Goede service met duidelijke uitleg

Dankzij de rustige en duidelijke uitleg van Tom durf ik na een aantal jaren weer zelf achter het stuur te gaan zitten! Bedankt Tom!

• Variatie rijlessen N.v.t.
  • Rijles naar Venlo N.v.t.
  • Samenwerking rijschool N.v.t.
  • Tussentijds informeren leerproces rijopleiding N.v.t.
  • Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Een rijschool met net dat beetje extra

Je begint met een goede opbouw van de basis, waar je later tijdens de rijlessen veel aan hebt. Daarnaast krijg je ook veel tips waar je later, als je je rijbewijs hebt, veel aan hebt. Hierdoor krijg je al een extra stukje ervaring mee.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Fijne rijschool, goede persoonlijke aandacht en vriendelijke rijInstructeur, legt duidelijk uit, blijft kalm&geduldig.

Hele fijne rijschool!

Ik ben erg tevreden over mijn rijopleiding bij Leswereld. Aan het einde van mijn opleiding voelde ik me goed voorbereid op het examen. Ik vind het fijn dat ze ook extra dingen leren die niet per se nodig zijn voor het examen, maar wel heel handig zijn voor het autorijden. In het begin leek het wat langzaam te gaan, maar daardoor krijg je wel een goede basis. Tom was ook een hele fijne instructeur!

Top rijschool!!!!

Mijn ervaring met rijschool Leswereld en Tom is heel positief. Tom heeft altijd veel geduld met mij gehad en dat was precies wat ik nodig had. Het is helaas door Corona een langdurig proces geweest voor mij, maar ik kan nu eindelijk met trots zeggen dat ik de weg op kan! Dank je wel Tom voor de fijne en duidelijke lessen!

Hele fijne rijschool

Tom is een fijne instructeur, die ook oor heeft voor hoe je er per rit bij zit. Ik heb veel geleerd bij Leswereld, op een duidelijke en relaxte manier.

Fijne, duidelijke lessen

Tom is een goede, geduldige docent die zijn lessen prettig afstemt op de kandidaat. In één keer geslaagd!

Fijn

Neemt rustig de tijd voor een onderdeel, niet overhaast door de scrips heen.

• Kwaliteit Theorie cursus Goed

Ik heb hele fijne lessen gevolg bij Tom!

Ik vond de lessen bij Tom erg fijn en het was altijd gezellig in de auto. De methode was heel gestructureerd en ik ga nu vol zelfvertrouwen de weg op!

Zeer goede begeleiding

Ter voorbereiding op de rijtest heb ik bij Tom een aantal rijlessen gevolgd. Met goed resultaat! Na een cva met als gevolg hemianopsie mag ik weer rijden.

• Samenwerking rijschool Goed
  • Tussentijds informeren leerproces rijopleiding N.v.t.
  • Kwaliteit Theorie cursus Goed

Neemt goed de tijd voor je

Mijn ervaring met rijschool Leswereld is dat Tom goed de tijd voor je neemt en alles goed uitlegt als je het niet goed snapt legt hij het nog een keer duidelijk uit en doet het nog een keer voor.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Prettige rijschool om te lessen

Ik heb Tom als een prettige rij-instructeur ervaren. In het begin heb je het idee dat het wat langzaam op gang komt, maar later merk je dat je bij Tom écht leert rijden. Ik ga met een goed gevoel de weg op.

Leerzaam en gezellig

Ik voelde me erg op me gemak en vind dat er goed geluisterd is naar wat ik aangaf. Heb het als fijne lessen ervaren en veel geleerd in veel verschillende omstandigheden.

• Kwaliteit Theorie cursus N.v.t.

Met kleinere stappen een betere chauffeur worden

Ik kijk positief terug op mijn lessen bij Leswereld. Tom nam de tijd om mij alles goed te laten begrijpen en uitvoeren. Daardoor kan ik nu zelfverzekerd weg op.

Top ervaring!

Vorig jaar ben ik met lessen begonnen bij Tom en ik zou niet anders willen. Zeer aardige man met een duidelijke methode die helder wordt gebruikt. Zelf heb ik ASS en Tom was voor mij de perfecte instructeur vanwege zijn duidelijke aanpak. Daarnaast waren de vier theorielessen ook erg nuttig om te volgen (inbegrepen bij het lespakket).

Streng maar rechtvaardig

In het begin wat sceptisch over de les methode, maar ben wel in 1 keer geslaagd. Dus toch tevreden. En heb dit op mijn eigen tempo mogen doen.

Een hele fijne rijschool

Ik vond de manier van les geven erg fijn. Tom heeft er voor gezorgd dat ik niet alleen goed kan rijden, maar vooral ook dat ik vertrouwen heb in het rijden. Ik had geen andere rijschool gewild!

Fijne manier van opleiden

Het is een fijne manier van opleiden. Het gaat allemaal ook je eigen tempo.

Goede rijschool.

Zeer goede les opbouw!

• Kwaliteit Theorie cursus Goed

Ik heb de opfriscursus als heel fijn ervaren!

Door een vervelende ervaring en de opbouwende angst die er daarna kwam had ik al paar jaar niet meer gereden! Toch de stap gemaakt om een opfriscursus te doen! De opfriscurus bij LesWereld heb ik als heel fijn ervaren. Tom heeft alle tijd voor mij genomen en samen met mij een plan gemaakt wat ik nodig had. Door zijn fijne aanpak durf ik eindelijk weer op de weg te rijden en heb ik meer zekerheid gekregen. Ik kan iedereen LesWereld aanbevelen die een opfriscursus nodig heeft! Dankjewel Tom!

Goeie en duidelijke lessen

Duidelijke lesdoelen, goede uitleg aan de hand van foto’s voor wat in de les behandeld zal worden. Goede lesopbouw eerst een stukje herhaling van wat de vorige les hebt behandeld, als dat gedaan is nieuwe stof wat je dan gaat doen en dan aan het einde van de les zelf reflectie met wat ging goed wat kan beter en dit neem je dan mee voor de volgende les.

Prettige rijschool

Een rijschool waarbij voor iedereen een passend plan wordt opgesteld wat bij jou past en voor jou werkt. Er zit veel variatie in de lessen en samen met Tom kijk je wat het beste werkt qua aanpak met rijden. Dit om jou zo goed mogelijk te begeleiden, maar heeft ook aandacht voor jou als persoon. Wat vertrouwen geeft.

• Samenwerking rijschool Goed

Leswereld is een hele fijne rijschool om te leren autorijden.

Tijdens mijn rijopleiding heb ik geleerd om veel uit te proberen om zo meer te leren. In het begin probeerde ik vooral geen fouten te maken, maar als alleen maar probeert fouten te voorkomen word je ook niet beter in het autorijden. Tom heeft me hier heel erg mee geholpen. Ik weet zeker dat iedereen bij Leswereld een fijne rijopleiding zal hebben en dat iedereen die geslaagd is veilig aan het verkeer kan deelnemen.

• Samenwerking rijschool Goed

De rijlessen zijn heel gestructureerd stap voor stap opgebouwd en goed aangepast aan wat er nodig is

Door deze opbouw kun je alles duidelijk aanleren. Ook zijn de lessen aangepast op wat er nog geoefend moet worden.

• Samenwerking rijschool Goed

Een fijne rijschool met rijlessen op maat

Tom is een hele fijne en rustige rijleraar. Hij neemt alle tijd voor je en past de rijles aan jouw aan. Je wordt niet alleen voorbereid op het examen maar ook op vele veilige kilometers op de weg.