perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als beginnend rijder is het fijn om een gezellig iemand naast je in de auto te hebben. Door lachend je rijlessen te volgen, wordt het leertraject alsmaar leuker. Als die gezelligheid regelmatig afgewisseld wordt met serieuze adviezen (en heel soms een kleine uitbrander), krijg je al heel snel het idee dat je te maken hebt met een deskundige leraar. Met Ricardo leer je goed en verantwoord rijden, waardoor je het praktijkexamen met vol vertrouwen tegemoet kunt zien. Ik zou dan ook iedereen adviseren bij de Rijschool Company te lessen. Bedankt, Ricardo!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1x geslaagd goeie lessen gehad, agenda zit erg vol maar dat is ook een teken dat het goed is. Instructeur is gezellig maar streng als het moet en Let goed op. Hij spreekt goed Nederlands en komt relatief netjes over, voor mij was dat een must. Tijdens de proeflessen kreeg ik veel slordige niet goed Nederlands sprekende instructeurs bij andere rijscholen, vandaar dat ik voor rijschoolcompany heb gekozen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je bent de beste \' topper\' !! In een keer gehaald door jou !\r\nRijschool Company de beste.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben in één keer geslaagd na lessen bij Rijschool Company. Rijlessen van Ricardo zijn altijd gezellig. Ricardo is altijd vrolijk en in voor een lolletje, maar is streng op de momenten dat het moet. Hij bereidt je heel goed voor op het rijexamen en geeft je vertrouwen in je rijden.\r\nZijn manier van lesgeven werkt, hij laat je nadenken over het rijden waardoor je je bewust wordt van verkeerssituaties en jouw rol daarin. Hij is geduldig en betrouwbaar.\r\nRicardo superbedankt! Ik ga de lessen missen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen bij ricardo waren altijd gezellig en dat was ook goed gecombineerd met veiligheid. Hij legt alles goed en duidelijk uit. Ik ben ook in 1 keer geslaagd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb echt een super rijlessen gehad bij Ricardo! Hij komt zijn afspraken na en je kan altijd met vragen bij hem terecht. Je leert snel goed rijden. Met humor en geduld geeft Ricardo duidelijke aanwijzingen. Ik zou geen andere rijschool kiezen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 5 jaar niet rijden was de stap om een auto te huren op vakantie groot. Ik besloot een paar rijlessen te nemen om het allemaal even op te frissen en wat zelfvertrouwen te winnen. Ik heb in totaal 3,5 uur gelest en dit beviel goed! We hebben deze uren echt ingericht met specifiek die dingen die ik spannend vond: snelweg in-en uitvoegen, parkeren, hellingproef, ritsen. Ook kreeg ik uitleg hoe ik een bepaalde situatie makkelijker kan maken voor mezelf. Functioneel rijden dus! Morgen zit ik in de auto van het autoverhuurbedrijf. Het blijft spannend maar het moet nu gaan lukken :)\r\nIk ben echt super tevreden en zou iedereen die last heeft van rijangst of een opfrissing nodig heeft dit aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke tevreden geweest met mijn rijlessen bij rijschool company. Prettige, echt geduldige rijleraar die professioneel was-maar ook voor een ontspannen sfeer zorgde in de auto! Zeker aan te bevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topgozer! Neemt alle tijd voor je, zegt waar het op staat en weet de lessen op de juiste manier te brengen. Heeft genoeg kennis en brengt dit met plezier over op zijn leerlingen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen, goede balans tussen gezelligheid en serieus lessen. Een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo is echt super. Op zijn manier legt hij alles rustig uit. In mijn geval, soms wel 20x. Met rust, respect en veel lachen heb ik in mijn eigen tijd mijn rijbewijs gehaald. Helemaal top en zou hem aan iedereen aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo bedankt het was super gezellig en voel me veilig in het Amsterdamse verkeer.\r\n\r\n\r\n\r\n

Linnaeusstraat 93 2

1093 EL Amsterdam