Altijd een goed en integer advies

Bij de aanschaf van mijn eerste elektrische auto is Sieger Venema bijzonder hulpvaardig gebleken. Naast het advies tav de auto, gaf hij ook een gedegen advies in dagelijks gebruik mbt laadpalen, instellingen van de auto en hulp in de wirwar van aanbieders met charge cards. Inmiddels mijn eerste 4000 kilometer met een glimlach op het gezicht afgelegd.

Prima garage

Mooie handel kunnen doen

Zeer aangenaam oprecht contact

Wij zijn zeer goed/ professioneel geholpen en zijn erg blij met onze aankoop. Er was wat twijfel over garantie maar dit werd op kosten van SV autos verlengd wat wij zeer konden waarderen. Onze volgende auto zouden wij er zo weer kopen. Los daarvan zijn het sympathieke mensen.

Keurig autobedrijf, goede service

Auto was voor mij uit de buurt, aangekomen graag proefrit, auto stond bij poetser maar testrit was geen probleem. Daarna onderhandelen over de prijs, geen inruil maar er kon nog wat geschoven met de prijs. Goed gesprek en auto kon de volgende dag al gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwd, no-nonsenes en of al jaren bekend :-)

Vorige maand kocht ik een set Velgen en banden bij SV. Vanaf eerste moment/contact voelde de communicatie oprecht, vertrouwd en no-nonsonse. Gewoonweg helpen en prettig zaken doen. Elk woord van de advertentie correct geschreven en gemonteerd 18 inch velgen/banden. Boven verwachting zelfs. Klasse.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zakelijke afwikkeling, correct zonder verdere bijkomstigheden.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vorige week auto gekocht en ingeruild

Zeer professioneel geholpen Ook de aftersales prima voor elkaar

Netjes geregeld

Eerlijk Nette auto s

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en zeer fijne mensen bij svautos

Mooie auto.s goed geholpen en betrouwbaar met afspraken 👍👍👍 Toine

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Er werd echt naar mijn wensen geluisterd. De aankoop ging heel flexibel en op basis van vertrouwen. Erg prettig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goede service en goede afspraken kunnen maken

Het bedrijf is zeer aan te bevelen zeker qua afspraken en service

Goede service 👍👍👍

Zeer fijne mensen , mooie auto s, klantvriendelijk En als er wat mis is word het opgelost op een correcte manier sv auto's is zeker een goede zaak kan mensen zeker aanbevelen dat dit bedrijf te vertrouwen is en de service zeer goed is 👍😁

Super goede service

Na aankoop bleek er toch iets aan de auto te mankeren dit is netjes verholpen. Dus super service

Zeer prettig contact.

Mooie auto gekocht voor nette prijs.

georganiseerd en netjes

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. Altijd een goed ontvangst en je word direct geholpen. service is ook prima. al met al een mooi bedrijf

Duidelijk en eerlijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gemotiveerde mensen.\r\nEcht een aanrader om een auto te kopen. \r\nPrijs/kwaliteit is goed.Voorwaarden goed.\r\nZeker een aanbeveling. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig en eerlijk bedrijf waar service nog echt voorop staat. Aantal maanden geleden een BMW gekocht waar al de nodige kilometers op zaten. Ondanks de leeftijd en kilometers toch over gegaan tot aankoop. Sieger (eigenaar van het bedrijf) heeft mij hierin goed begeleid. Geen kleine lettertjes of onzin verkoop verhaal. Na de aankoop bleek er toch een probleem te zijn met de Idrive van de BMW. Ondanks ik de auto kocht zonder garantie werd in goed overleg een coulance regeling getroffen waardoor de kosten van het vervangen meevielen. Het maakt bij dit bedrijf niet uit of je een auto koopt van 5 of 20 duizend. Eerlijkheid en betrouwbaarheid staat in dit bedrijf voorop en dat is te merken vanaf het moment dat je de showroom binnen stapt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht en zeer tevreden over de afhandeling..\r\nErg vriendelijk en goede zorg en aandacht.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ter zake kundig en snelle en correcte manier van onderhandelen. Auto prima afgeleverd.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vriendelijke hulp gehad hier

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn bedrijf met mooie auto\'s. En vriendelijke mannen die je rustig te woord staan. Namen echt tijd voor ons, en dat is fijn bij het maken van de juiste keuze.

Hoofdstraat 110 9244CR Beetsterzwaag

Over SVauto's

SVautos is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd aan de Lange West in Drachten. Wij hebben een wisselend aanbod van sportieve auto’s tot gezinsauto’s. Doordat wij scherp inkopen, kunnen we de auto’s ook aan de klant aanbieden voor een scherpe prijs. We streven naar het vinden van auto’s van een zo hoog mogelijke kwaliteit, zo hopen we dat u ook voor uw volgende auto weer bij ons komt. Wij hopen u snel te zien in onze showroom te Drachten!