goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goede service zoals je mag verwachten, maar lang niet overal krijgt. Dirk ik kom terug.
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedenavond, Bedankt voor de positieve reactie en natuurlijk de genomen moeite. Tot de volgende keer, Mvgr, Dirk Smink.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service .\r\nRedelijke prijzen.\r\nGeeft netjes aan wat het kost
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedenavond, Fijn dat alles weer goed bevallen is en tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Dirk WJ Smink

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Wat niet onmiddellijk werkt wordt zorgvuldig uitgeplozen en alsnog aan de praat gebracht. Eigenaar straalt plezier in het werk & in ondernemen uit\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedenavond, Bedankt voor deze enthousiasmerende reactie op onze werkzaamheden! Mochten we in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan staan we weer voor uw klaar. Fijne avond en tot ziens, Hartelijke groet, Dirk WJ Smink

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bestaande klant en ervaar dit als een vertrouwd adres. Werkzaamheden worden perfect uitgevoerd. Ik kan altijd snel terecht ook voor onverwachte reparaties. Service gratis leenauto is top.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedenavond, Kom er nu eindelijk aan toe eens de reacties terug te lezen. Wat een mooie reactie van jullie kant, bedankt voor de genomen moeite, we doen er alles aan onze service bij een volgend werkplaatsbezoek op niveau te houden of zelfs te overtreffen. Meteen een kleine reminder: Aanstaande zondagmiddag is er om 1300u weer een hardloopclinic, deze maal voorafgegaan door een interessant verhaal over voedingsmiddelen. Mocht je dit interessant vinden (of iemand in de nabijheid hebben hint hint) dan graag vooraf opgeven. Fijne avond en tot ziens, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud en vervangen onderdelen X5
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemiddag, Bedankt voor deze positieve bijdrage en tot de volgende keer. Fijn weekend, Mvgr, Dirk.

• Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag Lammert, Bedankt voor deze positieve reactie. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Langs geweest voor de APK-keuring. Weer heel tevreden over dit bedrijf. Kundig personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle service.
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemiddag, Leuk om te vernemen dat het werkplaatsbezoek weer goed is bevallen. Tot de volgende keer, hartelijke groet, Dirk Smink

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Set goede winterbanden op nette velgen gekocht. Vervolgens heeft Dirk Smink de set zomerbanden op velg van mijn vorige auto voor mij verkocht en na verkoop contact opgenomen na verkoop om geld over te maken.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goedemiddag Ronald, Fijn dat alles zo goed bevallen is. Heel toevallig: Net hedenochtend een nieuwe bandenmachine geïnstalleerd (speciaal voor onder andere run-flat-banden etc.) Bedankt voor de reactie, Tot een volgende keer. Mvgr, Dirk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer te vrede over de klantvriendelijkheid, ik werd netjes geholpen en kreeg alle tijd om een proefrit te maken met de auto
  • Reden bezoek Andere reden

Goedendag, Mooi dat de service goed bevallen is, we gaan er vanuit dat de auto net zo goed blijft bevallen. Tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop auto.\r\nGoede service, vriendelijke eigenaar.\r\nAlles snel geregeld.\r\nTop service!!
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemiddag Edwin, Vriendelijke dank voor de positieve bijdrage! Tot ziens, Vriendelijke groeten, Dirk Smink

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aankoop occasion.\r\nwerden goed geholpen, fijne communicatie en alles snel geregeld.\r\nga zo door!
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemiddag, Bedankt voor de reactie en tot de volgende keer! Hartelijke groet, Dirk Smink

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop auto na zoekopdracht.\r\nSnelle en goede service! Klantvriendelijk en betrouwbaar \r\nEen absolute aanrader! \r\n
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van de ervaring met ons autobedrijf. Fijn om te lezen dat de aankoop en service eromheen zo goed bevallen is. Tot ziens bij Dorpsgarage Nieuw-Buinen, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundige garage, die weten waar ze over praten.\r\nApk keuring laten doen en een poosje terug remmen laten vervangen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemiddag, Fijn om deze reactie te lezen - mooi dat het weer goed bevallen is. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk Smink.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren zeer goed. Afgelopen week met de Panda van mijn vrouw geweest om de remmen voor te vervangen. De Fiat Panda is een beestje zonder heel veel rembekrachtiging. Dorpsgarage kwam met het idee een ander type remblok te plaatsen. Voordeel betere remkracht en geen productie van fijnstof meer. En dat voor enkele euro\'s per remblok meer.
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag, Bedankt voor deze vrolijke&inhoudelijke reactie. Fijn om te horen dat ons advies goed bevalt - tot een volgende keer, Hartelijke groet, Dirk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekke band gratis gerepareerd. Schroef in band. Snel gerepareerd en zeer vriendelijke en gastvrije monteur en eigenaar Erik. Aandacht en service zijn groots!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van de ervaring met ons auto&motorbedrijf. Tot een volgende keer, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opel zafira gekocht bij de dorpsgarage,\r\n\r\nGoede service, vriendelijke eigenaar.\r\n\r\nHij heeft oog voor detail, en staat voor kwaliteit.\r\n\r\nDoet net even wat extra.
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemorgen, Fijn om te horen dat dit ervaren is zoals wij het bedoelt hebben. Veel plezier met de nieuwe auto en tot ziens. Hartelijke groet, Dirk Smink.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, goede communicatie en geen verrassingen. Fijn om met een gerust hart op vakantie te kunnen.
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag weer voor de volgende keer onderhoud. Hartelijke groeten, Dirk Smink

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beter dan de dealer! Een moeilijke storing aan mijn BMW 320 werd bij Dorpsgarage Nieuwbuinen opgelost terwijl de merkdealer er niet uit kwam. tarief was ook alleszins eerlijk en goed overlegd bedankt voor de service ik kom zeker weer.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie - fijn om te lezen dat alles goed bevallen is. Tot ziens, Groeten, Dirk Smink.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke tekst en uitleg.Van het hoe waar en waarom. Heerlijk.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemiddag, Fijn om te lezen dat onze service goed bevallen is. We gaan er vanuit dat de airco nu fris blijft, wel zo prettig met dit warme weer. Tot een volgende keer, Hartelijke groet, Dirk.

• Reden bezoek Onderhoud

Dag Henk, Bedankt voor deze response en tot een volgende keer. Mvgr, Dirk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, vriendelijke eigenaar, heel direct en correct.\r\n\r\nHij heeft oog voor detail, let op de kleine dingen en staat voor kwaliteit.

Goedemiddag Harry, Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer. Mvgr, Dirk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote onderhoudsbeurt met APK en een set banden en nog een aantal dingen die naar voren kwamen in 2 garagebeurten. Door leveringsfout van leverancier werd het een dag later. Maar door de service gerichtheid van Dirk konden we de volgende dag toch er toch tussen \"gepropt\" worden. Top..
  • Reden bezoek Onderhoud

Hoi Kees, Wederom enorm bedankt voor je feedback - we doen er alles aan deze koers vast te houden. Op naar een zomer met blije klanten, Mvgr, Dirk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemiddag Menno, Bedankt voor deze reactie, we gaan zo door! Mvgr, Dirk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en klantvriendelijk geholpen.\r\nDe auto rijdt weer als vanouds, top!\r\nOok de leenauto was erg prettig.
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemorgen Bert, Bedankt voor je reactie, en graag gedaan! Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk.

Zuiderdiep 357

9521AK Nieuw-buinen

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, motor, 4x4 en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - DPD pakketpunt - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er- onder de naam "Dorpsgarage" zelfs meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)