goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had mijn rijbewijs al jaren, maar vanwege rijangst (vooral parkeren) reed ik nauwelijks. Ik heb een paar rijlessen bij Tom genomen om weer wat meer zelfvertrouwen te krijgen, met name met het parkeren. Tom is een geduldige rustige instructeur en ik voelde me al snel op mijn gemak. Ik kon zelf aangeven hoe ik de les in wilde vullen en we hebben de tijd nuttig besteed. Ik heb veel geleerd in deze lessen en ik ben blij dat ik eindelijk de stap genomen heb om aan mijn rijangst te werken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb het positief ervaren. Er is veel persoonlijke aandacht, er wordt echt aan je gedacht en je wordt niet behandeld als nummer. De stapsgewijze opleiding was voor mij persoonlijk erg fijn, omdat ik iemand ben die graag structuur heeft.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijopleiding die ik bij deze rijschool heb doorlopen was om het in een paar woorden samen te vatten goed op maat en persoonlijk. het was erg fijn om alles stap voor stap rustig te doen en als ik met dingen zat paste mijn rijinstructeur dat dan ook aan om het prettiger te maken.\r\nal met al was dit traject een succes en ben ik netjes in een keer geslaagd.\r\n\r\nDankjewel Tom

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over deze rijopleiding. De manier van lesgeven gaat uit van positieve feedback maar Je leert ook zeker op een kritisch manier naar jezelf te kijken.\r\nMijn ervaringen zijn dus goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat ik een aantal jaar geen auto had gereden heb ik weer wat lessen genomen om het vertrouwen in autorijden terug te krijgen. Dankzij goede tips en oefeningen kon ik al na een paar lessen weer op een prettige manier de weg op.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had na een aantal jaar niet gereden te hebben een paar lessen gevolgd. Tom gaf me zeer bruikbare tips, waardoor ik nu weer prettig kan rijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf ik vond Tom Luijten een erg fijne leermeester als iets niet duidelijk was kon ik het altijd nog een keer vragen en als iets te moeilijk was konden we het altijd nog een paar keer extra oefenen, ook werd me alles duidelijk en op tijd verteld, verder vond ik het ook een fijne auto om in te rijden en heb ik een fijn leerproces gehad bij Leswereld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een super opleiding en ik heb genoten van iedere les. De klik met Tom was zeker aanwezig waardoor afleiding ivm gesprek er af en toe zeker was. Ik zou het iedereen aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Leswereld is goede afwisselende lessen en genoeg tijd om flexibel te kunnen inplannen.\r\n

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel tevreden over de duidelijke en gestructureerde rijles. Het was altijd duidelijk wat er van mij werd verwacht. Alles was altijd op orde, de auto, de sfeer, de pepermuntjes (al waren die soms nog wel eens op)\r\n\r\nTik \'m aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alle lessen als zeer prettig ervaren en zeer goede instructies gehad van de rij-instructeur.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft een hele goede structuur. Alles is zeer overzichtelijk en je weet precies waar je aan toe bent. Moeilijke dingen staat hij goed bij. Persoonlijk heb ik een zeer lange weg moeten afleggen voordat ik mijn rijbewijs had maar Tom bleef in mij geloven en steunde mij door dik en dun!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne rij structuur. Alles stapje voor stapje. De tijd van de opleiding wordt op jou aangepast, niks gaat te snel. Goede rij school!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze beide zonen hebben de lessen gevolgd bij Tom. Ze hebben niet alleen geleerd om een auto te bedienen, maar hebben ook kijk gekregen op veilig in het verkeer kunnen bewegen, zorg voor auto en meerijders en met zelfvertrouwen aan het verkeer kunnen deelnemen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Leswereld de draad opgepakt nadat ik enkele malen ben gezakt bij een andere instructeur in een andere stad. In een videoles zijn de belangrijkste verbeterpunten in mijn rijstijl achterhaald waarna we heel hard aan de slag zijn gegaan om dit te verbeteren. Ik heb het als zeer prettig ervaren dat we weer bij de basis zijn begonnen. Van te voren dacht ik dat dat onnodig zou zijn, maar het heeft mij enorm gestimuleerd naar mijn rijbewijs toe. Er had meer ruimte kunnen zijn voor meer examenroutes, maar mijn uiteindelijke oordeel is zeer positief!