goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Rijschool Company. Rijschool Company is zeer betrouwbaar. Neem de duur van een rijles: 90 min. Precies goed! Geen lokkertjes/pakketten met kortdurende rijlessen met als gevolg dat je dubbele rijlessen moet inplannen en alsnog duurder uit bent. Daar komt nog bij dat de rij-instructeur altijd in een goed humeur is. De energie en vakkennis om je te laten slagen voor het praktijk-examen spat er vanaf. De rij-instructeur doet er echt alles aan om je te laten slagen voor het praktijk-examen. Kortom, alleen maar positieve ervaringen met Rijschool Company!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij met mijn keuze voor Rijschool Company! Ricardo is een erg goede leraar en geeft je veel vertrouwen tijdens het rijden. Hij weet goed hoe hij verschillende mensen kan motiveren en tips moet geven. Elke les doet hij zijn best en is hij goed gehumeurd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb in 1 keer mijn theorie en praktijk examen gehaald, met dank aan Ricardo die me uitstekend heeft geholpen!\r\nHeb een erg leuke tijd gehad en vindt het toch wel jammer dat het over is. \r\nIk zou deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg gezellig, je krijgt goede tips en veel vertrouwen in jezelf. Echt een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij Ricardo toewijding en gezelligheid. Heb ik mijn rijbewijs gehaald!! Ondanks de vroege lestijden was het altijd gezellig en je krijgt zoveel begeleiding als je nodig hebt. Hij geeft duidelijk uitlegt en staat altijd voor je klaar! Ik kan Ricardo dus zeker aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo is een erg fijne instructeur. Geduldig, gezellig en meedenkend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Company is niet alleen maar een rijschool, het is een begrip. Ik ben hier via vrienden terecht gekomen die er ook een geweldige ervaring aan over hebben gehouden en mij dit ten zeerste aanraadden. Het is keer op keer weer ontzettend gezellig en je voelt je erg op je gemak in de auto, maar dankzij de keiharde discipline van Ricardo doet de gezelligheid niet af aan de kwaliteit van de lessen. Al met al ben je hier een levenservaring, een vriend en een rijbewijs rijker. Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een fijne tijd gehad bij Ricardo. In 6 weken met 5 dagen per week les heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald en het waren ook nog eens leuke en leerzame lessen. \r\nSuper bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij Ricardo heb ik geleerd hoe leuk rijden kan zijn! Bedankt voor al je hulp!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top instructeur, in een keer geslaagd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo is geweldig om mee in de auto te zitten. Je weet wat je van hem kan verwachten en hij is oprecht en betrokken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo heeft mij enorm geholpen met het halen van mijn rijbewijs. Hij geeft duidelijke uitleg, denkt met je mee en is punctueel. Doordat hij rustig is, zat ik relaxed achter het stuur. Daarnaast waren de rijlessen heel gezellig. Ik kan Ricardo dus zeker aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb me geen leukere rijlessen kunnen wensen dan ik heb gehad. Ricardo is een hele goede, gezellige, goed georganiseerde, flexibele, strenge (op de momenten dat het nodig is) instructeur! Alles wordt heel goed uitgelegd & je krijgt zoveel begeleiding als je nodig hebt. Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald & voel me nu ook heel erg zeker en comfortabel achter het stuur. Als je op zoek bent naar een rijschool in Amsterdam is dit echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijlessen gehad bij Rijschool Company. Uiteraard serieuze en leerzame lessen, maar altijd met veel gezelligheid en lol tussendoor. Zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ervaring gehad met dit bedrijf. De aanpak van de lessen waren goed en alles werd goed uitgelegd en goed geoefend. Tevens is de instructeur een zeer spontaan persoon waarmee je tijdens het rijden een goede en leuke les kan hebben. Ik ben zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met weinig motivatie kwam ik na m\'n eerst gezakte rijexamen pas bij Ricardo rijden. Hij heeft mij keer op keer weer de motivatie gegeven om door te gaan na drie keer gezakt te zijn door mijn faalangst. Hij geeft je het vertrouwen dat je het kan. Hij is gefocust, maar ook heel gezellig. Hij doet er alles aan om je te laten slagen en dat is uiteindelijk ook gelukt! Zonder rijschool Company was het zeker niet gelukt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergezellig in de auto, maar wel altijd oplettend en heel duidelijk!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Company heeft alle kwaliteiten van een top rijschool. Duidelijke uitleg, punctueel, gezellig en betrouwbaar. Enorm goede tijd gehad en ik kan nu met vertrouwen in de auto rijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doelgericht werken naar je rijbewijs... Begeleiding op maat met duidelijke prijzen.. Prima rijschool om te slagen voor je rijbewijs..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo kan ieder persoon (jong, oud, paars, geel) op een rustige en bekwame manier les geven. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld in de auto. De dag dat ik op ging voor mijn praktijk examen zijn 3 mensen op 1 dag in één keer geslaagd dankzij Ricardo. Dit zegt wel genoeg. Naast het feit dat Ricardo een vaardige rij-instructeur is, is hij altijd vrolijk en een tikje gek. Dit maakt de lessen niet alleen leerzaam maar ook gewoon gezellig en leuk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo de top rijinstructeur maakt deze rijschool een top rijschool. Heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald met zijn hulp !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je kunt je geen betere rijschool wensen dan Rijschool Company. De lessen zijn heel ontspannen en gezellig, waardoor je vanaf het begin vertrouwen krijgt in het rijden. Maar tegelijkertijd zit Ricardo er bovenop om uitleg te geven en stuurt \'ie letterlijk en figuurlijk bij waar nodig. Ik vond het ook heel fijn dat hij gerust nog een (paar) keer iets uitlegde als ik het nog niet helemaal doorhad, en dat hij gemiddeld binnen één minuut reageert op de WhatsApp :). Ricardo is gewoon een topper. Ik zou Rijschool Company aan iedereen aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo is een super fijne instructeur die je op een rustige, veilige en met een flinke dosis humor leert rijden. Fijn is ook dat hij flexibel is in lesuren. Je bent bij de rijschool company geen nummertje maar er wordt echt op maat les gegeven. Ik was in 1x geslaagd en ben Ricardo daar super dankbaar voor!

Linnaeusstraat 93 1093 EL Amsterdam

202600105