Heel veel steun en ondersteuning

Vanuit mijn verleden kostte het veel moeite en extra vertrouwen om in een auto te zitten…laat staan ook nog eens zelf te rijden… maar zie 30 jaar later alsnog besloten te beginnen met lessen en ondanks Corona vertraging, rijden met mondkapjes en bril en zeker ook het belastende nieuwe leef ritme met een eerstgeborene , vooral het chronisch slaaptekort, is het toch gelukt,! In de tweede keer…. Door diepe dalen maar ook op tijd gepiekt en dat in Nijmegen met al zijn bizarre variaties aan rotondes en verkeers pleinen…. Ik heb me door Tom zeer gesteund gevoelt om deze rit tot een goed einde te brengen, en oude spoken uit het verleden een rustig plekje kunnen geven…. Waarvoor veel dank!

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Een precieze rijschool, waar je meer leert dan ergens anders

Bij Leswereld leer je meer dan bij andere rijscholen. Je krijgt persoonlijke begeleiding en je weet goed waar je staat in het proces. Het is misschien wel strenger dan andere rijscholen, maar daardoor ga je met meer vertrouwen de weg op!

Slechte ervaring!

Het leek in het begin een fijne rijschool. Maar na ongeveer op de helft van het lespakket werd er aangegeven dat ze aan 47 rijlessen waarschijnlijk niet genoeg had. Na 45 lessen weinig geleerd. Bijna geen bijzondere verrichtingen gehad, weinig in stad en snelweg gereden. Het vertrouwen was halverwege het pakket al een beetje weg, maar we gaven het een kans. Uiteindelijk overgestapt naar andere Rijschool. Ze moet daar nog veel rijervaring en alle bijzondere verrichtingen leren!

• Variatie rijlessen Kan beter
  • Samenwerking rijschool Kan beter
  • Tussentijds informeren leerproces rijopleiding Matig

Lekker duidelijke rijlessen

De opleiding was steeds een rustige opbouw, daardoor ging het steeds het steeds beter. We ook veel gelachen samen, soms heel serieus, maar er was ook tijd om te lachen. Door lessen heb ik geleerd om discipline met autorijden op te bouwen, daardoor heb ik ook ook meer zelfvertrouwen om zelf op "pad" te gaan. Ik vond het erg leuk en leerzaam om naar Amstelveen zelf heen en terug te rijden.

Kwaliteit staat centraal

Tom zorgt ervoor dat je alle onderdelen van het autorijden onder de knie hebt. Wanneer je ergens moeite mee hebt zal hij hier direct meer aandacht aan besteden, zodat je jezelf blijft verbeteren. Zeker een aanrader als rijschool!!!

• Kwaliteit Theorie cursus Goed

Een fijne rijschool met een professionele, geduldige rijinstructeur

Ik heb samen met Tom een uitdagende weg gehad. Hij luisterde goed, en we vonden altijd een weg door de uitdagingen. Bedankt voor alles!

• Kwaliteit Theorie cursus Goed

Goede service met duidelijke uitleg

Dankzij de rustige en duidelijke uitleg van Tom durf ik na een aantal jaren weer zelf achter het stuur te gaan zitten! Bedankt Tom!

• Variatie rijlessen N.v.t.
  • Rijles naar Venlo N.v.t.
  • Samenwerking rijschool N.v.t.
  • Tussentijds informeren leerproces rijopleiding N.v.t.
  • Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Een rijschool met net dat beetje extra

Je begint met een goede opbouw van de basis, waar je later tijdens de rijlessen veel aan hebt. Daarnaast krijg je ook veel tips waar je later, als je je rijbewijs hebt, veel aan hebt. Hierdoor krijg je al een extra stukje ervaring mee.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Fijne rijschool, goede persoonlijke aandacht en vriendelijke rijInstructeur, legt duidelijk uit, blijft kalm&geduldig.

Hele fijne rijschool!

