Wij zijn erg tevreden

Prettig geholpen. Vriendelijk en vakkundig en niet onbelangrijk een normale factuur ontvangen voor geleverde diensten.

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijke uitleg en goede service

Voor APK en kleine keuring bij ze geweest en is me erg goed bevallen. Tussentijds gebeld met een hele duidelijk en uitgebreide update. Er moest veel gedaan worden maar de auto was nog dezelfde dag klaar. Erg vriendelijke mensen daar.

Perfecte service met zelfs een schoon geboend dak van mijn fiat 500 cabrio

De plek van de garage is voor mij perfect, alleen vind ik het in en uit rijden lastig met de vele obstakels aan de drukke Deventerstraat.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakgarage Landeweerd doet meer dan een officiële dealer!

Voor (las) werkzaamheden aan het onderstel van een bedrijfswagen konden we niet terecht bij de dealer omdat de klus te ingrijpend was. Vakgarage Landeweerd heeft ons hierin perfect geholpen zodat de bus weer een jaar vooruit kan!

Top service

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status en van de dingen die moeten gebeuren en die er aan zitten tekomen

Fantastisch!

Door onvoorziene omstandigheden had ik opeens geen rijdende auto meer. Autohuis Landeweerd (Robert) heeft mij prima geholpen en we zijn samen tot een goede deal gekomen. Mijn auto helaas moeten achterlaten en met een (voor mij) nieuwe de deur weer uit,,, Nogmaals dank voor het vertrouwen, jullie hebben er weer een vaste klant bij... :) Grt, Roelof

Prima service volgens afspraak

Geen lange wachttijd voor een afspraak, werkzaamheden snel verricht, gelet op details.

Uitstekende service

Uitstekende service

Ontzorgt

Verzorgt tot in de puntjes

Prima Bedrijf

Ik heb afgelopen maanden een tweedehands auto bij dit bedrijf gekocht . Zeer tevreden met de auto . Ook de service is snel en prettig. Ik blijf zeker bij dit bedrijf om onderhoud te laten doen.

Prima geholpen

Er waren wat problemen en daar werd ik netjes over gebeld en overlegd zodat je niet voor verassingen komt te staan.

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie service, vriendelijk personeel. Alles gaat in goed overleg. Erg tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Een hele fijne garage om zaken mee te doen

Gragage landeweerd is een goede en betrouwbare Gragage. En verkoopt garage Landeweerd je een auto voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Het was prettig om zaken te doen met jullie. Met vriendelijke groet, Tj de vries en M Hengeveld

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik kan dezelfde dag langskomen.

Reparatie

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gewoon een goede, vakkundige en eerlijke garage.

Vakkundig, eerlijk, duidelijk, vriendelijke bejegening, transparant, … wat kun je nog meer willen van je garage?!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede en eerlijke service .

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettig contact, goed overleg en veilige haven voor mijn wagen

Na goed overleg konden we beslissen welke noodzakelijke reparaties we gingen uitvoeren voor veiligheid en APK. Ze denken mee voor je portemonnee. Hopelijk kan ik weer een jaartje rijden met mijn gele Mercedes.

Goede service, prima advies

Zonder afspraak gemeld aan de balie met verzoek om storing uit te lezen. Werd direct tijd voor gemaakt. Met de uitslag een prima advies meegekregen om kosten te vermijden. Prima.

Niet juist voorgelicht.

