Uitstekend.

Onlangs bij autobedrijf G.J. Polman mijn auto gekocht. Ben sinds 1997 klant en rijdt dus al jaren Citroën. Service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid. Dat heb ik in al die jaren mogen ervaren. Gert-Jan gevraagd om uit te kijken naar een Citroën C1; het werd uiteindelijk een Peugeot 108. Alle waardering. Wederom uitstekend geholpen, dank.

Hier is de klant nog echt koning!!

Gert-Jan Polman heeft voor ons een bijna nieuwe auto gekocht bij Louwman in Amsterdam. Helaas na 1,5 jaar bleek dat deze auto lekt. Na nadere inspectie blijkt dat deze bijna nieuwe auto zo goed als zeker schade gehad heeft en dat dit niet goed gerepareerd is. Louwman Amsterdam nam geen enkele verantwoordelijkheid. Polman wel, we zijn echt heel erg goed geholpen, hij heeft de reparaties geheel kosteloos uitgevoerd en een leenauto ter beschikking gesteld. Chapeau!! Verder zeer betrouwbaar, eerlijk, deskundig, goede service en uiterst vriendelijk.

Vertrouwd adres

Na een C4 coupe, C4 Berline, C4 Picasso, C4 Cactus nu een C3 Aircross automaat aangeschaft als jonge occasion van 1 jaar oud met zeer weinig km op de teller( 6750 km). 5 X zeer tevreden over de aflevering, de prijs/kwaliteit/ en de auto's zelf. Een prettig contact/onderhandelingen met Gert-Jan Polman. Echt een citroen kenner! Kortom: een goed en betrouwbaar adres.

Eind december een mooie Tipo gekocht, maar er zit wat elektronica in en dat gaf een storing. Komt U maar rustig langs , U krijgt een leenauto en wij verhelpen het probleem. En inderdaad het probleem is prima verholpen- (service natuurlijk) , bovendien kreeg ik mijn auto gewassen terug. Ach zei GJ dat hoort erbij. G.J. en collegae bedankt.

Goede service, redelijke prijs

Inmiddels 25 jaar klant bij Autobedrijf Polman naar volle tevredenheid. Op zoek naar een tweede auto. Bij Gert Jan aangegeven wat we zochten. Binnen 1 maand exact de auto en uitvoering die we zochten. Nog geen jaar oud, weinig kilometers en een goede prijs met 2 jaar volledige garantie. Zoals gedurende al die jaren wederom een prima service.

Eerlijk bedrijf met oog voor service en faire tarieven. Aanbevolen!

Dit is gewoon een fijn autobedrijf met mensen die hun best doen, en ook het belang van de klant in het oog houden. Ik ben hier nu al ruim 10 jaar klant en al die tijd al heel erg tevreden. Gert-Jan Polman is recht door zee, en ook zijn medewerkers zijn prettig in de omgang. Ze verkopen geen holle praatjes, maar denken mee met de klant. Als alle autobedrijven zo zouden werken, dan zou de branche een veel betere reputatie hebben.

Klantvriendelijk en eerlijk autobedrijf!

Samen met mijn partner langs geweest bij Autobedrijf Polman voor een proefrit in een Citroen C4 Cactus. We werden hartelijk ontvangen en het gesprek en de proefrit verliepen op een fijne manier. We kregen ook netjes koffie aangeboden. De auto is uiteindelijk netjes thuis afgeleverd. Zo hoort een autobedrijf te opereren!

Geweldig wat een service

Vandaag hebben wij een Renault Captur gekocht bij autobedrijf Polman. Wij zijn ontzettend blij met deze aankoop. Wij komen uit Noord-Holland, maar zagen de auto via internet te koop staan en waren meteen verkocht. Weinig kilometers en mooie uitvoering en hele goede prijs. Keurig geholpen en goede service.

Prima autobedrijf, een verademing. Vriendelijk, deskundig en uitstekende service.

Via internet een C4 Picasso gezien bij dit bedrijf. Uitstekende ontvangst, koopprijs en inruilprijs uiterst reëel, viel alleen maar mee. Auto zeer zorgvuldig en vlot afgeleverd, zag eruit als nieuw. Bijzonder plezierige mensen om zaken mee te doen. Geweldige service: de klant staat daadwerkelijk op de eerste plaats. Dit autobedrijf kan ik echt iedereen aanbevelen.

Uitstekend bedrijf met goede service en eerlijke prijzen.

Dit is de beste vakgarage die ik ken. Het zijn eerlijke en hard werkende mensen die ook altijd meedenken met de klant. Hun prima service en eerlijke tarieven zijn voor mij een belangrijke reden om Citroen te blijven rijden. Warm aanbevolen, ook voor andere merken!

zeer correcte mensen

Mijn autotje verkocht aan GJ Polman zeer correct verlopen ook betaling was in een mum van tijd geregeld niets op aan te merken . top !

