goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goede ervaringen met Roza. Ze geeft goed les en merkt alles op. Als je iets doet wat niet mag blijft ze er op hameren tot het goed gaat. En als het zover is voel je je goed voorbereid.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de lessen die ik heb gekregen erg prettig! Al zou ik nog eens tussen rijscholen moeten kiezen zou ik zeker weer voor Roza gaan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier gereden bij Rosa!\r\nRosa heeft goed inzicht in dingen waar meer aandacht aan besteed moet worden, hier heeft zij mij ook erg mee geholpen.\r\nDe lessen waren duidelijk en ik vond het ook erg gezellig in de auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond Roza erg aardig, wat ook wel belangrijk is tijdens je rijlessen. Ze legde alles goed uit, was ook wel streng, maar dit heb je ook wel nodig met bv kijken. Ik vond de rijlessen heel prettig en leerzaam en ik had totaal geen spijt van mn keuze om bij Roza te lessen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Roza heeft me heel goed geholpen met het behalen van mijn autorijbewijs. Ze heeft alles goed uitgelegd en als ik iets niet snapte legde ze het me nogmaals uit. Top!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en gezellige rijlessen! Je wordt goed voorbereid op je examen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, in 1 keer geslaagd. Ze geeft goede aanwijzingen en legt duidelijk uit wat je moet doen. Daarnaast een supergezellige en lieve vrouw. Ben echt heel tevrede!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel geleerd, maar het was ook gezellig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb vanaf het begin met het lessen voor me rijbewijs bij deze rijschool gezeten en ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen. Alles werd goed uitgelegd en je werd goed voorbereid voor je praktijk. Tijdens de eerste lessen had ik nog geen theorie examen gedaan en voor me theorie examen leerde ik ook veel tijdens de lessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, persoonlijke begeleiding. De lessen worden echt aangepast aan waar de leerling behoefte aan heeft.

Waterlijn 28 2681XM Monster

06 23917999

Over Autorijschool Roza Rietveld

Rijschool Roza Rietveld is de rijschool voor rijlessen in omgeving Westland, Hoek van Holland, Rijswijk en Den Haag.