goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte Hummer gekocht. Goed en netjes geholpen. Mocht meteen een proefrit doen. Dit zie je ergens anders wel eens anders. Ook goed geinformeerd en netjes afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer professioneel geholpen, en niet te opdringerig om maar te verkopen. Komen mij betrouwbaar over.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een mooie en fijne auto gekocht.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en eerlijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Snel en goed geholpen. Dank!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto gekocht bij autohuis Capelle. Ik heb het traject van eerste contact tot en met de aankoop van de auto als zeer prettig ervaren. Ik heb de auto met 6 maanden BOVAG garantie gekocht en daar was ik blij mee want een week later begaf de sensor van de toerenteller het waardoor ik stil kwam te staan. Wegenwacht erbij en die heeft gezorgd dat ik weer thuis kwam. Een monteur van autohuis Capelle is een dag later naar onze woonplaats gekomen om de sensor te vervangen. Sindsdien rijd ik vrolijk in het rond en ervaar veel plezier aan mijn auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette, eerlijke garage, waar je, je gelijk op je gemak voelt. Geen opdringerige verkoper die gelijk in je nek staat te hijgen. Hier kan menig dealerbedrijf nog wat van leren. Ik heb hier alleen een auto gekocht, maar als ik hier in de buurt had gewoond, ging mijn auto hier ook naartoe voor onderhoud. Mocht ik over een aantal jaren weer toe zijn aan een andere auto, dan staat deze garage hoog op mijn lijstje om te kijken of er iets naar mijn wens tussen het ruime aanbod aan auto’s staat. Prima garage. Succes heren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar mijn idee werken ze hier op een open en transparante manier. Geen mooie verkooppraat, maar gewoon waar het op staat (op een nette manier).\r\nHelaas hadden wij op dezelfde dag dat we de auto op hebben gehaald een probleem met de auto, waar Autohuis Capelle helemaal niks aan had kunnen doen om dit te voorkomen (dit werd ook bevestigd door de ANWB). Het probleem werd zeer snel en kosteloos verholpen, waarbij er ook actief werd meegedacht om het ons zo makkelijk mogelijk te maken. \r\n\r\nWij hebben nu een auto waar we al ruim 3 maanden, elke dag blij mee zijn (ook als we er alleen maar naar kijken!)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk,direct, goede service, komen beloften na
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een net bedrijf met klantvriendelijk personeel. Normale prijs gekregen voor de inruil. Prima en nette auto gekocht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel. niet opdringerig. meedenkend en kijken naar mogelijkheden.\r\nduidelijke afspraken kunnen maken die ook werden nagekomen. \r\ngoede bereikbaarheid voor vragen. \r\nnog wel \"dingentjes\" aan de auto, maar uiteindelijk hebben we hier nog geen tijd voor gemaakt om er even over te bellen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel fijn, rustig, niet opdringerig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie grote showroom. Alles was boven verwachting en tevens goed geholpen door vriendelijk en prettig personeeel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijke mensen goede service hele nette garage

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enige tijd geleden hadden wij een auto gekocht bij Autohuis Capelle. Onlangs op een Texel kregen wij een lekke band. Geen probleem, we hadden tijdens de koop te horen gekregen dat er een reservewiel in de achterbak zat. Echter, het meegeleverde reservewiel past niet op ons model auto.\r\n\r\nUiteindelijk is er een auto service bedrijf aan te pas gekomen die de volgende dag een nieuwe band uit Den Helder heeft laten overkomen, omdat er op het eiland geen band met de goede maat op voorraad was. Een kostbare aangelegenheid.\r\n\r\nBij terugkomst Autohuis Capelle gemaild met de vraag ons een passend reservewiel te leveren. Hierop kwam de reactie dat men niet bereid was deze te leveren. Autohuis Capelle had de auto met dit reservewiel ingekocht en wij hadden zelf moeten melden tijdens de koop dat dit niet het juiste reservewiel was voor dit type auto. \r\n\r\nKortom, wij zijn zachts gezegd niet tevreden met de service van Autohuis Capelle.

Geachte heer Van Rijn, Ik heb u op 11-05-2015 om 09.34u een e-mail gestuurd waarin staat dat wij alsnog een wiel voor u willen regelen. Natuurlijk geheel kostenloos. Echter, op mijn verzoek om wat informatie van het wiel te sturen wat nu in uw auto ligt, heb ik tot op heden geen reactie ontvangen. Ik wil u dan ook vragen dit alsnog te doen zodat wij een goed passend reservewiel voor u kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Autohuis Capelle

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds mijn merkdealer failliet is kom ik er voor onderhoud. Wellicht komt de volgende auto er ook wel vandaan. Er staat genoeg moois en het aanbod is gevarieerd en wisselt regelmatig.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf is klantvriendelijk en ik heb er een mooie opel corsa gekocht voor een mooie prijs

Wormerhoek 6 2905 TX Capelle aan den ijssel

010 23 63 73