alles weer top geregeld

Ik kom al enkele jaren Bij Den Hartog en elke keer weer positief verrast. Gastvrij, kennis van zaken, advies over vragen die er zijn en een vriendelijke factuur. bedankt team van Den hartog!

Prima service en advies

Auto rijdt weer top na jaarlijks onderhoud en advies.

Alles volgens afspraak

Bandenwissel, kon wachten, binnen de afgesproken tijd klaar, met advies over wat te zelf aan te geven bij de volgende wissel (namelijk vervangen 2 banden met krap profiel). Vriendelijk en snel.

SUPER SRRVICE !!!

Een spoedje tussendoor. Super service, kon snel terecht. Uiterst vriendelijk, kundig en behulpzaam !!!

Het is een goed bedrijf met deskundige mensen en een super service.

Het is een goed bedrijf met deskundige mensen en een super service.

Wederom keurig verzorgd

Beurt met deel uitlaat en APK weer goed voor elkaar, zoals we gewend zijn.

Ik werd snel en goed geholpen op de afgesproken tijd.

Ik moest een sleutel van onze camper laten inlezen. Dat was binnen een half uur gepiept. Tussendoor koffie gedronken en zitten lezen in een tijdschrift van auto's die ik toch nooit kan betalen. Prima service Den Hartog.

Het is een luxe in de autobranche om blind op het werk en advies van dit bedrijf te mogen vertrouwen

Highlights van deze APK en onderhoudsbeurt: - Distributiesnaar vervangen goedkoper dan ik dacht - De verloren dopjes op de wielmoeren zijn op mysterieuze wijze weer verschenen - De auto ruikt nu naar een snoepwinkel - Mijn oude barrel gaat fris en fruitig zijn achttiende verjaardag tegemoet.

Heeft mijn auto nagekeken en kon er op wachten.

Eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk

Vandaag apk en kleine beurt. Gelukkig ook naar de remblokkennachter gekeken (hoorde af en toe wel iets). Auto rijdt weer als een zonnetje.

Snel, vakkundig en behulpzaam

Fijn dat Kees en de mannen altijd tijd maken om een storing snel na te kijken en waar mogelijk meteen op te lossen. Daarom niet bij de merkdealer maar mn onderhoud gewoon bij mn vaste garage.

top

top service

prima garage

Kom al jaren bij deze garage. Fijne mensen, die niet te beroerd te zijn, om je te helpen.

Geweldige service!

Advies en reparatie altijd eerlijk en volgens afspraak.

Netjes en volgens afspraak

Bellen voor een reparatie en APK. Als er wat mis is. Leuke monteurs

Al jarenlang een tevreden klant. Makkelijk contact, goed werk. Top!

Al jarenlang een tevreden klant. Makkelijk contact, goed werk. Top!

Altijd vriendelijk

Snel geholpen en deskundig.

Geweldige service.

Super geholpen vriendelijke mensen.

Goede service na reparatie

Vervangend vervoer uitstekend geregeld!

Fijne service korte lijntjes en direct geïnformeerd bij onvoorzien kosten!

Mijn ervaring is een vlotte service keurig te woord gestaan en..... mijn auto was schoongemaakt van binnen :-)

super service

ff snel lampjes vervangen of AdBleu aanvullen , het kan allemaal ff tussendoor. Daarnaast is het onderhouden van mijn auto ook top.

Duidelijke, transparante en deskundige service

De auto was aan flink onderhoud toe. Veel overleg en uitleg vanuit de garage. Fijne korte lijntjes en snelle service.

Uitstekend service

Geweldig communicatie

Gewoon goed

Correcte ervaringen met dit bedrijf.