Betrouwbaar garagebedrijf met persoonlijke benadering

Heb mijn C3 Picasso 1.4 VTI Exclusief na 7 jaar fijn in gereden te hebben zonder noemenswaardige kosten weer ingeruild bij Gert Jan en Patricia Polman. Kwam uit Belgie, zoals veel jonge occasions bij de familie Polman, was ca. 1 jaar jong en had 7.800 km gereden. tegen een weer praktisch nieuwe occasion nu bij uitzondering uit Spanje nl. een C3 Aircross Shine start&stop met door mij gewenste opties in antraciet metallic als door mij gevraagd. Auto 7 maanden jong en slechts 2.600 km gereden.Is wederom prachtig, schadevrij, rijdt heerlijk en financieel wederzijds wederom een goede deal. Ben al jaren klant en blijf dat zeker, want de familie Polman is en blijft betrouwbaar, benadert klanten op een fijne persoonlijke manier, hanteert eerlijke prijzen en levert kwaliteit ook in onderhoud. Top.

Dit bedrijf doet wat het zegt en zegt wat het doet.

Al een aantal jaren klant van Gert Jan Polman, we kopen nu onze vierde auto daar en kunnen iedereen aanraden om een kijkje te nemen en in overleg te gaan met Gert Jan. Dit weekend zijn wij een paar dagen op pad en maandag hebben we onze auto weer nodig, Gert Jan brengt of laat de auto Zondag thuis brengen, wat een service!!!

gewoon top

Gisteren wezen kijken voor een andere auto en mijn huidige auto zou op 02-04-20 de apk verlopen, echter de auto die ik wil kopen is nog niet RDW geregistreerd en duurt nog ± 4 weken. Dus mijn huidige auto ter plekke apk gekeurd en dus geen stress wat dat betreft in de aankomende 4 weken. Hulde voor deze superservice.

Service staat hoog in het vaandel

In mei 2019 hebben we een hele mooie C4 gekocht van 10 jaar oud, die keurig was afgeleverd. Echt een plaatje om te zien. Na 6 maanden met plezier gereden te hebben ontstond een koelwaterlekkage. Na telefonisch overleg en advies konden we gelukkig doorrijden, als we zorgden voor voldoende koelvloeistof. De reparatiedatum was niet meer te plannen binnen de 6 maanden garantietermijn, maar dat was geen probleem. Inmiddels is alles weer naar tevredenheid opgelost en hopen we nog vele jaren met plezier verder te rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heerlijk autobedrijf om klant te zijn! Ik heb er inmiddels voor de 3e keer een auto aangeschaft, en ik blijf erg enthousiast over de prettige en snelle service! Een lampje vervangen, olie controle of ruitenwissers vervangen, het maakt niet uit want er altijd wel even tijd voor, erg fijn.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Polman is een aanrader. Onlangs daar (weer) de auto ingeruild. Eerlijke handel, afspraken worden gemaakt en perfect nagekomen. Ook de garantie, de nazorg is prima. Als er eens iets is, rust men niet voordat er een oplossing is. Gert-Jan en zijn crew zijn het vertrouwen volledig waard.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een C4 coupe, C4 Berline, C4 Picasso nu een C4 Cactus aangeschaft als jonge occasion. 4 X zeer tevreden over de aflevering, de prijs/kwaliteit en de auto\'s zelf en het contact met Gert-Jan Polman. Echt een citroen kenner! Een goed en betrouwbaar adres.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superfijne garage. Occasion is afgeleverd als nieuw. Nieuwe mattenset erin met een luxere uitstraling, helemaal gepoetst, uitgebreide uitleg over de bediening van de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag en Citroën jumpy opgehaald \r\nEn ben zeer tevreden \r\nEerlijke mensen en top service \r\nKom hier zeker terug
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen weekend onze 2e auto met een kleine schade naar Polman gebracht. Vandaag, een dag eerder dan afgesproken, al vakkundig gerepareerd. Omdat ik met OV naar Elst kwam, werd mij zelfs een lift vanaf het station aangeboden! Veel klantvriendelijker kan het niet!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne garage, we hebben hier inmiddels meerdere auto\'s gekocht.\r\nAltijd een goede service en deskundig advies.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na erachter gekomen te zijn dat we een koelvloeistof lek hadden gelijk langs gereden. Er werd gelijk naar gekeken en het kan snel gemaakt worden. Top service!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bemmelseweg 81 6662 PE Elst (gld)