• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijk, goed geregeld, eerlijk en een fijn bedrijf om je rijbewijs te halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rij-instructeur die zich 100% inzet voor de leerlingen en die ervoor zorgt dat iedereen met een veilig gevoel de weg opgaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo van Rijschool Company is echt een goede rij-instructeur, een goede coach, serieus als het moet, en tegelijkertijd ook gezellig. Kortom heel fijn om rijles van te krijgen. Ik ben in ieder geval in één keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een slechte ervaring bij een andere rijschool, heb ik bij rijschool company geleerd hoe ik WEL moet rijden! Heel blij met het resultaat. Bedankt Ricardo, voor de gezellige en leerzame lessen!\r\n\r\n- Rivka

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb van Rijschool Company uitstekende rijlessen gekregen. De leuke maar ook leerzame sfeer in de auto zorgde ervoor dat ik met plezier rijlessen nam en daardoor ook in één keer mijn rijexamen heb gehaald. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt Ricardo voor alle lessen en alle verhalen!! Super tijd gehad tijdens de rijlessen en ook nog eens wat geleerd!! Want in 1x geslaagd!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top!\r\n\r\nRicardo weet precies wanneer hij je wakker moet houden, en wanneer de rust er weer in moet. Duidelijke en eerlijke feedback gehad en daardoor in één keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan Rijschool Company aan iedereen aanbevelen! De deskundigheid van de instructeur en het vertrouwen dat hij je geeft, hebben mij enorm geholpen. Hij doet er alles aan om je zo snel mogelijk goed te leren rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel professioneel, onwijs aardig, en duidelijk les gekregen. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De instructeur is altijd vrolijk en aardig. Er wordt uitstekend les gegeven. En ik ben ik 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd gezellig tijdens het rijden en toch geeft hij goed uitleg en kritiek als het nodig is. Het was een erg leuke tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had bij niemand anders mijn rijbewijs willen halen dan bij Ricardo! Hij doet zijn werk met plezier en passie, denkt ten alle tijde met je mee, is streng als het moet en gezellig op de juiste momenten. Hij weet wat hij doet, is altijd flexibel in planning, is betrokken, altijd op tijd, geeft de beste tips en is daarom erg professioneel. Hij is bovenal een heel betrouwbaar persoon.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo is echt een topper ! Zelfs ik heb me rijbewijs meteen in 1x bij hem gehaald\r\nLegt alles rustig uit met een beetje humor erbij heel relaxed !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt de beste rijschool die je je kunt voorstellen. De lessen bij Ricardo waren altijd super gezellig en tegelijk uiterst vakkundig. De uitleg over autorijden was altijd duidelijk, en als je iets niet direct door hebt, vindt Ricardo een andere manier om het je zo uit te leggen dat je het wel begrijpt. Elke les sloot aan op wat je eerder hebt geleerd en nog moest verbeteren. De instructie en feedback was altijd opbouwend en motiverend, zodat je vanaf de eerste les lol hebt in (leren) autorijden. Zo is leren niet alleen fijn, maar ook snel. En het belangrijkste: aan het einde heb je werkelijk het gevoel dat je kunt autorijden en met vol vertrouwen de weg op kan. Een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt top!! Goeie voorbereiding, hij weet waar ze op letten. Weet wat helemaal goed moet zijn en geeft je de tools om in 1 keer te slagen. Echt top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Rijschool Company. Rijschool Company is zeer betrouwbaar. Neem de duur van een rijles: 90 min. Precies goed! Geen lokkertjes/pakketten met kortdurende rijlessen met als gevolg dat je dubbele rijlessen moet inplannen en alsnog duurder uit bent. Daar komt nog bij dat de rij-instructeur altijd in een goed humeur is. De energie en vakkennis om je te laten slagen voor het praktijk-examen spat er vanaf. De rij-instructeur doet er echt alles aan om je te laten slagen voor het praktijk-examen. Kortom, alleen maar positieve ervaringen met Rijschool Company!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg blij met mijn keuze voor Rijschool Company! Ricardo is een erg goede leraar en geeft je veel vertrouwen tijdens het rijden. Hij weet goed hoe hij verschillende mensen kan motiveren en tips moet geven. Elke les doet hij zijn best en is hij goed gehumeurd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb in 1 keer mijn theorie en praktijk examen gehaald, met dank aan Ricardo die me uitstekend heeft geholpen!\r\nHeb een erg leuke tijd gehad en vindt het toch wel jammer dat het over is. \r\nIk zou deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg gezellig, je krijgt goede tips en veel vertrouwen in jezelf. Echt een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij Ricardo toewijding en gezelligheid. Heb ik mijn rijbewijs gehaald!! Ondanks de vroege lestijden was het altijd gezellig en je krijgt zoveel begeleiding als je nodig hebt. Hij geeft duidelijk uitlegt en staat altijd voor je klaar! Ik kan Ricardo dus zeker aanraden!