Zeer goede begeleiding

Ter voorbereiding op de rijtest heb ik bij Tom een aantal rijlessen gevolgd. Met goed resultaat! Na een cva met als gevolg hemianopsie mag ik weer rijden.

• Samenwerking rijschool Goed
  • Tussentijds informeren leerproces rijopleiding N.v.t.
  • Kwaliteit Theorie cursus Goed

Neemt goed de tijd voor je

Mijn ervaring met rijschool Leswereld is dat Tom goed de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt als je het niet goed snapt legt hij het nog een keer duidelijk uit en doet het nog een keer voor.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Prettige rijschool om te lessen

Ik heb Tom als een prettige rij-instructeur ervaren. In het begin heb je het idee dat het wat langzaam op gang komt, maar later merk je dat je bij Tom écht leert rijden. Ik ga met een goed gevoel de weg op.

Leerzaam en gezellig

Ik voelde me erg op me gemak en vind dat er goed geluisterd is naar wat ik aangaf. Heb het als fijne lessen ervaren en veel geleerd in veel verschillende omstandigheden.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Met kleinere stappen een betere chauffeur worden

Ik kijk positief terug op mijn lessen bij Leswereld. Tom nam de tijd om mij alles goed te laten begrijpen en uitvoeren. Daardoor kan ik nu zelfverzekerd weg op.

Top ervaring!

Vorig jaar ben ik met lessen begonnen bij Tom en ik zou niet anders willen. Zeer aardige man met een duidelijke methode die helder wordt gebruikt. Zelf heb ik ASS en Tom was voor mij de perfecte instructeur vanwege zijn duidelijke aanpak. Daarnaast waren de vier theorielessen ook erg nuttig om te volgen (inbegrepen bij het lespakket).

Streng maar rechtvaardig

In het begin wat sceptisch over de les methode, maar ben wel in 1 keer geslaagd. Dus toch tevreden. En heb dit op mijn eigen tempo mogen doen.

Een hele fijne rijschool

Ik vond de manier van les geven erg fijn. Tom heeft er voor gezorgd dat ik niet alleen goed kan rijden, maar vooral ook dat ik vertrouwen heb in het rijden. Ik had geen andere rijschool gewild!

Fijne manier van opleiden

Het is een fijne manier van opleiden. Het gaat allemaal ook je eigen tempo.

Goede rijschool.

Zeer goede les opbouw!

• Kwaliteit Theorie cursus Goed

Ik heb de opfriscursus als heel fijn ervaren!

Door een vervelende ervaring en de opbouwende angst die er daarna kwam had ik al paar jaar niet meer gereden! Toch de stap gemaakt om een opfriscursus te doen! De opfriscurus bij LesWereld heb ik als heel fijn ervaren. Tom heeft alle tijd voor mij genomen en samen met mij een plan gemaakt wat ik nodig had. Door zijn fijne aanpak durf ik eindelijk weer op de weg te rijden en heb ik meer zekerheid gekregen. Ik kan iedereen LesWereld aanbevelen die een opfriscursus nodig heeft! Dankjewel Tom!

Goeie en duidelijke lessen

Duidelijke lesdoelen, goede uitleg aan de hand van foto’s voor wat in de les behandeld zal worden. Goede lesopbouw eerst een stukje herhaling van wat de vorige les hebt behandeld, als dat gedaan is nieuwe stof wat je dan gaat doen en dan aan het einde van de les zelf reflectie met wat ging goed wat kan beter en dit neem je dan mee voor de volgende les.

Prettige rijschool

Een rijschool waarbij voor iedereen een passend plan wordt opgesteld wat bij jou past en voor jou werkt. Er zit veel variatie in de lessen en samen met Tom kijk je wat het beste werkt qua aanpak met rijden. Dit om jou zo goed mogelijk te begeleiden, maar heeft ook aandacht voor jou als persoon. Wat vertrouwen geeft.

• Samenwerking rijschool Goed

Leswereld is een hele fijne rijschool om te leren autorijden.

Tijdens mijn rijopleiding heb ik geleerd om veel uit te proberen om zo meer te leren. In het begin probeerde ik vooral geen fouten te maken, maar als alleen maar probeert fouten te voorkomen word je ook niet beter in het autorijden. Tom heeft me hier heel erg mee geholpen. Ik weet zeker dat iedereen bij Leswereld een fijne rijopleiding zal hebben en dat iedereen die geslaagd is veilig aan het verkeer kan deelnemen.

• Samenwerking rijschool Goed

De rijlessen zijn heel gestructureerd stap voor stap opgebouwd en goed aangepast aan wat er nodig is

Door deze opbouw kun je alles duidelijk aanleren. Ook zijn de lessen aangepast op wat er nog geoefend moet worden.

• Samenwerking rijschool Goed

Een fijne rijschool met rijlessen op maat

Tom is een hele fijne en rustige rijleraar. Hij neemt alle tijd voor je en past de rijles aan jouw aan. Je wordt niet alleen voorbereid op het examen maar ook op vele veilige kilometers op de weg.

• Samenwerking rijschool Goed

Een ontspannen rit door het hele les proces!

Tom is een fijne instructeur die per individu afstemt welke benaderingswijze en methode hij gebruikt om de lesstof aan te leren. Tom geeft op een fijne manier feedback. Hij blijft rustig en staat zelf ook open voor feedback. Ik ben op een ontspannen manier door het hele proces heen gegaan. De ris methode is een fijne methode om de stof goed onder de knie te krijgen. Een aanrader. Ga zo door Tom!

• Samenwerking rijschool Goed

Prettige manier van les geven!

Erg fijne begeleiding en Tom zorgde er altijd voor dat ik rust had tijdens het rijden. De RIS methode vond ik ook fijn om mee te werken omdat alles goed in stappen ging. Een aanrader!

• Samenwerking rijschool Goed

Leuke en leerzame lessen!

Ik heb een hele positieve ervaring met Tom. Ik was wat onzeker en bang achter het stuur. Door de lessen ben ik het auto rijden weer leuk gaan vinden. Tom, dankjewel voor al het geduld wat je hebt gehad en dankjewel voor de leuke en leerzame lessen.

Positieve behulpzame begeleiding

Ik kijk positief terug op de rijlessen. Met goede begeleiding naar het examen toe, waardoor ik zelfverzekerd tijdens de eerste keer geslaagd ben. Je weet waar je aan toe bent.

Een fijne rijschool met een fijne methode

Een fijne rijschool met een fijne methode. Een symphatieke maar vasthoudige rijinstructeur die het beste uit je wil halen en niet terugdeinst om kritiek te geven.

IN ALLE OPZICHTEN FANTASTISCH

Tom, bedankt voor je sympathieke en deskundige instructies. René

Met ups en downs

Altijd gezellig, als ik het in de auto niet meer zag zitten. Was Tom degene die mij er doorheen wist te slepen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben overgestapt van een andere rijschool naar Tom. Een wereld van verschil. Duidelijke structuur, heel deskundige en Tom geeft je de zelfvertrouwen die je nodig hebt om te slagen. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij de opfrislessen die ik heb gevolgd durf ik voor het eerst sinds 8 jaar weer vol zelfvertrouwen de weg op.