perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bijna 10 jaar niet meer te hebben gereden heb ik onlangs bij Tom een opfriscursus gevolgd. Tom is een ontzettend kundige en fijne instructeur. Alle facetten van het autorijden werden op een hele heldere en gestructureerde manier behandeld. Mede daardoor rijdt ik nu, een paar weken later, elke dag met veel vertrouwen naar mijn werk. Ik kan Tom van harte aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik durfde na jarenlang niet autorijden, niet meer in de auto te stappen. Vanaf het eerste telefonische contact creëerde Tom een veilige setting om te leren en zelfvertrouwen op te bouwen. Door zijn fijne manier van instructies en feedback geven en een gestructureerde aanpak, stap ik nu voor het eerst van mijn leven met hetzelfde gemak in de auto als op de fiets! En ook nog eens veel sneller dan ik ooit had gedacht!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom leidt je niet alleen op voor je examen, maar om veilig, zelfstandig en zelfverzekerd het verkeer in te kunnen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hard werken maar wel resultaten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mede te danken aan de goede begeleiding en nuttige tips tijdens de lessen is mijn rijbewijs verlengd.\r\nDank hievoor!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijschool. Tom snapt precies wat je nodig hebt om zelfverzekerder te kunnen rijden. De lesmethode was overzichtelijk en duidelijk. Ik raad eenieder Tom aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij Leswereld zijn opgebouwd volgens RIS, waardoor je rustig in stappen leert rijden. Ik vond de lessen van Tom erg fijn! Vooral de laatste les naar Venlo.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijschool. Ondanks dat het mij heel veel moeite kosten om de bediening onder controle te krijgen, heeft Tom altijd de rust bewaard. Hij bleef zich altijd inzetten voor je. Zeker aan te raden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Het het door als ik een beetje overstuur raakte terwijl ik dat soms zelf nog niet eens echt doorhad. Dacht echt na over oplossingen voor problemen die ik had.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leswereld is een erg fijne rijschool. Tom neemt de tijd om alles uit te leggen en wil de opdrachten best een keer voordoen. Ik vond vooral de rit naar Venlo een goede voorbereiding op het examen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom, ik heb de rijlessen als fijn ervaren. Je bent betrokken en gaat afgestemd te werk. Je gaf mij vertrouwen in mijzelf en dat had ik nodig. Bedankt voor alles.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Leswereld.nl een opfriscursus gevolgd. Ik had mijn rijbewijs al, maar al meer dan 2 jaar niet gereden en was daarom niet meer zeker op de weg. Bij navraag kon ik direct dezelfde week terecht. Geoefende onderdelen werden deskundig afgesteld op wat ik nodig meende te hebben. Na enkele lessen durfde ik met veel meer zekerheid de weg op. Ik ben enorm blij!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was zeer gespannen om weer rijlessen te gaan volgen. Tom heeft me met zijn rust en deskundigheid vertrouwen in mijn rijvaardigheden gegeven. Ik heb het als een ontzettend betrouwbare en ook gezellige rijschool ervaren! Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een duidelijke, vriendelijke en vooral bekwame instructeur.\r\nHij heeft veel geduld en geeft me ook het vertrouwen dat ik het kan.\r\nSamen met mij kijkt hij wat er nodig is om er voor te zorgen dat ik met een veilig gevoel de weg op ga.\r\nHij neemt daar ook de tijd voor. Wel op zo\'n manier, dat ik binnen de tijd die voor een les staat, alles behandeld hebt dat ik met hem afgesproken hebt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijbewijs had ik al 10 jaar, maar ik durfde niet meer te rijden. Ik heb de stap gezet om een opfriscursus te volgen en ben Tom erg dankbaar voor de fijne manier van uitleggen, coachen en mij mijn zelfvertrouwen weer terug te geven. Hij observeerde goed hoe ik reed en gaf gerichte feedback en tips, wat ik vervolgens gelijk kon toepassen. Ik zit nu met een heel ander gevoel achter het stuur en begin het auto rijden zelfs leuk te vinden. Ik raad Leswereld zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze rijschool heb ik mijn examen gehaald, het proces en de afronding hiervan gingen heel goed Het is een erg vriendelijke rijschool, die rekening houd met kandidaten. Het proces van begin tot slagen gaat volgens de ris methode, deze methode is erg klantvriendelijk en gaat in stappen die goed te overzien zijn, zeker voor zenuwachtige mensen is deze methode sterk aan te raden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom verstaat duidelijk zijn vak op een manier waar veel instructeurs jaloers op mogen zijn. Hij weet heel goed rust, vertrouwen en duidelijkheid te scheppen tijdens de lessen en heeft een geduldige, persoonlijke aanpak, plus een perfecte kennis van de theorie. Via de video intake, de zelfstandige rit naar Venlo en alles ertussenin, wordt je opgeleid tot een veilige en vlotte bestuurder. Ondertussen krijg je nooit het gevoel een nummertje te zijn in een geldverdienmachine.\r\n\r\nIk kan hem zeker aanraden voor iedereen die een betrouwbare kleine rijschool zoekt of niet houdt van de opgefokte \"snelle jongen\" aanpak van een doorsnee rijschool.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles volgens de RIS-methode was voor mij een hele leerzame en prettige ervaring. Tom werkt duidelijk, gestructureerd en je weet waar je staat in je rijopleiding. Vooral een van de laatste lessen naar Venlo geven je een \"boost\" voordat je mag afrijden. Een betere rijopleiding had ik me niet kunnen wensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en rustige en leerzame lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik een tijd niet meer gereden had, heb ik met behulp van lessen bij Leswereld de draad weer opgepakt. Ik heb de begeleiding van Tom als erg prettig en professioneel ervaren. Er wordt goed met je meegedacht en de lessen worden aangepast op jouw wensen en behoeftes. Ik kreeg zelfs geschikte routes opgestuurd waarmee ik in mijn vrije tijd kon oefenen! Ontzettend bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn om met de RIS-methode rijles gehad te hebben. Erg leerzaam, niet alleen voorbereidend op het examen maar ook voor daarna. Fijn om alles stap voor stap te doen, en waar nodig extra aandacht te verlenen aan punten die minder gingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom Luijten is een rijinstructeur die de tijd neemt om je de rijvaardigheid stap voor stap te leren. Door de RIS methode wist ik precies hoever ik was met mijn rijopleiding.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De instructeur weet goed waar hij het over heeft, legt alles ook duidelijk uit en probeert er echt voor te zorgen dat alle infoformatie duidelijk is.\r\nje leert niet alleen tot examenniveau maar ook echt autorijden