Vandaag een lampje opgehaald. Hoefde niets te betalen! Super service.

Kwaliteit zonder consensus

Communicatie: prima Vriendelijkheid: super Uitvoering werk: kwaliteit Service: uitmuntend Strategisch: beetje uit de buurt

Zeer vriendelijke mensen en behulpzaam ook voor de kleine dingen . Vrijdagmiddag een lamp laten vervangen en toen het klaar was zei de baas veel plezier ermee en prettig weekend . Ga zeker terug voor de apk en onderhoud .

Afgelopen donderdag waren wij onderweg naar emmen om te shoppen helaas bleef in odoorn mijn vw polo staan alle koeivloeistof eruit. We ging langs de dorpgarge om te informeren geweldig ze gingen er gelijk even naar kijken. Helaas we konden er niet meer mee naar huis na een korte overleg mocht hij daar blijven staan voor reparatie. Vandaag mijn auto weer opgehaald en hij rijd weer als een zonnetje Super blij mee met eenwoord GEWELDIG.

zeer goede garage

Vandaag weer voor de keuring en de jaar beurt geweest alles was weer goed en geen problemen met mijn wagon r . Kom al jaren bij Dorpsgarage eerst in Nieuw Buinen nu was ik in Odoorn en de service was weer als van ouds . Toppie .

Zeer tevreden!

Deskundige garage, netjes afgehandeld. Na reparatie zelfs nog gebled of alles in orde was.

Klantvriendelijk, volledig onzorgent geholpen met een goede prijs kwaliteit verhouding

Eerste contact/kennismaking was vriendelijk. Alles duidelijk uitgelegd en als toekomstige klant zijn wij met een goed gevoel weggegaan. Auto heen gebracht volgens afspraak. Alles stond al klaar en er werd tussentijds nog even overlegd over een paar zaken. De auto opgehaald en betaald. In de auto lag nog een paar kleine cadeautjes. Wij hebben nu een dorpsgarage die zegt wat ie doet. Duidelijk is in de afspraken en alles netjes overlegd. De vriendelijkheid en duidelijkheid maar ook de service vooraf en daarna is top. Je komt niet voor onaangename verrassingen te staan en bent volledig ontzorgt. Wij raden deze garage aan en zijn blij dat het zo mooi in de buurt is. Dank medewerkers Dorpsgarage Odoorn.

Zeer tevreden’

Snel en vakkundig geholpen door Dirk. Geen kosten en een gastvrij ontvangst! Van harte aanbevolen!!

Direct geholpen aan nieuwe ruitenwissers, top

In Odoorn geweest. Ze hebben direct mijn banden spanning nagekeken. Blij mee.

Positief.

Na periodiek onderhoud, en keuring zeer tevreden.Daarna ook hardnekkige problemen met onze Citroën naar tevredenheid opgelost. En belangrijk tussentijds overleg, Top Eigenlijk nog wel effen onderhoud melding weer herstellen .

Goedemorgen Klaas, Enorm bedankt voor deze feedback! Voor het laatste puntje op de spreekwoordelijke i kun je zonder afspraak langskomen op 1 van onze vestigingen om de dashboardmelding alsnog weg te halen. Fijn weekend, hartelijke groet, Dirk.

Goede ervaring

Prima geholpen in dorpsgarage Odoorn met een relatief eenvoudig klusje. Als extra werden nog enkele essentiële punten nagelopen. Tarief aantrekkelijk.

Goedemorgen Gerard, Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

Goede service en duidelijke communicatie

Goede communicatie en tevens goede service. Alles ging netjes in overleg. Geen rare verassingen achteraf!

Goedemorgen, Fijn om terug te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier met de motor. Fijn weekend! Hartelijke groet, Dirk Smink

Fantastische service en snel geregeld

Wij zijn afgelopen vrijdagmiddag gestrand met onze BMW 1 serie. Via de eigenaar van ons hotel in Exloo naar de dorpsgarage in Odoorn verwezen die onze auto dezelfde middag nog kon ophalen en zelfs eind van de middag niet alleen belde met de diagnose maar ook het onderdeel wat nodig was de volgende ochtend monteren kon. Helemaal geweldig dat ze ons een gratis leenauto meegegeven hebben tot de eigen auto klaar was. Tenslotte vielen ook de reparatiekosten nog eens mee mocht ik nog eens in de buurt zijn zeker een aanrader, mannen bedankt. groet Harry.