Ik bracht mijn auto voor een kleine beurt en een apk. Apk was in orde en geen adviespunten. Maar er werd mij verteld dat de auto veel achterstallig onderhoud had. Motor intern vervuild. Multiriem beschadigd Interieurfilter en rem vloeistof moeten volgend jaar vervangen worden. Lijkt me zaken die bij een geplande grote beurt voor volgend jaar kunnen worden uitgevoerd. Verder werd er gemeld dat de DSG-bak (volkswagen golf) elke 60.000 km de olie en filter moet worden vervangen en dit was niet gebeurt (nu 107.000 km). Bij de Volkswagen dealer nagevraagd en bij de DSG 7 moet alleen elke 60. 000 km het oliepeil worden gecontroleerd en eventueel bijgevuld. Vervagen is niet nodig. Al met al blijft bij mij het gevoel aanwezig dat ze veel geld aan mij wilde verdienen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste heer, Uw eerste kennismaking met ons bedrijf en we zijn nogal geschrokken van uw review. Jammer dat u onze adviezen niet hebt begrepen, danwel ze zo interpreteert. Wellicht bent u achterdochtig, omdat er helaas veel onbetrouwbare garages en handelaren actief zijn in Apeldoorn. Een APK zonder adviespunten is natuurlijk iets héél anders dan een goed onderhouden auto. Logisch ook voor slechts 39 euro inclusief afmeldkosten. Wij hebben GEADVISEERD de motor en het brandstofsysteem te reinigen i.v.m. geconstateerde vervuiling. De TSi motor is zeer gevoelig voor mankementen als gevolg van vervuiling met zeer hoge reparatiekosten tot gevolg. Door deze relatief voordelige reiniging (EUR 87,50) voorkomt u in veel gevallen deze problemen. De spanrol van de multiriem vertoont speling waardoor de multiriem niet mooi eroverheen rolt. Ons ADVIES is dan natuurlijk deze te vervangen om te voorkomen dat u met pech strandt. Als deze knapt wordt immers de accu niet meer bijgeladen, de airco werkt niet meer, etc.. In januari 2023 dient het interieurfilter vervangen te worden en de remvloeistof ververst te worden. Wij hebben u GEADVISEERD dit nu mee te nemen, omdat de door u genoemde grote beurt (die overigens binnen VW niet meer bestaat) pas in oktober 2023 uitgevoerd hoeft te worden. Wat betreft de DSG olie hebben we aangegeven dat verversing ons ADVIES is. Niet een voorschrift. Als u bijvoorbeeld even Google raadpleegt en zoekt naar "problemen DSG" zult u tot de conclusie komen dat regelmatige verversing écht het beste is. Reparaties aan DSG transmissies komen helaas veel voor en zijn erg kostbaar. Er zijn zelfs verschillende garagebedrijven actief die zich puur en alleen bezighouden met DSG reparaties en revisie. De VW dealer schrijft sommigen zaken voor en sommige zaken niet. Feit is dat veel VW modellen ernstige problemen hebben met motoren en versnellingsbakken en wij willen niks meer en niks minder dan u behoeden voor deze ellende. De praktijk is namelijk dat u 0,0 coulance van diezelfde VW dealer krijgt als u wél problemen gaat krijgen. Wij hebben op geen enkele wijze geprobeerd u deze vervangingen en reparaties te "verkopen" op de wijze die u suggereert. Het zijn ADVIEZEN. Als u aan uw bezoek aan vervelend gevoel overhoudt hadden wij het op prijs gesteld dat u ons even had benaderd zodat we u e.e.a. konden uitleggen. Bij deze alsnog. U gaat voorbij aan de moeite die wij hebben gedaan om enige historie van uw auto te achterhalen. Wij hebben 3 garages gebeld en om informatie verzocht. Daaruit bleek de onvolledigheid en daaruit voort vloeiden onze goedbedoelde ADVIEZEN. Voor alles geldt dat wij u een goed ADVIES wilden geven. Gelukkig is dat juist hetgeen de meeste van onze klanten juist zó waarderen. Dat is ook onze drijfveer om elke dag opnieuw de relatie met de klant voorop te stellen en ons zo goed mogelijk te verplaatsen in zijn/haar situatie. De vele positieve reviews spreken voor zich.

Als altijd, conform afspraak

Het ging om een bandenwissel. Die doen ze "tussendoor". Half tien afgesproken en 'n half uur later is 't klaar.

Eerlijke garage

Voor het eerste mijn auto laten onderhouden bij Vakgarage Autohuis Landeweerd. Helaas moest er flink wat aan gedaan worden, maar ze hebben elke detail van de factuur netjes toegelicht en hierin ook onderscheid gemaakt tussen jaarlijks onderhoud vs. onderhoud op basis van aantal km. Vakkundig en eerlijk in communicatie.

Supergoede service.

Ik kwam voor het eerst bij deze onderneming. Mijn auto had een APK nodig en eventueel een onderhoudsbeurt. Er bleek nogal wat achterstallig onderhoud te zijn. Dat afzonderlijke punten zijn stuk doorgenomen en goed uitgelegd. Uiteindelijk heb ik de wagen weer in orde laten maken. Tot volle tevredenheid.

Super ervice

• Faciliteiten wachtruimte

geweldig team, waar je nog echt als klant behandeld word

zoals altijd. open en eerlijk, goed advies, en scherp geprijsd en natuurlijk een heerlijk kopje koffie.