Geweldige mensen en een super service.

Kees en zijn team Altijd vriendelijk en professioneel.

wordt gelijk geholpen

zonder afspraak wordt ik gelijk geholpen

Prima garage

Goede en snelle service door vriendelijke mensen

Prima garage

Je wordt vriendelijk en snel geholpen.

Top! Staan altijd voor je klaar

Ook al kom ik onverwachts langs met een klein probleempje zorgen ze ervoor dat ze wel even een gaatje vinden om me te kunnen helpen!

Prima service!

Zie boven

altijd netjes geholpen

Erg goed geholpen en te woord gestaan!

Zeer tevreden.

Altijd goed.

Dit is mijn vaste garage. En het gaat altijd goed. Eerlijk voorlichting. Goede prijs

Nette service, heldere communicatie.

Net en vakkundig bedrijf. Van tevoren duidelijk inzicht gekregen in kostenplaatje. Daarnaast ook vriendelijk te woord gestaan.

Goed en snel geholpen

Snel geholpen

Snel, goed en altijd vriendelijk

Ik kon mijn auto meteen om 8 uur brengen voor een onverwachte reparatie en de auto was dezelfde dag nog klaar! De medewerkers zijn altijd vriendelijk, de garage is telefonisch goed bereikbaar en de reparaties worden snel en goed uitgevoerd. Heel tevreden!

Tevreden.

Goede service.

Vriendelijke en goede service en er wordt je niets aangesmeerd

Mijn auto wordt al vele jaren onderhouden door Den Hartog.

Altijd goed!

Wij zijn altijd super tevreden.

Betrouwbare garage straalt dat ook uit.

Garage die naar je luistert als je een probleem hebt Goede informatie over ttweedehands auto's Mijn auto met problemen met versnellings goed gemaakt en de prijs was die we afgesproken haddenheb ik wel anders ergensmeegemaakt. Kortom eerste kennismaking met deze garage was prima!

prima geholpen en aardige mensen

prima bedrijf

Vriendelijk en betrouwbaar

Al jaren onze vaste garage. Vriendelijk personeel en altijd keurig werk afgeleverd.

Zeer prettige, snelle en vakkundige hulp/APK

Een zeer correcte, prettige, betrouwbare, snelle en vakkundige APK laten uitvoeren. Ook voor andere reparaties hebben zij mijn klandizie gewonnen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Goede prijs/kwaliteit

Altijd binnen een dag geholpen

Helemaal goed

Fijne, persoonlijke benadering. Er werd serieus ingegaan op de door mij gestelde vragen. Ik heb vertrouwen in het vakmanschap en dat mijn voertuig goed is nagekeken

Wordt altijd naar je geluisterd en gedaan wat nodig is. Wanneer nodig wordt er contact opgenomen ivm prijs.

Doen wat ze beloven. Top.

Kees en zijn team zijn goud eerlijke jongens. Hardwerkend en geen gedoe. Weten waar ze het over hebben en helpen je z.s.m. weer de weg op. Zeker aan te bevelen. Rob van der Haar, WoningPlus makelaardij.

Ambachtsweg 10

3433 PR Nieuwegein