Ik ben erg tevreden over mijn rijopleiding bij Leswereld. Aan het einde van mijn opleiding voelde ik me goed voorbereid op het examen. Ik vind het fijn dat ze ook extra dingen leren die niet per se nodig zijn voor het examen, maar wel heel handig zijn voor het autorijden. In het begin leek het wat langzaam te gaan, maar daardoor krijg je wel een goede basis. Tom was ook een hele fijne instructeur!

Top rijschool!!!!

Mijn ervaring met rijschool Leswereld en Tom is heel positief. Tom heeft altijd veel geduld met mij gehad en dat was precies wat ik nodig had. Het is helaas door Corona een langdurig proces geweest voor mij, maar ik kan nu eindelijk met trots zeggen dat ik de weg op kan! Dank je wel Tom voor de fijne en duidelijke lessen!

Hele fijne rijschool

Tom is een fijne instructeur, die ook oor heeft voor hoe je er per rit bij zit. Ik heb veel geleerd bij Leswereld, op een duidelijke en relaxte manier.

Fijne, duidelijke lessen

Tom is een goede, geduldige docent die zijn lessen prettig afstemt op de kandidaat. In één keer geslaagd!

Fijn

Neemt rustig de tijd voor een onderdeel, niet overhaast door de scrips heen.

• Kwaliteit Theorie cursus Goed

Ik heb hele fijne lessen gevolg bij Tom!

Ik vond de lessen bij Tom erg fijn en het was altijd gezellig in de auto. De methode was heel gestructureerd en ik ga nu vol zelfvertrouwen de weg op!

Zeer goede begeleiding

Ter voorbereiding op de rijtest heb ik bij Tom een aantal rijlessen gevolgd. Met goed resultaat! Na een cva met als gevolg hemianopsie mag ik weer rijden.

• Samenwerking rijschool Goed
  • Tussentijds informeren leerproces rijopleiding N.v.t.
  • Kwaliteit Theorie cursus Goed

Neemt goed de tijd voor je

Mijn ervaring met rijschool Leswereld is dat Tom goed de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt als je het niet goed snapt legt hij het nog een keer duidelijk uit en doet het nog een keer voor.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Prettige rijschool om te lessen

Ik heb Tom als een prettige rij-instructeur ervaren. In het begin heb je het idee dat het wat langzaam op gang komt, maar later merk je dat je bij Tom écht leert rijden. Ik ga met een goed gevoel de weg op.

Leerzaam en gezellig

Ik voelde me erg op me gemak en vind dat er goed geluisterd is naar wat ik aangaf. Heb het als fijne lessen ervaren en veel geleerd in veel verschillende omstandigheden.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Met kleinere stappen een betere chauffeur worden

Ik kijk positief terug op mijn lessen bij Leswereld. Tom nam de tijd om mij alles goed te laten begrijpen en uitvoeren. Daardoor kan ik nu zelfverzekerd weg op.

Top ervaring!

Vorig jaar ben ik met lessen begonnen bij Tom en ik zou niet anders willen. Zeer aardige man met een duidelijke methode die helder wordt gebruikt. Zelf heb ik ASS en Tom was voor mij de perfecte instructeur vanwege zijn duidelijke aanpak. Daarnaast waren de vier theorielessen ook erg nuttig om te volgen (inbegrepen bij het lespakket).

Streng maar rechtvaardig

In het begin wat sceptisch over de les methode, maar ben wel in 1 keer geslaagd. Dus toch tevreden. En heb dit op mijn eigen tempo mogen doen.

Een hele fijne rijschool

Ik vond de manier van les geven erg fijn. Tom heeft er voor gezorgd dat ik niet alleen goed kan rijden, maar vooral ook dat ik vertrouwen heb in het rijden. Ik had geen andere rijschool gewild!

Fijne manier van opleiden

Het is een fijne manier van opleiden. Het gaat allemaal ook je eigen tempo.

Goede rijschool.

Zeer goede les opbouw!