Fijne ervaring!

Sieger is een eerlijke en transparante verkoper! Heeft me fijn geholpen met een nieuwe BMW M235i. Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Sander, zeer waarschijnlijk tot een volgende x in de autowereld!

Super! Zou graag een 11 geven, TOPBEDRIJF

Mijn neefje heeft een auto bij Sieger Venema gekocht. Helaas bleek na enkele weken dat er wat mis was. We hebben hierover contact gezocht met SV auto's en tot tevredenheid van beide partijen is het opgelost. Dit is een autoverkoper die het belangrijk vindt om goede en eerlijke zaken te doen. Klanttevredenheid en goede service staan hoog in het vaandel. Ik zou absoluut iedereen kunnen aanraden om hier een auto te kopen. Keep up the good work zou ik zeggen!! Ik kom zeker terug voor mijn volgende auto.

Goed en betrouwbaar

Bedankt Marcel!

Prachtige VW golf 8 gekocht!

Super blij met mijn golf 8 style. Luxe en degelijkheid. Top service en vriendelijke mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geniet van de mooie Golf en bedankt!

Super vriendelijke mensen hoor ik ben alleen echt niet blij met 1 ding

Dat er niet duidelijk aangegeven stond dat mijn velgen niet origineel waren anders had ik er misschien wel over getwijfeld de man die de auto zou gaan wassen voor mij die was niet te verklaren of het origineel was of niet. Wat blijkt is dat de eerste eigenaar het er af heeft gehaald en vast heeft door verkocht. Dat hadden jullie best bij de beschrijving kunnen zetten geen originele velgen want niet iedereen heeft verstand er van tot ik naar volkswagen ben gegaan en die meneer zei voor zo een mooie auto zijn deze velgen echtttt slecht!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Maraya, bedankt voor het compliment over de service. De vorige eigenaar heeft de auto nieuw gekocht, af fabriek wordt de auto afgeleverd op 16 inch velgen. De vorige eigenaar heeft direct ( erg mooie ) en grotere velgen laten plaatsen. Hier zijn jullie ook voor gevallen denk ik omdat dit de auto toch wat specialer maakt. Mijn collega heeft dit verhaal ook verteld. Uiteraard halen we niet van elke auto de velgen eraf om de binnen kant te bekijken of ze origineel of aftermarket zijn. We zien het nadeel hier ook niet echt van in eigenlijk. We wensen u nog zeer veel rijplezier met de prachtige Volkswagen! MVG

Goed geholpen. Top bedrijf.

Ze staan voor je klaar en hebben geduld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Audi A4 gekocht met wat speciale wensen en ze hebben overal keurig mee geholpen, gewoon top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt en veel plezier met de prachtige Audi!

Goede service!

Fijn autobedrijf met mooi wagenaanbod! Duidelijk en heldere afspraken.

Snelle service en afronding

Ik werd vriendelijk geholpen en de prijs van de auto was goed. De auto kon snel worden gehaald. Prima dus

Uitstekend!

Auto gekocht naar alle tevredenheid. Eerlijke en goede onderhandelingen. Aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en snelle communicatie, prijs bespreekbaar.

Na een aantal maal te hebben gechat en een prijs te zijn overeengekomen, ben ik naar de auto komen kijken. Deze was erg mooi en netjes gepoetst. Een beetje jammer vond ik het wel dat er drempelschade was rechtsvoor. Stond niet vermeld in de advertentie, maar had ik graag op voorhand wel willen weten, foto’s van gezien. Verder uiterst vriendelijk personeel. Ik ben nog steeds blij met de auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service, doen wat men beloofd en keurige ontvangst.

Ik heb met veel plezier vanaf het eerste contact mijn gebruikte Volvo V60 aangekocht. Doen wat er beloofd is, goed en vooral eerlijk advies en zeer keurige en goed verzorgde aflevering. Ik kan iedereen aanraden om hier een auto aan te kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuk net bedrijf deal snel gesloten

Net bedrijf met vriendelijke personeel en mooie auto’s

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Alwin, bedankt voor de review, echter vinden we het jammer dat we op deze manier moeten horen dat er iets niet naar wens is. Er is nooit contact gezocht om een probleem voor te leggen en evt. op te lossen. Aangezien we leuk contact hadden verzoeken we u vriendelijk om de klacht even naar het bij u bekende email adres van ons te sturen, misschien kunnen we nog iets voor u betekenen! MVG SVautos

Super service!

Ben heel tevreden over mijn nieuwe auto. Hele aardige mensen en goede service!

helemaal top

duidelijke en eerlijke uitleg aan de telefoon over de staat van de auto, snelle afhandeling van de transactie en goede service achteraf. Zou hier zo weer een auto kopen.

Deskundig advies

...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, vriendelijk en gastvrij personeel

Wij hebben hier een Mercedes GLC gekocht en onze "oude" auto ingeruild. We zijn erg tevreden met onze aankoop. Zijn goed geholpen en geadviseerd. Echt een aanrader! Extra info: ze hebben ook hele leuke kleine elektrische auto's en scooters staan voor kleine kinderen. Deze allemaal met licentie.

Super service!

Gister een mercedes a200 gekocht, voor een eerlijke prijs. Duidelijke afspraken en super vriendelijk geholpen, we hadden meteen een goed gevoel bij deze garage!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jong dynamisch bedrijf met uitstekende service

Mijn nieuwe auto aangeschaft bij SV Autos. Eerlijk en vlot contact gehad. We hadden meteen een goed gevoel bij het bedrijf. Zeer nette zaak, duidelijk website, snelle reacties, eerlijke prijzen en een goede service. Zeker een aanrader!

heel goed

Zijn erg leuk en kundig geholpen bij het kopen van een auto, en ook toen er na twee weken een storing was is dat snel en goed verholpen en met de "garantie" prima geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Andere auto gekocht voor een keurige prijs, nette inruilprijs gekregen en goed behandeld zoals het hoort, top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie auto gekocht van een goed uitziend bedrijf.

1e indruk was super goed ik werd goed geholpen. Kwam op een avond langs toen hielp een stagiaire ons en die kennis was minimaal dat was het enige minpunt. Dat we Savonds terecht konden was echter wel prettig.

Ik heb 10 jaar ervaring.

Super aardig jongens

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij binnenkomst al een goed gevoel. Kreeg rustig de tijd, kreeg duidelijke uitleg en een makkelijke afhandeling. Ben super tevreden met de aankoop van mijn auto.

Hier een mooie originele BMW X6 gekocht

Via marktplaats deze BMW X6 gevonden en hij was precies zoals in de advertentie vermeld stond, proefrit gemaakt en toen was de deal snel gesloten. Goed bedrijf mooie auto’s aardige eigenaar en personeel. Kom hier zeker terug.

Over SVauto's

SVautos is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd aan de Lange West in Drachten. Wij hebben een wisselend aanbod van sportieve auto’s tot gezinsauto’s. Doordat wij scherp inkopen, kunnen we de auto’s ook aan de klant aanbieden voor een scherpe prijs. We streven naar het vinden van auto’s van een zo hoog mogelijke kwaliteit, zo hopen we dat u ook voor uw volgende auto weer bij ons komt. Wij hopen u snel te zien in onze showroom te Drachten!