klantvriendelijkheid en kwaliteit hoog in het vaandel

vandaag wederom een nw auto aangesfhaft, bij Robert en zijn prima personele staf. zij staan altijd klaar en open voor feedback en onderhoud, eventuele reparaties, altijd perfect en tot in de puntjes verzorgd. echte service en klantvriendelijkheid , het bestaat echt bij vakgarage landeweerd!! nogmaals dank voor de perfecte afhandeling bij de aanschaf ban onze nw auto

UItstekend geholpen.

Paar weken geleden 2e hands Nissan gekocht. Prima geholpen en goede inruil verkregen. Vorige week groot probleem met de automatische versnelling. Is snel en correct opgelost. Bleek defecte sensor ! Auto opgehaald en terug gebracht. KLasse !

Liever Landeweerd dan de dealer

Gooi die kreet van “liever naar de dealer” maar in de prullenbak. Ik heb mijn nieuwe garage gevonden. Echte vakmensen bij Landeweerd. En hoe ze je behandelen? Een verademing tov de VW dealer. En ook betaalbaar. Ik zag op de nota dat ze 59 euro per uur rekenen. En alles netjes vooraf overlegd. Toen ik de auto al middags weer ophaalde was ie schoon gemaakt en ik kreeg als welkomst cadeau een Vakgarage paraplu. Gewoon erg attent. Ik kom zeker terug en misschien ook wel met mijn leaseauto. Die onderhouden ze ook gewoon hoorde ik. Top!

Fantastische service!!

Heb er een grote onderhoudsbeurt en APK uit laten voeren. Ben gebeld over de kosten met goede en uitleg van het hoe en waarom. Daarnaast verrast met het feit dat mijn auto gewassen is en het dak van de cabrio extra aandacht heeft gekregen bij het schoonmaken. Auto is weer net als nieuw!!!! Wat een SERVICE!! Fantastisch!!

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geadviseerd en alles top geregeld. Ik ben erg tevreden hoe alles is gegaan. Je wordt gastvrij ontvangen en er wordt alle tijd genomen voor je

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top Garage

Al jaren klant altijd netjes en deskundig geholpen eerlijk advies tegen een betaalbare prijs zijn zeer deskundig en een eerlijk advies ga zo door Robert en Wim jullie zijn toppers

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende hulp bij aankoop van elektrische auto

Autohuis Landeweerd heeft mij uitstekend geholpen bij de aankoop van een elektrische auto.

Prima en snel geholpen.

Tijdens een onderhoudsbeurt werd vastgesteld dat de distributie ketting te ver opgerekt was. (Bekend VAG TSI probleem). En dat deze op korte termijn eigenlijk vervangen dient te worden. Het onderhoud was net gepland voor de zomervakantie naar het buitenland. Vakgarage Landeweerd (Robert en Wim) hebben er alles aan gedaan om het super snel te repareren. Zodoende konden wij zonder problemen op vakantie. Echt een prima service.

Eerlijk en transparant

Wederom een goed gevoel overgehouden aan de jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn auto. Goede communicatie over de bevindingen en eerlijk advies over wat wel en niet noodzakelijk is voor het onderhoud en apk.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, vakkundig en eerlijk!

De rust en tijd waarmee duidelijk gemaakt wordt wat er vakkundig aan mijn auto gedaan is of kan worden gedaan.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende service

Maand geleden een occasion gekocht bij Landeweerd. Toen uitstekend geholpen. Na 2 weken ging er een lampje stuk. Opnieuw uitstekend geholpen door Landeweerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben erg tevreden.alle medewerkers zijn erg vriendelijk en correct.

Tot mijn grote verbazing is de apk uitgevoerd door een andere partij zonder dat ik dat wist.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Beste hr/mw, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling en kritische noot. Wegens de aanleg van een nieuwe meterkast inclusief nieuwe elektra in de gehele werkplaats moesten we de afgelopen tijd soms noodgedwongen uitwijken naar een collega garagebedrijf. Excuus dat we dit niet aan u hebben meegedeeld. Hartelijke groet namens ons hele team, Robert Landeweerd

Fijn bedrijf die zijn afspraken na komt en zeer schappelijke prijzen hanteerd

Zoals altijd vriendelijk en accuraat

Via vakgarage Landeweerd heb ik zojuist een Kia Sportage gekocht en daarbij heb ik 2 auto\'s ingeruild. De garage zelf ziet er al netjes uit en ook de werkplaats oogt ook al direct netjes. Op het moment dat ik de auto vond op de website, stond nog als \"wordt verwacht\". Ik heb gebeld en kreeg geen autohandelarenverkooppraatje (mooi woord) maar ik kreeg een eerlijk verhaal over deze auto, en later toen ik ben wezen kijken/proefrijden ook. Er waren een aantal punten waar nog wat aan gedaan moest worden en dat is allemaal goed geregeld. Verder bij aflevering ook nog eens niet afgesproken extra onderhoudsbeurt gekregen. Voor de inruilauto\'s heb ik denk ik ook een eerlijke prijs gekregen. Al met al een heel positief gevoel overgehouden en we zijn superblij met de auto. Topservice!

Met de hulp van garage Landeweerd hadden we in januari een andere auto aangeschaft. Deze wilden we laten beletteren. Ook daarmee kon garage Landeweerd ons helpen. Vorige maand zag ik een paar bobbeltjes onder het folie. Deze zijn nu weer vakkundig weggewerkt. Prima service!

Zeer goede service, altijd vriendelijk en behulpzaam. Denken praktisch mee en geven eerlijk advies. Goed in communicatie. Aanrader!

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.