Mijn auto vandaag weer bij Dorpsgarage weest voor de keuring en de jaarbeurt ,weer geen problemen . Dat krijg als je gewoon ieder jaar een beurt en APK uitlaat voeren bij Dorpsgarage heb ook geen problemen .

27 jaar oude grote ford transit (camper) APK plus grote beurt

doorlichten van de motor, diverse kritische punten opgespoord en verholpen (op een duurzame manier), erg blij mee ik wil de camper serieus gebruiken, kilometers maken, in de wildernis staan - ik kan geen halve oplossingen hebben het was even schrikken dat er een deel (uitlaatspruitstuk) gereviseerd moest worden maar dit werd door een extern bedrijf heel snel en voor een scherpe prijs gedaan, erg blij mee! er werd verder gekeken dan de neus lang is, ik denk dat ze de camper gered hebben van de ondergang en allerlei goedkope nep oplossingen van de vorige eigenaar en zijn "onderhoudsmonteur" hebben gevonden voordat het heeft kunnen leiden tot verdere schade voor een schappelijke prijs prima kwaliteit

Snelle service, klantvriendelijk aanrader

Als ik hier in de buurt zou wonen zou dit mijn vaste garage zijn voor onderhoud en reparaties.

ik ga voor de volgende apk beurt gewoon naar kwikfit

boel gezeur van die man zit ik niet op te wachten

Snelle afspraak, netjes afgehandeld.

Geweldig klantgericht

Super service en persoonlijk, aardig personeel.

Verhuisbus met de juiste radiozender voorgeprogrammeerd

Verhuizen doe ik niet vaaken zal ook geen hobby worden maar met de ruime verhuiswagen met laadklep werd het er toch eenvoudiger van. S'ochtends stond er een bijna nieuwe, schone wagen op mij te wachten. Duidelijke uitleg van het personeel. De wagen viel 100% mee, je verwacht een groot log, lomp ding maar het was een licht sturend voertuig dat relatief snel op gang was. De 1e versnelling had wat mij betreft minder gevoelig gemogen maar het rijden wend snel. Na het weekend de wagen weer schoon en vol getankt afgeleverd (zoals afgesproken) en de borg weer snel retour ontvangen op mijn rekening. Top service

goede uitleg netjes werken nieuwe winterbanden.

kijk namelijk ook op beschadigingen van de velgen. bij het afhalen van de banden en opzetten nieuwen. netjes zonder beschadigingen. dit is ook wel eens anders.. vandaar cijfer 10.

Goede communicatie

Heb mijn Opel gebracht voor onderhoud en werd mooi gebeld met enkele aanmerkingen dat een band vervangen moest en wat de kosten waren. dat is heel netjes want had niet bij elke garage de ervering dat eerst overlegd wordt dus dat is heel prettig. O ok werd een aantal bandenmerken voorgesteld en heb een duidelijk advies gekregen omdat ik niet zoveel rijdt per jaar heb ik voor het huismerk gekozen. het rijdt prima goede grip en de kosten vielen me 100% mee alles met mekaar. Een opsteker voor deze doprsgarage! Groeten van Arno.

Slechte service

Zeer slechte service!!! .1.5 uur kijken naar n auto waarvan de uitlaat los onder de auto ligt €120 ,-en niets opgelost.€66,-p.u excl.btw.Als je snel van je geld af wil moet je daar heen gaan.Ik dacht gemakkelijk een garage in het dorp Odoorn .Mij zien ze hier niet weer.Vorig jaar ook 700 euro aan kosten gehad waar wij onze twijfels bij hadden maar nu is het ons wel duidelijk.

Hulpvaardig en vooraf duidelijk over kosten: top!

Plotseling werd ik bij mijn beide auto's geconfronteerd met problemen die ik zelf niet kon oplossen. Dus contact opgenomen met Dorpsgarage Odoorn. In beide gevallen werd snel de diagnose gesteld (waarbij 1 auto aan huis moest worden gerepareerd) en de euvels zijn keurig verholpen. Alvorens de reparaties werden uitgevoerd werd aangegeven welke kosten er mee gemoeid zouden zijn. Geen onaangename verrassingen dus op de rekening. Dank voor het prettige contact en het repareren van de voertuigen.

Goedemiddag, Enorm bedankt voor de positieve reactie en als er weer iets is op auto-gebied staan we voor u klaar. Hartelijke groet, Dirk Smink

Binnen een dag mijn trekhaak onder de auto, nette service. Tevens hebben ze een steenmarter nest gespot onder mijn motorkap en hebben het netjes opgelost!

Nette service

Kapotte voorlamp van de auto. Kreeg hem er zelf niet uit. Dus even naar de dorpsgarage. Netjes geholpen. Hoefde niets te betalen. Hartstikke netjes.

het was WEER meer dan super

Deze garage kan ik iedereen aanbevelen. Dirk (en zijn mensen zijn) is een perfecte gastheer voor je auto, en er wordt perfect werk afgeleverd. De communicatie is -zoals verwacht- prima, de kwaliteit uitstekend!

Top, gewoon top.

De man, de eigenaar enthousiast, klant gericht en weet waar hij overpraat. De jarenlange ervaring van hem blijft het prettig om terug te komen. De mannen van Odoorn dorpsgarage, daar kom je gewoon graag bij terug. Al is het voor een praatje ;) De kwaliteit en vertrouwen word gewaarborgd.

