• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden.alle medewerkers zijn erg vriendelijk en correct.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot mijn grote verbazing is de apk uitgevoerd door een andere partij zonder dat ik dat wist.

Beste hr/mw, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling en kritische noot. Wegens de aanleg van een nieuwe meterkast inclusief nieuwe elektra in de gehele werkplaats moesten we de afgelopen tijd soms noodgedwongen uitwijken naar een collega garagebedrijf. Excuus dat we dit niet aan u hebben meegedeeld. Hartelijke groet namens ons hele team, Robert Landeweerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf die zijn afspraken na komt en zeer schappelijke prijzen hanteerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd vriendelijk en accuraat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via vakgarage Landeweerd heb ik zojuist een Kia Sportage gekocht en daarbij heb ik 2 auto\'s ingeruild. \r\nDe garage zelf ziet er al netjes uit en ook de werkplaats oogt ook al direct netjes.\r\nOp het moment dat ik de auto vond op de website, stond nog als \"wordt verwacht\". Ik heb gebeld en kreeg geen autohandelarenverkooppraatje (mooi woord) maar ik kreeg een eerlijk verhaal over deze auto, en later toen ik ben wezen kijken/proefrijden ook.\r\nEr waren een aantal punten waar nog wat aan gedaan moest worden en dat is allemaal goed geregeld. Verder bij aflevering ook nog eens niet afgesproken extra onderhoudsbeurt gekregen. \r\nVoor de inruilauto\'s heb ik denk ik ook een eerlijke prijs gekregen. \r\nAl met al een heel positief gevoel overgehouden en we zijn superblij met de auto. \r\nTopservice!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met de hulp van garage Landeweerd hadden we in januari een andere auto aangeschaft. Deze wilden we laten beletteren. Ook daarmee kon garage Landeweerd ons helpen. Vorige maand zag ik een paar bobbeltjes onder het folie. Deze zijn nu weer vakkundig weggewerkt. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, altijd vriendelijk en behulpzaam. Denken praktisch mee en geven eerlijk advies. Goed in communicatie. \r\nAanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf en vakkundige mensen. Goede indruk achtergelaten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, duidelijke omschrijving van problemen en goede betaalbare oplossingen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd heel vriendelijk en behulpzaam
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geregeld.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf waar je goede service voor redelijke prijzen krijgt.\r\nBij onderhoud wordt er alleen vervangen wat nodig is en proberen ze je niet er van allerlei extra\'s bij te verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service!!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had banden besteld bij bandenconcurrent.nl en Autohuis Landeweerd was het adres waar ze gemonteerd werden. \r\n\r\nDe banden werden tijdig geleverd, de afspraak was snel gemaakt en met een uurtje zaten de banden onder de auto, wielen gebalanceerd en al. Prima zo!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen.\r\nVriendelijk Personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bandenwissel en -opslag. \r\nZoals gewoonlijk weer top voor elkaar.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Autohuis Landeweerd