• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijschool. Tom snapt precies wat je nodig hebt om zelfverzekerder te kunnen rijden. De lesmethode was overzichtelijk en duidelijk. Ik raad eenieder Tom aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij Leswereld zijn opgebouwd volgens RIS, waardoor je rustig in stappen leert rijden. Ik vond de lessen van Tom erg fijn! Vooral de laatste les naar Venlo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijschool. Ondanks dat het mij heel veel moeite kosten om de bediening onder controle te krijgen, heeft Tom altijd de rust bewaard. Hij bleef zich altijd inzetten voor je. Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Het het door als ik een beetje overstuur raakte terwijl ik dat soms zelf nog niet eens echt doorhad. Dacht echt na over oplossingen voor problemen die ik had.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leswereld is een erg fijne rijschool. Tom neemt de tijd om alles uit te leggen en wil de opdrachten best een keer voordoen. Ik vond vooral de rit naar Venlo een goede voorbereiding op het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom, ik heb de rijlessen als fijn ervaren. Je bent betrokken en gaat afgestemd te werk. Je gaf mij vertrouwen in mijzelf en dat had ik nodig. Bedankt voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Leswereld.nl een opfriscursus gevolgd. Ik had mijn rijbewijs al, maar al meer dan 2 jaar niet gereden en was daarom niet meer zeker op de weg. Bij navraag kon ik direct dezelfde week terecht. Geoefende onderdelen werden deskundig afgesteld op wat ik nodig meende te hebben. Na enkele lessen durfde ik met veel meer zekerheid de weg op. Ik ben enorm blij!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was zeer gespannen om weer rijlessen te gaan volgen. Tom heeft me met zijn rust en deskundigheid vertrouwen in mijn rijvaardigheden gegeven. Ik heb het als een ontzettend betrouwbare en ook gezellige rijschool ervaren! Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een duidelijke, vriendelijke en vooral bekwame instructeur.\r\nHij heeft veel geduld en geeft me ook het vertrouwen dat ik het kan.\r\nSamen met mij kijkt hij wat er nodig is om er voor te zorgen dat ik met een veilig gevoel de weg op ga.\r\nHij neemt daar ook de tijd voor. Wel op zo\'n manier, dat ik binnen de tijd die voor een les staat, alles behandeld hebt dat ik met hem afgesproken hebt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijbewijs had ik al 10 jaar, maar ik durfde niet meer te rijden. Ik heb de stap gezet om een opfriscursus te volgen en ben Tom erg dankbaar voor de fijne manier van uitleggen, coachen en mij mijn zelfvertrouwen weer terug te geven. Hij observeerde goed hoe ik reed en gaf gerichte feedback en tips, wat ik vervolgens gelijk kon toepassen. Ik zit nu met een heel ander gevoel achter het stuur en begin het auto rijden zelfs leuk te vinden. Ik raad Leswereld zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze rijschool heb ik mijn examen gehaald, het proces en de afronding hiervan gingen heel goed Het is een erg vriendelijke rijschool, die rekening houd met kandidaten. Het proces van begin tot slagen gaat volgens de ris methode, deze methode is erg klantvriendelijk en gaat in stappen die goed te overzien zijn, zeker voor zenuwachtige mensen is deze methode sterk aan te raden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom verstaat duidelijk zijn vak op een manier waar veel instructeurs jaloers op mogen zijn. Hij weet heel goed rust, vertrouwen en duidelijkheid te scheppen tijdens de lessen en heeft een geduldige, persoonlijke aanpak, plus een perfecte kennis van de theorie. Via de video intake, de zelfstandige rit naar Venlo en alles ertussenin, wordt je opgeleid tot een veilige en vlotte bestuurder. Ondertussen krijg je nooit het gevoel een nummertje te zijn in een geldverdienmachine.\r\n\r\nIk kan hem zeker aanraden voor iedereen die een betrouwbare kleine rijschool zoekt of niet houdt van de opgefokte \"snelle jongen\" aanpak van een doorsnee rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles volgens de RIS-methode was voor mij een hele leerzame en prettige ervaring. Tom werkt duidelijk, gestructureerd en je weet waar je staat in je rijopleiding. Vooral een van de laatste lessen naar Venlo geven je een \"boost\" voordat je mag afrijden. Een betere rijopleiding had ik me niet kunnen wensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en rustige en leerzame lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik een tijd niet meer gereden had, heb ik met behulp van lessen bij Leswereld de draad weer opgepakt. Ik heb de begeleiding van Tom als erg prettig en professioneel ervaren. Er wordt goed met je meegedacht en de lessen worden aangepast op jouw wensen en behoeftes. Ik kreeg zelfs geschikte routes opgestuurd waarmee ik in mijn vrije tijd kon oefenen! Ontzettend bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn om met de RIS-methode rijles gehad te hebben. Erg leerzaam, niet alleen voorbereidend op het examen maar ook voor daarna. Fijn om alles stap voor stap te doen, en waar nodig extra aandacht te verlenen aan punten die minder gingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom Luijten is een rijinstructeur die de tijd neemt om je de rijvaardigheid stap voor stap te leren. Door de RIS methode wist ik precies hoever ik was met mijn rijopleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De instructeur weet goed waar hij het over heeft, legt alles ook duidelijk uit en probeert er echt voor te zorgen dat alle infoformatie duidelijk is.\r\nje leert niet alleen tot examenniveau maar ook echt autorijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke rijlesssen, waarvan ik veel geleerd heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom neemt echt de tijd voor je, zodat jij vol vertrouwen naar het examen toe gaat. Bedankt voor alles!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne opfriscursus gevolgd bij Tom. Het was voor mij 9 jaar geleden dat ik gereden had, dus ik vond het spannend om weer te beginnen. Ik mocht zelf bepalen waar ik op wilde focussen per les, met daarbij natuurlijk ook advies van Tom over wat volgens hem de beste aanpak was. Nadat ik had aangegeven wat ik wilde doen, bereidde hij de lessen voor afgestemd op mijn wensen. Mijn visie en die van hem matchten goed. Fijne lessen gehad, gezellig ook, veel geleerd en ik ga weer met vertrouwen de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al iets ouder en daarbij kwam dat ik \'n automaat heb gekocht i.pl.v. de ouderwetse pook. Ook door omstandigheden twee jaar niet meer gereden ,dus \'n paar lessen echt nodig had .Tom is daarbij dé persoon die je dan prima begeleidt en je weerbaar maakt op de WEG . Kortom hij heeft mij zelfstandig gemaakt. Tom ik ben je nog steeds dankbaar en wens jou én de Rijschool heel veel succes ,Je verdient het, met lieve groet en het allerbeste. Trees Swart

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne rijschool met een goeie service. \r\nPrettige lessen en je kunt alles op je eigen tempo doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom neemt echt de tijd voor je. Hij bereid zich altijd goed voor en is heel betrokken bij jou als persoon en bij jouw rijopleiding. Daarnaast vind ik het systeem waarbij je het rijden in stappen leert heel prettig.