Goedemiddag Roland, Bedankt voor je mooie bijdrage! Tot de volgende keer, eerst een fijn weekend gewenst. Hartelijke groet, Dirk.

Top service!

Afgelopen weekend was ik met mijn VW up in Drenthe toen er een waarschuwingslampje ging branden. Zelf ben ik niet technisch en heb dan niet zo'n fijn gevoel, zeker als ik ver van huis ben (ik woon in het Westland). Toen ik bij de garage van Dirk in Odoorn kwam en vroeg of hij er naar wilde kijken was dat geen probleem. Hij zag dat het de bandenspanning was, die veel te laag was. Toen hij dit in orde had gemaakt en e.e.a had toegelicht en ook nog even een achterlichtje had vervangen en ik hem vroeg wat het koste zei hij: Het kost niets! Dit is service en het is vooral belangrijk dat je veilig weer de weg weer op gaat. Superaardig van Dirk. Ik vind het jammer dat Dirk niet met z'n garage in het Westland zit. Superservice, Bedankt!

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring - daar doen we het voor! Wellicht tot een volgende keer, Mvgr, Dirk Smink.

geweldig

Heb mijn Samurai voor de jaar beurt en keuring weer bij Dorpsgarage gebracht en gezegd grote beurt en keuren maar Dirk belde mij na een paar dagen op met de mededeling dat er nogal wat aan mankeerde. Dat de achter remmen verrot waren en het ergste ook het cardan was versleeten en van een auto van 27 jaar oud schrik je je echt rot want kom er maar eens aan . Nou de heren bij Dorpsgarage hebben er een gevonden , vandaag opgehaald nou hij rijd weer geweldig , en eerlijk de reparatie prijs viel echt mee . Hulde voor de Dirk en zijn mede werkers .

Goedemiddag, Fijn om de ervaring van uw kant zo terug te lezen. Inmiddels hadden we al gehoord dat de auto naar tevredenheid rijdt. Wanneer het weer zover is, helpen we graag weer. Fijn weekend! Groet, Dirk.

Gisteren mijn auto gebracht voor de APK keuring en een kleine beurt. Werd gebeld, dat er toch wat meer reparaties moesten plaatsvinden aan de remschijven en remblokken. Natuurlijk ben je dan niet blij als de kosten oplopen. Maar eerlijk voorgelicht en men heeft zich aan de afgesproken prijs gehouden. Toen ik mijn auto vandaag ging halen, stond hij te glimmen in de zon, want hij was ook nog gewassen. Dank heren voor de service !

Goedemiddag, Graag gedaan! Fijn om deze positieve reactie terug te lezen - hier doen we het voor. Fijn weekend en tot een volgend garagebezoek. Hartelijke groeten, Dirk Smink.

Goede garage met juiste diagnose van het probleem.

.Goede communicatie. Eerlijk. Gaan graag zelf uitzoeken waar precies het probleem zit. Zodoende kwam de oorzaak van het probleem naar voren.

Goedemiddag, Bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring met onze Dorpsgarage hier te delen. Mocht uw auto weer eens aandacht vragen, helpen we graag weer. Hartelijke groet, Dirk Smink.

Perfecte service en uitstekend vakmanschap

Vriendelijk, helder en met aandacht voor de klant.

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens. Fijn weekend, hartelijke groet, Dirk Smink

Supervriendelijk behandelt

Zeer klantvriendelijk. Snelle service.

Graag gedaan! Tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

lekke band reparatie.

Afgelopen maandag ben ik met een langzaam leeg lopende autoband naar de dorpsgarage in Odoorn gereden. Ik ben bij deze garage geen klant omdat ik daar in de buurt op vakantie was. Uit de band werd een schroefje gepeuterd en de band kon gerepareerd worden met een "prop". Dit werd geheel kosten loos gedaan, wat een service!!!!

Goedemiddag, Bedankt voor de positieve bijdrage! Wellicht tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Dirk.

Werd onmiddellijk te woord gestaan, en na een kopje koffie geholpen, hoewel ik geen vaste klant ben, ben ik erg tevreden over de bereidheid om mij te helpen met de reparatie van m’n lekke band. Het probleem werd vlot en snel verholpen.

Goedemiddag, Fijn dat u onze service positief ontvangen heeft. We zien u graag weer wanneer er iets met auto, motor, camper of aanhangwagen verbetering of onderhoud behoeft. Fijn weekend, Hartelijke groet, Dirk Smink.

Snel en vakkundig geholpen, super service!

Goedemiddag, We willen u bedankt voor de positieve reactie. Wie weet tot ziens bij Dorpsgarage Odoorn - altijd welkom! Hartelijke groet, Dirk Smink.

Zeer vriendelijke en adequate hulp en oplossing van ons probleem.

Bij de benzinepomp constateerden wij een niet werkende tankklep. De garage bood gelukkig uitkomst. Anders hadden we ternauwernood in Utrecht kunnen komen. We zijn dankbaar voor de deskundige hulp en zeer vriendelijke benadering. Vriendelijke groet, Titia Esser en Huybert Knol

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, motor, 4x4 en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - DPD pakketpunt - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er- onder de naam "Dorpsgarage" zelfs meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)