goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke rijlesssen, waarvan ik veel geleerd heb.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom neemt echt de tijd voor je, zodat jij vol vertrouwen naar het examen toe gaat. Bedankt voor alles!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne opfriscursus gevolgd bij Tom. Het was voor mij 9 jaar geleden dat ik gereden had, dus ik vond het spannend om weer te beginnen. Ik mocht zelf bepalen waar ik op wilde focussen per les, met daarbij natuurlijk ook advies van Tom over wat volgens hem de beste aanpak was. Nadat ik had aangegeven wat ik wilde doen, bereidde hij de lessen voor afgestemd op mijn wensen. Mijn visie en die van hem matchten goed. Fijne lessen gehad, gezellig ook, veel geleerd en ik ga weer met vertrouwen de weg op.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al iets ouder en daarbij kwam dat ik \'n automaat heb gekocht i.pl.v. de ouderwetse pook. Ook door omstandigheden twee jaar niet meer gereden ,dus \'n paar lessen echt nodig had .Tom is daarbij dé persoon die je dan prima begeleidt en je weerbaar maakt op de WEG . Kortom hij heeft mij zelfstandig gemaakt. Tom ik ben je nog steeds dankbaar en wens jou én de Rijschool heel veel succes ,Je verdient het, met lieve groet en het allerbeste. Trees Swart

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool met een goeie service. \r\nPrettige lessen en je kunt alles op je eigen tempo doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom neemt echt de tijd voor je. Hij bereid zich altijd goed voor en is heel betrokken bij jou als persoon en bij jouw rijopleiding. Daarnaast vind ik het systeem waarbij je het rijden in stappen leert heel prettig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijinstructeur met veel ervaring en de juiste lesmethode. Helpt je niet alleen aan je rijbewijs, maar ook met het echt leren rijden op de weg. Tip: Demo\'s geven. Hier leer ik sneller van ookal gaf ik dit niet toe. Conclusie: Goede rijschool!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne leraar heeft super geholpen met het doen van de rijtest bij het CBR van mijn moeder

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren niet gereden te hebben, vond ik het tijd om weer in de auto te stappen. Tom heeft mij op een prettige en rustige manier in een paar lessen weer laten wennen aan het rijden en aan het verkeer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als 70 jarige en 52 jaar rijbewijs was mijn zekerheid t.a.v. bijzondere verrichtingen afgenomen. Dankzij de kalme en duidelijke uitleg van Tom voel ik me een stuk zekerder.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een rustige instructeur die je graag zal helpen als iets mis gaat met het rijden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijlessen, met goede persoonlijke begeleiding. Ik kwam zelf van een andere rijschool en miste structuur in de lessen. Lessen bij Tom hadden een doel en de les voorafgaand aan de volgende bespraken we wat we de volgende les gingen doen. We hebben samen ook een plan van aanpak gemaakt voor mijn examen en dit heeft mij heel erg geholpen met de voorbereiding van mijn rijexamen. Al met al, hele fijne rijleraar, fijne lessen en ik zou de rijschool aan iedereen aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren leerzame en leuke rijlessen. Ik heb echt geleerd om zelfstandig te rijden en heb alle aandacht gekregen die ik nodig had. Naast een goede service ook zeker goed advies en een duidelijke uitleg bij alle situaties. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedankt voor de fijne en rustige lessen waardoor ik nu uiteindelijk ontspannen in de auto zit. Wie had dat gedacht :)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn rijlessen bij Leswereld voelde ik me altijd op mijn gemak waardoor ik het fijn vond om les bij Tom te hebben. Hij gaat heel serieus met de rijvorderingen om, maar is ook geïnteresseerd in jou als persoon. Er was altijd tijd voor een gezellig gesprek! Bedankt voor de lessen Tom!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne sfeer in de auto, het boek is erg overzichtelijk en Tom is zeer persoonlijkheid gericht waardoor ik alleen maar kan concluderen dat ik een ontzettend fijne ervaring heb gehad bij Leswereld!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke lessen gehad, je leert goed lessen. Deze rijschool biedt je zekerheid.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een hele aardige en nette man. Ik heb veel plezier gehad met mijn rijopleiding. Ik ben zeer tevreden. Hij is altijd op tijd en houd zich aan de afspraken die gemaakt zijn. Hij kan heel goed aanvoelen wat een ander denk of voelt, dit is erg fijn. De auto is altijd super schoon, en het is altijd gezellig met Tom. Kortom, ik raad Leswereld zeker aan voor iedereen die goed wil leren autorijden!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Biedt genoeg aan en zorgt dat de leerling goed kan rijden, heel secuur

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een zeer kundige, ervaren en serieuze instructeur. Hij is constant bezig met het verbeteren van zijn les, een bescheiden en bewonderingswaardige houding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne rijlessen gehad, Tom heeft heel veel geduld en deskundig. En ook vond ik het fijn om via het RIS boekje te rijden. Het heeft mij veel zekerheid gegeven om het 1 voor 1 te doen en niet alles te gelijk.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen. Een (les)wereld van verschil met de rijschool waar ik vandaan kwam. Gestructureerde lessen met een plan; wat gaan we vandaag doen en wat gaan we volgende week doen. De logistiek eromheen klopt ook, er is over nagedacht als je iemand met ophalen of wegbrengen dat dit niet in de knoop komt met je eigen lestijd. Tom neemt de tijd voor een voor en nabespreking van je les met goede en duidelijke feedback. Ook wordt er aandacht besteed aan zelfreflectie; wat vond je zelf van deze gebeurtenis/les? Al met al een hele fijne ervaring met deze rijschool!

voldoende, een redelijke ervaring