goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op woensdag ochtend proefrit gemaakt, auto klopte met advertentie. Inruilprijs voor onze auto was prima. Bleek echter dat onze auto technisch niet in vakantiestaat was (ondanks zeer recente onderhoudsbeurt elders). Advies was: of onze auto laten repareren of er niet mee op vakantie gaan (gepland, 2 dagen later op vrijdag, met caravan). Geen leuke diagnose, wel eerlijk en duidelijk. Besloten direct in te ruilen. Uitdaging voor Polman was om onze nieuwe auto ruim 24 uur later af te leveren, incl afleverbeurt en trekhaak. Ondanks vakantiedrukte is dit allemaal top geregeld. Complimenten!\r\nZeer goed gevoel bij dit bedrijf: goede prijs, deskundigheid, zorgvuldigheid, snelheid - allemaal top! Nogmaals: bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In februari 2018 een mazda CX5 van 2014 gekocht.\r\nEen maand later opgehaald, er moest nog een trekhaak, 2 nieuwe banden, keuring en aanvraag nieuw kenteken gedaan worden. Auto in schone en mooie staat afgeleverd.\r\nDrie weken later werd ik gebeld dat er iets mis was gegaan met verrekening van aanbetaling en betaling. Ik had nog €500,00 te goed, deze kon ik als het mij uit kwam komen ophalen. Wat een service en vertrouwen, waar kom je dit nog tegen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service altijd vriendelijk nu mijn 3 e auto hier gekocht\r\n\r\n never change a winning team

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citroen Nemo gekocht bij Autobedrijf Polman. Wij kwamen uit het Noorden van het land en hoopte dat de auto net zo leuk zou zijn als op de foto. En voor zover mogelijk was hij nog leuker en mooier. De paar kleine dingen die ons opvielen, werden nog eens extra aangepakt en opgelost. Op elke technische vraag wist Leon antwoord. Heel blij met de service. Mooi bedrijf van Gert Jan en de moeite waard om 1,5 uur voor te rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn terecht gekomen bij Gert Jan Polman omdat we op zoek waren naar een mooie gebruikte berlingo diesel. Na een afspraak gemaakt te hebben en zeer vriendelijk ontvangen te zijn, een proefrit gemaakt met de Berlingo. Gert jan geeft je een goede prijs voor jouw oude auto, en we kregen een jaar Bovag garantie op onze nieuwe auto, SUPER! Verder is garage Polman alle afspraken mbt de nieuwe auto perfect nagekomen. Zeer zeker een aanrader om hier te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed .vandaag grote beurt gehad rijd weer als een nieuwe .geweldig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Gert-Jan Polman in 2015 mijn auto gekocht en daarna ook in onderhoud gehad. Beide naar enorme tevredenheid. Ik ben altijd goed geholpen en heb nooit het idee gehad dat ik vreemde of hoge kosten voorgeschoteld kreeg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 20 jaar geleden kochten we voor het eerst een Citroen, een BX. Sindsdien hebben we bij Polman een uitstekende service en meedenkend en deskundig bedrijf ervaren. Toen de Xantia overreden was door een trekker, in 2001, kregen we een leenauto totdat we geld van de verzekering kregen. En een nieuwe Xantia kochten, natuurlijk. Sindsdien is er veel veranderd bij Polman, bij ons, de wereld. Wat niet veranderd is, is de kundige, service gerichte en meedenkende Gert Jan en personeel. Fijn!\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens het zoeken op internet vinden wij \"onze\" auto. Stond alleen aan de andere kant van het land. Toch maar richting Elst gereden en er geen moment spijt van gehad, wat een fijne mensen, een verademing.\r\nBuiten de vakkennis levert Autobedrijf Polman een fantastische service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maand geleden jonge Berlingo gekocht. Klein probleempje met aansluiting trekhaakstopcontact direct opgelost.\r\nPrima service. Tot nu toe erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van ver gekomen naar Elst vanwege internetadvertentie. Uiterst vriendelijke ontvangst bij de kleinschalige garage. Eigenaar is autoliefhebber pur sang en dat vertaalt zich in de auto\'s die hij (importeert en) aanbiedt. Écht alleen goed spul. Onze beoogde auto bekeken, ook op de brug en besloten tot koop.