Prachtig bedrijf waar nog echt de tijd voor je word genomen!

Fijn bedrijf, eerlijke mensen en eerlijke autos.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hi Jan! bedankt voor het compliment en het leuke contact. Snel tot een deal gekomen! Veel geluk en veilige km. met de auto en succes met je bedrijf! Met vriendelijke groet, Team SVautos

gewoon goede nette serieuze jongens

Koffie smaakte zeer goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt! En heel veel veilige kilometers gewenst met bella! Bedankt voor het vertrouwen en het leuke contact! Met vriendelijke groet, Team SVautos

Top bedrijf. Erg blij mee.

Heb onlangs een hele mooie Audi A1 gekocht bij SV'auto. Erg blij mee en wat reparatie puntjes werden netjes onder garantie bij een garage in mijn dorpje gerepareerd zodat ik niet helemaal naar Drachten terug hoefde. Super service en ik kom er zeker terug als ik weer op zoek ben naar een andere auto. Echt klant is koning bij deze mannen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Berry! Super dat alles mooi is opgelost in jullie eigen dorp, dank voor de medewerking! Altijd welkom voor de volgende! Met vriendelijke groet, Team SVautos

Topzaak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt! We wensen jullie heel veel veilige kilometers met de prachtige Audi Q3! Met vriendelijke groet, Team SVautos

Zeer goed bedrijf met super service

Recent een zeer mooie Range Rover Sport gekocht. De auto is super afgeleverd. Ze komen alle gemaakte afspraken stipt na. Ook na de tijd is er sprake van super service. Zeer prettige en professionele medewerkers met veel kennis, zonder uitzondering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Ton! Geniet van de prachtige auto en leuk dat we mochten meedenken aan het customizen van de auto! Hij is prachtig geworden!! Met vriendelijke groet, Team SVautos

Aardige mensen met goede service

Mooi bedrijf met aardige mensen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de deal Feite, geniet van de dikke Mercedes! Met vriendelijke groet, Team SVautos

Great service

Sieger provided a honest and friendly service. Super smooth transaction from beginning to end. Would buy again from SVautos

• Deskundigheid/Vakmanschap

Thanks! Was a pleasure to do business, thanks for the good service at your house. Kind regards, Team SVautos

prima bedrijf, mooie range rover sport gekocht.

top

Bedankt en geniet van de prachtige Range! Met vriendelijke groet, Team SVautos

PORSCHE 911

PORSCHE 911

• Deskundigheid/Vakmanschap

Thank you! Have good luck!

no nonsens zaak

Spontane mensen komen afspraken na ,,,goede ervaring ......

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt en geniet van de mooie auto!

Top service bij een jong en enthousiast bedrijf

Ik heb bij SVauto's een super nette Jeep Grand Cherokee gevonden op grijs kenteken, na een aantal maand met de auto gereden te hebben ben ik uiterst positief over de auto. De verkoop ging super, geen gladde verkopers maar een jong en enthousiast team. De auto had een nieuwe apk beurt nodig en ondertussen ben ik keurig op de hoogte gehouden wat er gebeurde. Communicatie staat duidelijk hoog bij SVauto's. Ik zou hier zeker weer een auto kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor het compliment Sander! De dikke Jeep past perfect bij je mooie Wrapping bedrijf!!

Tot nu nog prima

Ze zijn erg klantvriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt! Veel veilige kilometers gewenst met de BMW!

Vriendelijk en op de juiste manier geholpen

Goed geholpen, eerlijke mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Thanks lars, geniet van je "bommetje"!

Fijn contact, dacht goed mee met wensen, Sieger is door onze fout zelfs teruggekomen in privé tijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank Erik! Was geen enkel probleem! Heel veel veilige kilometers van de prachtige BMW.

Rustige en vriendelijke ontvangst en bejegening,tijd nemen voor de klant en goede inruilprijs voor eigen auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank Eddie, leuk contact was wederzijds. Zag u gisteren nog rijden op de a6 bij Lemmer, de prachtige Mercedes valt wel op!! Geniet ervan.

Zeer prettige en gezellige ervaring

SV auto's zat midden in een verhuizing cq verbouwen van het nieuwe pand. Men is daar liefhebber van mooie auto's, dat is ook te zien aan de auto's die ze daar verkopen. Ik zou daar zeker weer terug komen mocht is weer op zoek zijn naar een andere wagen en zij die hebben.

Bedankt Willem, was gezellig! Veel plezier met het kanon in Zweden! MVG

Zeer klantvriendelijke garage!

Heb bij SV auto een zeer mooie complete SQ5 gekocht, ik ben zeer tevreden over de Audi en beveel Sieger en zijn vakkundig personeel met veel plezier aan.

Bedankt Berrie! MVG

Prettige ervaring, aanrader!

Duidelijke en eerlijke omschrijving van de auto. Moesten bijna 2 uur rijden en auto was precies zoals telefonisch omschreven. Vriendelijk ontvangst en een relaxte sfeer. Later nog een mail gehad dat er spullen in de inruilauto waren gevonden en werden netjes opgestuurd. Kortom goede ervaring met mooie auto’s, Aanrader!

Toppie

In een woord , een aanrader om je auto te kopen,

Professioneel, goedkoop en aardig

Ik heb een Tesla X gekocht, verkoper Sieger nam alle tijd om alles uit te leggen, belde later nog of alles naar wens was en of ik tevreden was. Mooi zoals dat in Friesland gaat Prijs was ook goed, hier een hele tevreden klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de snelle zaak en leuke reactie! Tot de volgende keer!

Straight up !

Open en eerlijke info over de auto en goede service met halen en brengen station Heerenveen. Transparant. And last but not least lekker informeel!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super Olav! Tot de volgende keer!

Alles is goed geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de reactie en op naar de 3e auto!

Erg vriendelijk. En eerlijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt en veel plezier ermee!!

Keurig nette zaak

Vriendelijke mensen die hun vak verstaan. Wij zijn goed geholpen door jullie en hebben een goede deal weten te maken. Ga vooral zo door en wie weet zien we elkaar in de toekomst weer. Bedankt voor alles.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt en heel veel plezier ermee!

Mooie koop met goede aftersales.

In oktober prachtige Audi A3 gekocht. Nadat de koop al gesloten was kreeg ik nog een APK en werd er een reparatie van een kapotte tankdop sensor uitgevoerd door het bedrijf. Prima service en nazorg. Sieger is een eerlijke verkoper zonder poespas. Dat gaf voldoende vertrouwen in het sluiten van deze deal. Auto was zeer scherp geprijsd. Een tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Auke! Heel veel plezier met de prachtige Audi!

Hoofdstraat 110 9244CR Beetsterzwaag

Over SVauto's

SVautos is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd aan de Lange West in Drachten. Wij hebben een wisselend aanbod van sportieve auto’s tot gezinsauto’s. Doordat wij scherp inkopen, kunnen we de auto’s ook aan de klant aanbieden voor een scherpe prijs. We streven naar het vinden van auto’s van een zo hoog mogelijke kwaliteit, zo hopen we dat u ook voor uw volgende auto weer bij ons komt. Wij hopen u snel te zien in onze showroom te Drachten!