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Niet alleen leer je goed de auto te bedienen, maar er is ook veel aandacht voor veiligheid en het milieu. Na het afronden van de lessen voelde ik me zelfverzekerd en goed instaat zelfstandig de weg op te gaan.\r\nEcht aan te raden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de opleiding erg fijn omdat het niet gehaast was. Het was niet erg om fouten te maken en dat geeft mij een beter gevoel dan als je niks fout mag doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en geeft goede begeleiding. Leert je het autorijden op een leuke manier!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede begeleiding, rustige uitleg, duidelijke instructies.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, hele fijne en relaxte sfeer tijdens de lessen. Goede oefeningen en ook leuke oefeningen. De rijlessen hebben mij heel erg geholpen zelfverzekerd te worden in het rijden. Het is ook fijn dat er een plan van te voren word gemaakt en je kunt aangeven wat je wilt tijdens de lessen. Ik vind het echt een top rijschool en heb hier heel veel geleerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo Tom,\r\n \r\nIk ben heel blij dat ik wat rijlessen van je gehad heb voor mijn (grote) rijangst Het heeft goed geholpen .\r\nJe hebt me op een rustige manier geholpen en meer vertrouwen gegeven in mijn rijstijl en ook tips hoe ik het beter kon doen .\r\nOok de verkeersregels konden wel een opfrissertje gebruiken.\r\nHeel erg bedankt,\r\nRiny\r\n----- Original Message ----- \r\nFrom: Rijschool Leswereld.nl \r\nTo: [email protected] \r\nCc: \'Rijschool Leswereld.nl\' \r\nSent: Saturday, July 25, 2015 2:13 PM\r\nSubject: 2015-129_factuur_Riny_van_Aalten\r\n\r\n\r\nRiny,\r\n\r\n \r\n\r\nZoals besproken ontvang je hierbij de factuur voor de routine lessen en de intake.\r\n\r\n \r\n\r\nMocht je nog naar aanleiding van de factuur vragen hebben dan hoor ik het graag.\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\n \r\n\r\nTom Luijten\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nAutorijschool Leswereld.nl\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\nAdres: \r\n\r\nDe Wieken 54\r\n\r\n6581 DG Malden\r\n\r\n \r\n\r\nTel.: 024 - 737 0204\r\n\r\nGsm: 06 - 2298 1614 (b.g.g. stuur een berichtje)\r\n\r\nMail: [email protected]\r\n\r\nInternet: www.leswereld.nl \r\n\r\n \r\n\r\nKvK nummer: KvK 09202285\r\n\r\nBTW nummer: NL- 163993646B01\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het halen van mijn rijbewijs heb ik zeer weinig rijervaring opgedaan, met als gevolg rijangst. Ik ben op zoek gegaan naar een rijschool die mij hierin kon ondersteunen en les kon geven in mijn eigen auto. Na het plaatsen van een berichtje op de site van Leswereld werd er snel contact met me opgenomen en maakten we een afspraak voor een intakegesprek. In dit gesprek probeerden we samen het probleem duidelijk te krijgen en stelden we een lesplan op. De lessen hebben mij geholpen om het vertrouwen in mezelf en (het gevoel van) de controle tijdens het rijden terug te krijgen, zodat ik weer zelfstandig de weg op durf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een opfris cursus gehad van 4 rijlessen,en het is heel goed voor mij geweest.\r\ndurf en weet nu weer hoe het rijden ging op de snelweg.\r\nwaar je weer overal op moet letten ook met in en uitvoegen.\r\nben blij dat ik deze stap heb gezet.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het behalen van het rijbewijs heb ik niet vaak gereden. Ik wilde weer gaan rijden en na de rijlessen van Leswereld.nl ervaar ik veel minder tot geen spanning in de auto. Tom heeft mij geleerd ontspannen en gecontroleerd auto te rijden in een korte tijd. Zijn grote motivatie om mij te helpen heb ik bemerkt door zijn sterke communicatie en oprechte aandacht voor mij tijdens de lessen en buiten de lessen. Ik heb zijn rijschool reeds aan vriendinnen aanbevolen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met heel veel plezier rijlessen gevolgd bij Leswereld Malden en ik heb erg veel geleerd. Ik ben zeer tevreden.