\r\nAuto opgehaald met opnieuw zeer vriendelijke ontvangst en uitgebreide uitleg. Keurig afgeleverd nadat alles nogmaals is nagelopen. Eerlijk en no-nonsense bedrijf. Sta niet op provisie en ken de eigenaar niet behalve van de koop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantgericht bedrijf. Zeer goed geholpen en garantie op de auto is zelfs iets opgerekt toen er sprake was van klein mankement. Zou hier zeker weer een volgende auto kopen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met ruim 40 jaar rij- en garage ervaring kan vind ik dat garage Polman mijn beste garage ooit is. In de garantieperiode kreeg mijn C4 Problemen met de airbag. Dit probleem werd opgelost. Na de garantie wederom problemen met de airbag. Weer hersteld. Gratis leenauto. Kreeg zelfs een fles wijn en het kostte mij niets. Nu, na 4 jaar, heeft het probleem zich nog driemaal voorgedaan. Elke keer gratis leenauto, ik hoefde niets te betalen. Het kostte de garage geld en manuren. Vandaag de auto weer opgehaald. Ik kreeg er nu zelfs een gratis slothuis bij, want de oude was niet helemaal goed. Het is een geweldige garage, waarbij eerlijkheid en zorgzaamheid nog hoog in het vaandel staan. Mijn volgende auto koop ik echt weer bij Polman.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie aan mijn Agila tijdens de garantie periode zeer goed verholpen. Goede service, fijne leenauto en gewoon top service.\r\nBedankt Gert-Jan en Lejon!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto gekocht ( Citroen Xsara station ) prettig gesprek gehad. Afspraken na gekomen !! En een geweldige service.!! De volgende auto gaat ik zeker halen bij dit autobedrijf !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen aan mijn Citroen C4 Picasso tijdens de garantieperiode. Er kwamen onverwacht 2 redelijke reparaties. Maar Gert Jan en zijn team hebben het keurig opgelost. Geen enkele discussie. Kopje koffie erbij en kunnen wachten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat bravo gekocht. Prima geholpen en geen problemen. Too bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superservice bij garage Polman in Elst.\r\nDe auto had namelijk een defecte airco en in eerste instantie is het systeem getest en gevuld en na een week weer geen werkende airco en dus een tweede keer naar Elst en toen is er een nieuwe condensor geplaatst en is het weer helemaal top, waarom superservice? Welnu e.e.a. gebeurde een maand na afloop garantie en alles is gratis gemaakt.\r\nDaarom een warme douche voor deze garage!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar maart een C4 Picasso gekocht van 7 maanden oud. Goede inruilprijs gekregen voor mijn Renault Captur. Hele goede aflevering van de picasso, netjes gepoetst enz. Na een kleine storingsmelding uitstekend geholpen, gratis opgelost (leen auto meegekregen)\r\nNa een jaar de eerste servicebeurt. Een paar kleinigheden gemeld, waaraan tijdens de beurt alle aandacht is gegeven en ook de terugkoppeling daarvan.\r\nNa twee weken gebeld of alles naar tevredenheid was afgehandeld.\r\nKortom, uitstekende service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In januari zo goed als nieuwe, geïmporteerde auto gekocht. Prettig onderhandeld, uitgebreide en deskundige toelichting, prima voorbereiding en aflevering. Kortom, niets op aan te merken, alle vertrouwen. Inmiddels twee maanden verder; alles prima.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren op zoek naar een opel Agila. Toen we er een op de site zagen zijn we de volgende dag er heen gegaan om te kijken. We konden meteen een proefrit maken. We waren beiden meteen enthousiast. De onderhandeling daarna ging vlot en vriendelijk. De week erna kon ik de auto ophalen.\r\nIk rij er nu ruim anderhalve week mee, en ben nog steeds blij met mijn aankoop.\r\nVoor onderhoud ben ik ook van plan om vanuit Ede naar Elst te gaan!\r\nHartelijk dank voor de service!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal uit Almere Stad gekomen om onze droomauto te bekijken en na een probleemloze onderhandeling gekocht! Na een week opgehaald en gelijk besloten dat onze auto hier in onderhoud blijft ondanks de afstand. Eerlijke, betrouwbare en keurig nette mensen met verstand van zaken. Een heel verschil met de randstad!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en oprecht bedrijf met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Garantie is garantie en men doet er alles aan om problemen op te lossen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service! Het hele importproces van onze nieuwe auto heeft Gert-Jan van begin tot eind begeleid. Hij heeft hem zelfs ongevraagd voor de levering nog een poetsbeurt gegeven! Ik beveel dit bedrijf zeer aan. Niet alleen voor Citroen en Fiat!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat een jaar geleden al een Citroen occasion is aangeschaft, nu ook een tweede occasion Fiat erbij aangeschaft.\r\nWederom prima service, deskundigheid en klantvriendelijkheid.\r\nInmiddels 15 jaar klant bij autobedrijf Polman, naar volledige tevredenheid.\r\nEerlijk, betrouwbaar bedrijf. Geen gezeur, afspraken worden nagekomen.\r\nDe volgende auto komt weer van autobedrijf Polman.