Ik geef eigenlijk nooit 5 sterren maar...........................................

Voor Pauls Garage maal ik een uitzondering. Prima service, Betaalbaar en niet geheel onbelangrijk: Ze denken met je mee.

Snel en betaalbaar

Goeie service, Snel geregeld & ook nog eens erg betaalbaar!

Vriendelijk, deskundig en goede sevice.

Ik ga al een aantal jaar met mijn auto naar Paul's garage voor keuringen en onderhoud en ben heel tevreden. Ik kan niet controleren of ze geen onzinnige dingen factureren (ben immers geen automonteur), maar ze komen betrouwbaar en deskundig over.

Fijn dat jullie meerdere oplossingen boden, bedankt!

Fijn dat jullie meerdere oplossingen boden, bedankt!

Hele fijne kundige mensen!

Altijd vriendelijk. Proberen altijd een oplossing te bedenken. Auto doet het altijd beter als hij/ zij geweest is.

Persoonlijke dienstverlening, goede prijs kwaliteit en goede sfeer

Nvt

Snel geholpen, duidelijke communicatie

Duidelijk, vriendelijk, betaalbaar

Al jaren lang (met het hele gezin) klant bij Paul's Garage en naar volle tevredenheid. De medewerkers hebben echt verstand van zaken, zijn vriendelijk en zeer creatief in het vinden van de (goedkopere) oplossing van een probleem.

Goed meedenken

Fijn dat bij lastige reparaties wordt meegedacht om de kosten te beperken. Jammer dat de totaal-prijs van een beurt (incl. de nodige vervangingen) altijd weer tegenvalt 😊.

Transparant en snelle service

Doordat ze de klant goed uitleggen en mee laten kijken, geeft dat vertrouwen dat men eerlijk te werk gaat. Ook vooraf duidelijkheid over de prijs en achteraf geen verborgen verrassingen.

grote bende

oudere autos keuren ze graag af.. ennals je het zelf maakt dan bedenken ze spontaan weer afkeur punten. handschrift vannde keurder is niet te lezen... bodemloze prijzen

vakkundig en snel

voor de apk moest gewacht worden op onderdelen en dan toch de volgende ochtend om negen al klaar! Uitgelijmd, nieuwe remblokken en banden - geweldig!

Vriendelijk, betrokken, vakkundig

Ik ben uitstekend geholpen. Een ding echter, het instellen van de tijd op de display en in de autonavigatie was toch niet goed verholpen . Hij springt weer gewoon terug op de oude en dus verkeerde tijd. Maar er is wel bijgezegd: "Als het niet goed is, kon dan gerust terug."

Ik ben hier super fijn geholpen met mijn APK keuring.

Topgarage👍🏻👍🏻!!!!

Geweldig personeel,vriendelijk èn professioneel! Hulde!

vakbekwaam, meedenkend, vriendelijk, to-the-point.

buitengewoon prettige ervaring

Snelle service

Vriendelijk geholpen, kon snel komen.

Super service

Vriendelijk personeel en snelle service

Goede communicatie/

Teun heeft mij de laatste keer weer enorm fijn geholpen. Goede uitleg en snel gewerkt. Geeft veel vertrouwen. Veel dank nogmaals TeunOok aan de telefoon(meestal Marcel) vriendeijke benadering! Fijne garage

Prettige, kundige monteurs.

Je wordt er prettig en kundig geholpen. Verbeterpunt. Stoppen met binnen roken, zodat je als klant niet meer in de stank aan de balie hoeft te staan en je auto ook niet meer 3 dagen stinkt.

Professioneel, vriendelijk, goed advies

Jarenlange Professionele begeleiding

Al vele jaren lang onze betrouwbare garage

Al vele jaren lang onze betrouwbare garage

Van begin tot eind vakkundig en klantvriendelijk.

Heel goed geholpen.

Professioneel bedrijf

Hartelijke ontvangst, alle afspraken werden keurig nagekomen. Bij het ophalen van de auto werd duidelijk uitgelegd wat er precies was uitgevoerd. De auto was gewassen. Vriendelijk en gekwalificeerd personeel. Zeer aan te bevelen.

Over Bosch Car Service