• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben overgestapt van een andere rijschool naar Tom. Een wereld van verschil. Duidelijke structuur, heel deskundige en Tom geeft je de zelfvertrouwen die je nodig hebt om te slagen. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij de opfrislessen die ik heb gevolgd durf ik voor het eerst sinds 8 jaar weer vol zelfvertrouwen de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom geeft super fijne lessen, hij heeft een erg persoonlijke aanpak en pas het lesproces op je aan. Ik vond de lessen niet altijd even makkelijk maar Tom heeft me er altijd goed doorheen geholpen. Hierbij vind ik de RIS methode erg fijn om mee te werken, doordat alles in stappen gaat leer je alle onderdelen erg goed! Super tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een persoon die rustig te werk gaat met zijn leerlingen. Hij legt alles goed uit en geeft ruimte om bepaalde situaties uit te proberen inplaats van meteen in te grijpen. Zeer tevreden met deze rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen van Tom als erg prettig ervaren. In zijn uitleg is hij erg duidelijk en hij stelt je goed op je gemak. Hij bereidt je goed voor op het examen, en op het rijden na het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren top, persoonlijk en op maat gerichte lessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer rustgevende rijschool die het beste met je voor hebt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elke les persoonlijk voorbereid en supergoed afgestemd. Tom neemt echt de tijd voor je, je bent bij Leswereld geen nummer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. Tom weet goed hoe hij met mensen om moet gaan en is een betrouwbare instructeur. Hij bereid je niet alleen voor op je examen, maar vooral om een goede chauffeur te worden. Een aanrader voor Tom is om ipv te zeggen wat er fout is gegaan, dit laten merken door bijvoorbeeld te remmen of even stil te gaan staan. Hierdoor komt iets sneller in of uit het systeem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool met aandacht voor je eigen ontwikkeling. Het leren in stapjes zorgde ervoor dat ik alles goed onder de knie kreeg en ik me beter kon focussen, daarnaast ben ik uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben tevreden over de lessen. Alle lessen zijn nuttig vooral de route naar Venlo. Tijdens de lessen word er goed aandacht besteed aan het onderwerp dat er word behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bijna 10 jaar niet meer te hebben gereden heb ik onlangs bij Tom een opfriscursus gevolgd. Tom is een ontzettend kundige en fijne instructeur. Alle facetten van het autorijden werden op een hele heldere en gestructureerde manier behandeld. Mede daardoor rijdt ik nu, een paar weken later, elke dag met veel vertrouwen naar mijn werk. Ik kan Tom van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik durfde na jarenlang niet autorijden, niet meer in de auto te stappen. Vanaf het eerste telefonische contact creëerde Tom een veilige setting om te leren en zelfvertrouwen op te bouwen. Door zijn fijne manier van instructies en feedback geven en een gestructureerde aanpak, stap ik nu voor het eerst van mijn leven met hetzelfde gemak in de auto als op de fiets! En ook nog eens veel sneller dan ik ooit had gedacht!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom leidt je niet alleen op voor je examen, maar om veilig, zelfstandig en zelfverzekerd het verkeer in te kunnen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hard werken maar wel resultaten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mede te danken aan de goede begeleiding en nuttige tips tijdens de lessen is mijn rijbewijs verlengd.\r\nDank hievoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijschool. Tom snapt precies wat je nodig hebt om zelfverzekerder te kunnen rijden. De lesmethode was overzichtelijk en duidelijk. Ik raad eenieder Tom aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij Leswereld zijn opgebouwd volgens RIS, waardoor je rustig in stappen leert rijden. Ik vond de lessen van Tom erg fijn! Vooral de laatste les naar Venlo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijschool. Ondanks dat het mij heel veel moeite kosten om de bediening onder controle te krijgen, heeft Tom altijd de rust bewaard. Hij bleef zich altijd inzetten voor je. Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Het het door als ik een beetje overstuur raakte terwijl ik dat soms zelf nog niet eens echt doorhad. Dacht echt na over oplossingen voor problemen die ik had.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leswereld is een erg fijne rijschool. Tom neemt de tijd om alles uit te leggen en wil de opdrachten best een keer voordoen. Ik vond vooral de rit naar Venlo een goede voorbereiding op het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom, ik heb de rijlessen als fijn ervaren. Je bent betrokken en gaat afgestemd te werk. Je gaf mij vertrouwen in mijzelf en dat had ik nodig. Bedankt voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Leswereld.nl een opfriscursus gevolgd. Ik had mijn rijbewijs al, maar al meer dan 2 jaar niet gereden en was daarom niet meer zeker op de weg. Bij navraag kon ik direct dezelfde week terecht. Geoefende onderdelen werden deskundig afgesteld op wat ik nodig meende te hebben. Na enkele lessen durfde ik met veel meer zekerheid de weg op. Ik ben enorm blij!

Over Leswereld.nl