Prima zaak.

Vriendelijke, behulpzame mensen.

duidelijk en kort bij

de mensen zijn erg meegaand en duidelijk

Fijne mensen, goede levering

Auto is helemaal top en netjes afgeleverd. Goed geholpen door het personeel

Netjes en goed

Mijn ervaring was goed gegaan. De heer was beleefd, heeft mijn vragen goed beantwoord. In engels kunnen praten was heel handig voor mij.

Nette zaak goed geregeld

Crafter bakwagen aangeschaft ,opleverpakket er bij genomen -daar door word de wagen bekleding gereinigd diep stomen -wagen polijsten -nieuwe apk -onderhoud technisch word nagekeken en defecte delen worden vervangen zoals de achteruit rij camera die bij de proef rit niet opstarte - matten set en een volle tank .levertijd is wel 3 weken dat zal ivm drukte niet anders kunnen . Werd prima ontvangen met kopje koffie ,proef rit gemaakt en de deal gesloten . Alles liep lekker vlot . Nu nog even wachten tot hij geleverd word eind januari . Voor zo Ver Bedankt Stijn .

er wordt tijd genomen voor de klant. wat als zeer prettig wordt ervaren. En eerlijke taal. zodat je weet waar je aan toe bent. en geen Hollywood prijzen ook fijn! de financiële afhandeling is ook prima geregeld. daarom 5 sterren. Mvgr Roger

Super tevreden al 10jaar lang.

Ik doe daar al ruim 10 jaar zaken, en kocht er nu onze 4é bestel bus . Een goed en eerlijk advies en een geweldige omgang met het team!

Tot nu toe super tevreden

Door een misverstand (mijnerzijds) een week te vroeg op een afspraak gekomen. Tom heeft me toch ingepland om de reparatie uit te voeren. Deze reparatie is super uitgevoerd en er is meer gedaan dan ik verwachtte. En volgens mij is ook de bus gewassen!! Top!

Goed en vriendelijk geholpen

Eind december een mooie Renault Trafic gekocht, en geleverd begin januari. Alles heel fijn verlopen. Prima geholpen, van de Hurk een echte aanrader.

Super goed geholpen

Vorige week heb ik voor de 2de keer in 4 jaar tijd een bus gekocht bij van den Hurk. Beide keren perfect geholpen. Stijn is Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en snelle afhandeling van de papierwerk. Goede communicatie ook via de whatsapp.

Heel erg tevreden met de auto en de service bij van de Hurk bedrijfswagens.

Geweldige service

Fijn geholpen en denken met je mee.

Voelde me op mijn gemak en fijne service

Lennard, bedankt voor je hulp met de keuze voor een fijne (werk) bus, zeer tevreden over de communicatie en service!

Top ,korte lijn ,bakkie koffie en duidelijk ga zo door

Verkoper Lennart van Lent pas bij jullie in dienst ben bij hem goed geholpen Super Kees van den Eeden

Snelle service, goede informatie.

We zijn snel en goed geholpen en geinformeerd.

Hele goede en correcte service van begin tot eind !

Snel geregeld en altijd bereikbaar en staan goed te woord

Mega goede service!

Prachtig bedrijf met hele aardige mensen. Alles word voor je geregeld

Prachtig bedrijf met mooie voorraad bedrijfs auto’s

Nette mensen, goede service.

prettig

korte lijnen en snelle reactie

Een warm bad

Enthousiast team met liefde voor hun wagens. Het gaat bij vd Hurk niet alleen maar om het verdienmodel maar ook om eigen liefde voor het vak. Dat viel mij meteen al pp bij mijn bezoek ter plekke. Afhandeling van problemen aan de gekochte auto ook soepel en met rede afgehandeld. Een dikke 10 !

Goede en snelle service

Alles is heel duidelijk en het contact loopt soepel. Blij met mijn nieuwe aankoop!

Behulpzaam

De eerste keer zijn we netjes behandeld goede service vandaar dat we de tweede keer ook een nieuwe auto besteld hebben

Standvast en vakkundig

Bus aangekocht bij dit bedrijf. Prijsvast in de verkoop en een goede afhandeling van mijn aankoop. Bus geheel nagekeken en goed opgeleverd. Kortom positief

Auto gekocht

Zeer vriendelijke mensen, super verder geholpen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.