen...

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige zaak, meedenkend personeel, no nonsense benadering. kan er altijd vlot terecht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage bedrijf

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had problemen met het schakelen en ze konden zo de volgende dag even voor me kijken en het was gelijk gefixt, toppie!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en service gericht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, logistiek goed op orde. Soms zelfs “klaar terwijl u wacht”. En ze hebben goede koffie.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.