
Beste heer, Uw eerste kennismaking met ons bedrijf en we zijn nogal geschrokken van uw review. Jammer dat u onze adviezen niet hebt begrepen, danwel ze zo interpreteert. Wellicht bent u achterdochtig, omdat er helaas veel onbetrouwbare garages en handelaren actief zijn in Apeldoorn. Een APK zonder adviespunten is natuurlijk iets héél anders dan een goed onderhouden auto. Logisch ook voor slechts 39 euro inclusief afmeldkosten. Wij hebben GEADVISEERD de motor en het brandstofsysteem te reinigen i.v.m. geconstateerde vervuiling. De TSi motor is zeer gevoelig voor mankementen als gevolg van vervuiling met zeer hoge reparatiekosten tot gevolg. Door deze relatief voordelige reiniging (EUR 87,50) voorkomt u in veel gevallen deze problemen. De spanrol van de multiriem vertoont speling waardoor de multiriem niet mooi eroverheen rolt. Ons ADVIES is dan natuurlijk deze te vervangen om te voorkomen dat u met pech strandt. Als deze knapt wordt immers de accu niet meer bijgeladen, de airco werkt niet meer, etc.. In januari 2023 dient het interieurfilter vervangen te worden en de remvloeistof ververst te worden. Wij hebben u GEADVISEERD dit nu mee te nemen, omdat de door u genoemde grote beurt (die overigens binnen VW niet meer bestaat) pas in oktober 2023 uitgevoerd hoeft te worden. Wat betreft de DSG olie hebben we aangegeven dat verversing ons ADVIES is. Niet een voorschrift. Als u bijvoorbeeld even Google raadpleegt en zoekt naar "problemen DSG" zult u tot de conclusie komen dat regelmatige verversing écht het beste is. Reparaties aan DSG transmissies komen helaas veel voor en zijn erg kostbaar. Er zijn zelfs verschillende garagebedrijven actief die zich puur en alleen bezighouden met DSG reparaties en revisie. De VW dealer schrijft sommigen zaken voor en sommige zaken niet. Feit is dat veel VW modellen ernstige problemen hebben met motoren en versnellingsbakken en wij willen niks meer en niks minder dan u behoeden voor deze ellende. De praktijk is namelijk dat u 0,0 coulance van diezelfde VW dealer krijgt als u wél problemen gaat krijgen. Wij hebben op geen enkele wijze geprobeerd u deze vervangingen en reparaties te "verkopen" op de wijze die u suggereert. Het zijn ADVIEZEN. Als u aan uw bezoek aan vervelend gevoel overhoudt hadden wij het op prijs gesteld dat u ons even had benaderd zodat we u e.e.a. konden uitleggen. Bij deze alsnog. U gaat voorbij aan de moeite die wij hebben gedaan om enige historie van uw auto te achterhalen. Wij hebben 3 garages gebeld en om informatie verzocht. Daaruit bleek de onvolledigheid en daaruit voort vloeiden onze goedbedoelde ADVIEZEN. Voor alles geldt dat wij u een goed ADVIES wilden geven. Gelukkig is dat juist hetgeen de meeste van onze klanten juist zó waarderen. Dat is ook onze drijfveer om elke dag opnieuw de relatie met de klant voorop te stellen en ons zo goed mogelijk te verplaatsen in zijn/haar situatie. De vele positieve reviews spreken voor zich.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd