goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweedehandse auto gekocht. Vriendelijke mensen. Na aanschaf kleine hapering in de airco. Na telefonisch contact hier over gehad te hebben is het keurig zonder problemen opgelost. Netjes een vervangende auto meegekregen. Top bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben via autobedrijf Polman een citroen C3 aangeschaft.\r\nDe aflevering was perfect, \'s morgens de auto bekeken en \'s middags om 16.00 uur stond de auto als een plaatje voor ons klaar.\r\nDit alles zonder afleveringskosten en met garantie, we zijn zeer tevreden over de service en de behandeling. Perfect !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf waar service op de eerste plaats komt! Wij hebben een Citroen Berlingo aangeschaft waar we zeer tevreden over zijn. Net en compleet afgeleverd. Dit bedrijf kunnen wij van harte aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een echt betrouwbaar bedrijf. Niet opdringerig. Een goede inruil en werkelijk alle kleine dingen/gebreken ook echt in orde gemaakt. Kan dit bedrijf aanbevelen. De Citroen C 4 Picasso die wij bij dit bedrijf kochten, rijdt geweldig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al eerder bij het langs fietsen bij Garage Polman een Citroen C4 Cactus zien staan !\r\nLater nog eens langs gegaan en we waren gelijk verlieft op de flitsende kleur.\r\nProefrit gemaakt en je vind hem mooi of je vind hem niet mooi.\r\nOnder het genot van een kop koffie en enige onderhandeling was de koop snel beslist.\r\nPolman blij wij blij.\r\nMoest allen enige weken wachten.\r\nDit lag niet aan Garage Polman maar aan de RWD.\r\nDe auto werd netjes gepoetst en voorzien van matten, en na enige uitleg werking auto konden wij gaan genieten van onze C4 Cactus.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanochtend een occasion gekocht bij garage bedrijf Polman. \r\nTop service, eerlijke en oprechte mensen. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettig open en eerlijk en druk bedrijf .\r\nNo nonsens.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel fijn autobedrijf neemt zeker de tijd voor je hoef maar te bellen en vaak als er geen spoed bij is binnen n week afspraak en dan n keurige leen auto mee al is t vaak maar voor een dag. je krijgt altijd n duidelijke rekening met alles keurig vermeld echt n aanrader dus
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen we onze tweede auto gingen kopen heeft dhr. Polman ons goed geadviseerd. voor een reparatie krijg je een deskundig advies en de reparatie wordt snel en vakundig uitgevoerd. Dit tegen een zeer gunstig uur tarief. Een afspraak maken voor een beurt gaat moeiteloos. De auto later weer ophalen met de reparatie\'s gedaan die moesten zonder onduidelijke extra kosten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dealer met een Citroën-hart. Mooie verhalen over het merk met daarbij ook een mooie service. De oversteek van het land zeker waard. De aankoop van onze (Belgische) Berlingo ong 1,5 jaar geleden en de eerste onderhoudsbeurt verliepen lekker ontspannen. Echt aan te bevelen !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste ervaring is zeer positief. Klantvriendelijk en ongedwongen. Service uitstekend en zou een voorbeeld moeten zijn voor menig erkende dealer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie c4 picasso gekocht. Doordat een klein defect plotseling een groot defect werd, in combinatie met gewoonweg dikke pech: 9 maanden na aankoop een opgeblazen motor.\r\nDit is PERFECT opgelost! Een perfecte vervangende motor is geplaatst. Kosten nog moeite zijn door Polman gespaard om alles weer perfect te maken. We kregen ook kosteloos een leen auto mee. De kosten voor ons waren: NIETS!\r\nDus: bij Polman is garantie ECHT garantie!!!!

Super bedankt voor je reactie Dominique. Pleister op de wond. Groetjes, Gert-Jan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze C4 bij Polman gekocht en dit bedrijf heeft zich eigenlijk direct onderscheiden van andere garage, s. Geen gladde praatjes maar deskundig en vooral eerlijk advies, wij hebben dan ook vrij direct besloten dat dit onze vaste garage gaat worden dus ook onze volgende auto, s zullen hier gekocht worden. Ook het onderhoud van onze auto gebeurt vortaan bij deze garage en wij zijn 100% tevreden.Bij dit bedrijf staat service en vriendelijkheid nog hoog in het vaandel. Hier krijg je een eerlijke prijs terug voor je oude auto. Het maakt ook niet uit wie er aan je auto sleutelt ze zijn allen deskundig. Op de schaal van 1 tot 10 krijgt hij van ons een 12. Prima bedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hallo Carolina, Geweldig stukje . Hier doen we het voor. Groetjes Gert-Jan en Patricia.

goede service, goed behandeld

Bemmelseweg 81 6662 PE Elst (gld)