Prettige rijschool

Een rijschool waarbij voor iedereen een passend plan wordt opgesteld wat bij jou past en voor jou werkt. Er zit veel variatie in de lessen en samen met Tom kijk je wat het beste werkt qua aanpak met rijden. Dit om jou zo goed mogelijk te begeleiden, maar heeft ook aandacht voor jou als persoon. Wat vertrouwen geeft.

• Samenwerking rijschool Goed

Leswereld is een hele fijne rijschool om te leren autorijden.

Tijdens mijn rijopleiding heb ik geleerd om veel uit te proberen om zo meer te leren. In het begin probeerde ik vooral geen fouten te maken, maar als alleen maar probeert fouten te voorkomen word je ook niet beter in het autorijden. Tom heeft me hier heel erg mee geholpen. Ik weet zeker dat iedereen bij Leswereld een fijne rijopleiding zal hebben en dat iedereen die geslaagd is veilig aan het verkeer kan deelnemen.

• Samenwerking rijschool Goed

De rijlessen zijn heel gestructureerd stap voor stap opgebouwd en goed aangepast aan wat er nodig is

Door deze opbouw kun je alles duidelijk aanleren. Ook zijn de lessen aangepast op wat er nog geoefend moet worden.

• Samenwerking rijschool Goed

Een fijne rijschool met rijlessen op maat

Tom is een hele fijne en rustige rijleraar. Hij neemt alle tijd voor je en past de rijles aan jouw aan. Je wordt niet alleen voorbereid op het examen maar ook op vele veilige kilometers op de weg.

• Samenwerking rijschool Goed

Een ontspannen rit door het hele les proces!

Tom is een fijne instructeur die per individu afstemt welke benaderingswijze en methode hij gebruikt om de lesstof aan te leren. Tom geeft op een fijne manier feedback. Hij blijft rustig en staat zelf ook open voor feedback. Ik ben op een ontspannen manier door het hele proces heen gegaan. De ris methode is een fijne methode om de stof goed onder de knie te krijgen. Een aanrader. Ga zo door Tom!

• Samenwerking rijschool Goed

Prettige manier van les geven!

Erg fijne begeleiding en Tom zorgde er altijd voor dat ik rust had tijdens het rijden. De RIS methode vond ik ook fijn om mee te werken omdat alles goed in stappen ging. Een aanrader!

• Samenwerking rijschool Goed

Leuke en leerzame lessen!

Ik heb een hele positieve ervaring met Tom. Ik was wat onzeker en bang achter het stuur. Door de lessen ben ik het auto rijden weer leuk gaan vinden. Tom, dankjewel voor al het geduld wat je hebt gehad en dankjewel voor de leuke en leerzame lessen.

Positieve behulpzame begeleiding

Ik kijk positief terug op de rijlessen. Met goede begeleiding naar het examen toe, waardoor ik zelfverzekerd tijdens de eerste keer geslaagd ben. Je weet waar je aan toe bent.

Een fijne rijschool met een fijne methode

Een fijne rijschool met een fijne methode. Een symphatieke maar vasthoudige rijinstructeur die het beste uit je wil halen en niet terugdeinst om kritiek te geven.

IN ALLE OPZICHTEN FANTASTISCH

Tom, bedankt voor je sympathieke en deskundige instructies. René

Met ups en downs

Altijd gezellig, als ik het in de auto niet meer zag zitten. Was Tom degene die mij er doorheen wist te slepen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben overgestapt van een andere rijschool naar Tom. Een wereld van verschil. Duidelijke structuur, heel deskundige en Tom geeft je de zelfvertrouwen die je nodig hebt om te slagen. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij de opfrislessen die ik heb gevolgd durf ik voor het eerst sinds 8 jaar weer vol zelfvertrouwen de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom geeft super fijne lessen, hij heeft een erg persoonlijke aanpak en pas het lesproces op je aan. Ik vond de lessen niet altijd even makkelijk maar Tom heeft me er altijd goed doorheen geholpen. Hierbij vind ik de RIS methode erg fijn om mee te werken, doordat alles in stappen gaat leer je alle onderdelen erg goed! Super tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een persoon die rustig te werk gaat met zijn leerlingen. Hij legt alles goed uit en geeft ruimte om bepaalde situaties uit te proberen inplaats van meteen in te grijpen. Zeer tevreden met deze rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen van Tom als erg prettig ervaren. In zijn uitleg is hij erg duidelijk en hij stelt je goed op je gemak. Hij bereidt je goed voor op het examen, en op het rijden na het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren top, persoonlijk en op maat gerichte lessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer rustgevende rijschool die het beste met je voor hebt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elke les persoonlijk voorbereid en supergoed afgestemd. Tom neemt echt de tijd voor je, je bent bij Leswereld geen nummer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. Tom weet goed hoe hij met mensen om moet gaan en is een betrouwbare instructeur. Hij bereid je niet alleen voor op je examen, maar vooral om een goede chauffeur te worden. Een aanrader voor Tom is om ipv te zeggen wat er fout is gegaan, dit laten merken door bijvoorbeeld te remmen of even stil te gaan staan. Hierdoor komt iets sneller in of uit het systeem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool met aandacht voor je eigen ontwikkeling. Het leren in stapjes zorgde ervoor dat ik alles goed onder de knie kreeg en ik me beter kon focussen, daarnaast ben ik uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben tevreden over de lessen. Alle lessen zijn nuttig vooral de route naar Venlo. Tijdens de lessen word er goed aandacht besteed aan het onderwerp dat er word behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bijna 10 jaar niet meer te hebben gereden heb ik onlangs bij Tom een opfriscursus gevolgd. Tom is een ontzettend kundige en fijne instructeur. Alle facetten van het autorijden werden op een hele heldere en gestructureerde manier behandeld. Mede daardoor rijdt ik nu, een paar weken later, elke dag met veel vertrouwen naar mijn werk. Ik kan Tom van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik durfde na jarenlang niet autorijden, niet meer in de auto te stappen. Vanaf het eerste telefonische contact creëerde Tom een veilige setting om te leren en zelfvertrouwen op te bouwen. Door zijn fijne manier van instructies en feedback geven en een gestructureerde aanpak, stap ik nu voor het eerst van mijn leven met hetzelfde gemak in de auto als op de fiets! En ook nog eens veel sneller dan ik ooit had gedacht!