Goedemorgen, Fijn dat u onze service zo positief ervaren heeft en uw weekendje weg door ons gered kon worden. Wellicht tot een volgende keer, altijd welkom. Hartelijke groet, Dirk Smink.

Sehr freundliche, professionelle und unkomplizierte Hilfe!

Wir waren mit der Familie im Kurzurlaub, unser Auto zeigte plötzlich Reifendruckverlust an und wir steuerten die Dorpsgarage an. Dort wurde uns sofort geholfen und der defekte Reifen wurde professionell repariert. Nach kurzer Zeit konnten wir unseren Urlaub fortsetzen. Danke für die unkomplizierte und schnelle Hilfe!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo, Vielen dank für ihne bewertung und vielleicht bis zum nächsten mal. Herzliche grüße, Dirk Smink Geschäftsführer

klasse, geen gezeur, gewoon gelijk afspreken en repareren .

Van begin af aan, geen probleem, direct een afspraak gemaakt, en op de dag van reparatie, geen maren en andere problemen, gewoon gerepareerd en op tijd gereed, perfect! Ga zo door Dirk en team, en blijf jezelf.

Ha Pieter, Bedankt voor deze leuke reactie en tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dirk Smink

Top service , waar een klant nog gezien wordt , ga zo door en nu ook in Odoorn

Hoi Egbert, Leuk dat we je al hebben kunnen helpen zo kort na onze start in Odoorn. Fijn dat je de ervaring hier met anderen wilt delen, waarvoor bedankt! Tot de volgende keer, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedenavond, Ik zie nu pas de online reactie, maar ben er natuurlijk erg blij mee dat u deze moeite genomen heeft. Bedankt, wanneer we weer kunnen helpen met de bestelauto of aanhangwagen (of iets anders kan natuurlijk ook, zolang er maar een motor in zit ;) ) staat ons technische team weer voor u klaar. Hartelijke groet, Dirk Smink.

perfect, zeker aan te bevelen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg kundig en vriendelijk bedrijf. Goed advies gekregen en mij zien ze zeker terug.
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemorgen, Bedankt voor deze bijdrage en tot de volgende keer ;) Mvgr, Dirk Smink

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig en betrouwbaar zijn 2 woorden waar deze garage 100% mee beschreven.\r\nSpontaan, vakkundig en wijsheid zo hoort Dirk Smink beschreven te worden.\r\nAutomaat is geflushed en schakelt weer goed.\r\nBedankt!\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag Roland, Leuk dat het je goed bevallen is, en bedankt voor de inhoudelijke reactie en positieve beoordeling. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk WJ Smink

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer bij Dorpsgarage geweest voor de jaar beurt en APK . Door dat ik mijn auto altijd bij Dorpsgarage breng en met de kundigheid van de monteurs sta ik nooit voor onvoorziene kosten . Dus tot volgend jaar .
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemorgen, Fijn om deze positieve bijdrage terug te lezen. Bedankt voor de genomen moeite en tot de volgende keer. Mvgr, Dirk Smink.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en snel geholpen. Vriendelijke mensen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe trekhaak geinstalleerd. Vergeten te attenderen op een hulpkoppeling.
  • Reden bezoek Andere reden

Goedemorgen, Bedankt voor de reactie, hulpkoppelingen hebben wij op voorraad dus wanneer u in de buurt bent kunt u deze meenemen. Mvgr, Dirk Smink

voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goedemiddag, Bedankt voor deze positieve reactie. Weer tot ziens bij onze Dorpsgarage. Mvgr, Dirk.

Zuiderdiep 357 9521AK Nieuw-buinen

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, motor, 4x4 en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - DPD pakketpunt - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er- onder de naam "Dorpsgarage" zelfs meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)