Mijn ervaring tot nu toe is TOP,

Bij binnenkomst werden we op een leuke en spontane manier ontvangen. Tristan (verkoopadviseur bij Kil) luistert goed naar wat de klant wil en zoekt, afspraak is afspraak en wat ze zeggen komen ze na. Een heel prettig bedrijf zonder snelle verkooppraat.

Alleen maar goede ervaringen met Garage Kil en de Hoop.

Woon vanaf het jaar 2000 in de Gemeente Edam-Volendam waarvan de laatste 10 jaar in Volendam. Vanaf het begin een goede en prettig ervaring opgebouwd en mag de Baas bij zijn voornaam Piet noemen. Ook in het Cafe tegen over het Museum in Volendam een paar keer gesproken met de oprichter de Heer Kil en zijn verhalen waren zeer boeiend en zou niet graag willen mee maken wat die man allemaal als ondernemer beleefd heeft. Ben benieuwd naar mijn nieuwe ervaring met de alhier gekochte Peugeot 108 en als die dezelfde kwaliteit heeft als het personeel van Garage Kil sla ik 2 vliegen in een klap. Dat was het ff voor vandaag en ga het nieuwe voiture grondig uit proberen. Hou jullie op de hoogte. J.M.Geusebroek Geboren en getogen in Mokum( juni 1940) is hetzelfde als de Gemeente Amsterdam maar dan met de Joodse naam).d

alles is naar onze wens en verwachting gegaan

van begin bezichtiging, tot einde aflevering, zeer goed, prettig en correct geholpen. Dank aan Tristan en Dirk.

Top ervaring

Vriendelijke verkoper, was duidelijk in uitleg. Mooie auto opgehaald, zijn er erg blij mee.

Zeer netjes en zeker aan te bevelen

Wij hebben deze week onze Mazda 2 in ontvangst mogen nemen. