goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig met Ricardo maar weet ook serieus te zijn waar dat moet. Hij geeft altijd opbouwende kritiek en ook complimenten wanneer je het goed doet! Hij maakt ook vaak vergelijkingen met hoe iets in het examen zal gaan, waardoor je goed weet wat er van je verwacht wordt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lang en goed. Anderhalf jaar rijles, prettige sfeer in de auto, goed volgehouden van beide kanten en dan toch geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel energiek! De rijinstructeur staat dicht bij de jeugd van Amsterdam en dat levert heerlijke gesprekken en sferen op. Wat de rijlessen zelf betreffen, zeer goede opbouw en leermethode! Heel erg tevreden. Veel persoonlijke aandacht en adviezen. Helemaal top!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Rijschool Company heb ik in een keer mijn rijbewijs gehaald dankzij de lessen van Ricardo Fernandes Nazare. Ik heb een goede tijd gehad tijdens het rijden, hierdoor wordt je op je gemak gesteld. Op het moment dat het moet is Ricardo duidelijk en af en toe hard wanneer nodig, met nadruk op wanneer nodig. Dit zorgt ervoor dat je scherp en in ontwikkeling blijft. Kortom, de lessen waren ontzettend gezellig en leerzaam! Dankjewel Ricardo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke gezellig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de lessen wordt er natuurlijk gefocust op het rijden en het leren van nieuwe dingen maar Ricardo zorgt er wel voor dat het leuk en gezellig blijft. Af en toe even een grapje tussendoor zorgt ervoor dat de rijlessen zo voorbij zijn. Ik heb met veel plezier bij Ricardo gereden en ben dan ook in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ricardo, enorm bedankt voor de leuke en leerzame lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijk, goed geregeld, eerlijk en een fijn bedrijf om je rijbewijs te halen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rij-instructeur die zich 100% inzet voor de leerlingen en die ervoor zorgt dat iedereen met een veilig gevoel de weg opgaat.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo van Rijschool Company is echt een goede rij-instructeur, een goede coach, serieus als het moet, en tegelijkertijd ook gezellig. Kortom heel fijn om rijles van te krijgen. Ik ben in ieder geval in één keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een slechte ervaring bij een andere rijschool, heb ik bij rijschool company geleerd hoe ik WEL moet rijden! Heel blij met het resultaat. Bedankt Ricardo, voor de gezellige en leerzame lessen!\r\n\r\n- Rivka

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb van Rijschool Company uitstekende rijlessen gekregen. De leuke maar ook leerzame sfeer in de auto zorgde ervoor dat ik met plezier rijlessen nam en daardoor ook in één keer mijn rijexamen heb gehaald. Aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt Ricardo voor alle lessen en alle verhalen!! Super tijd gehad tijdens de rijlessen en ook nog eens wat geleerd!! Want in 1x geslaagd!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top!\r\n\r\nRicardo weet precies wanneer hij je wakker moet houden, en wanneer de rust er weer in moet. Duidelijke en eerlijke feedback gehad en daardoor in één keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan Rijschool Company aan iedereen aanbevelen! De deskundigheid van de instructeur en het vertrouwen dat hij je geeft, hebben mij enorm geholpen. Hij doet er alles aan om je zo snel mogelijk goed te leren rijden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel professioneel, onwijs aardig, en duidelijk les gekregen. Bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De instructeur is altijd vrolijk en aardig. Er wordt uitstekend les gegeven. En ik ben ik 1 keer geslaagd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd gezellig tijdens het rijden en toch geeft hij goed uitleg en kritiek als het nodig is. Het was een erg leuke tijd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had bij niemand anders mijn rijbewijs willen halen dan bij Ricardo! Hij doet zijn werk met plezier en passie, denkt ten alle tijde met je mee, is streng als het moet en gezellig op de juiste momenten. Hij weet wat hij doet, is altijd flexibel in planning, is betrokken, altijd op tijd, geeft de beste tips en is daarom erg professioneel. Hij is bovenal een heel betrouwbaar persoon.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ricardo is echt een topper ! Zelfs ik heb me rijbewijs meteen in 1x bij hem gehaald\r\nLegt alles rustig uit met een beetje humor erbij heel relaxed !\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt de beste rijschool die je je kunt voorstellen. De lessen bij Ricardo waren altijd super gezellig en tegelijk uiterst vakkundig. De uitleg over autorijden was altijd duidelijk, en als je iets niet direct door hebt, vindt Ricardo een andere manier om het je zo uit te leggen dat je het wel begrijpt. Elke les sloot aan op wat je eerder hebt geleerd en nog moest verbeteren. De instructie en feedback was altijd opbouwend en motiverend, zodat je vanaf de eerste les lol hebt in (leren) autorijden. Zo is leren niet alleen fijn, maar ook snel. En het belangrijkste: aan het einde heb je werkelijk het gevoel dat je kunt autorijden en met vol vertrouwen de weg op kan. Een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt top!! Goeie voorbereiding, hij weet waar ze op letten. Weet wat helemaal goed moet zijn en geeft je de tools om in 1 keer te slagen. Echt top!!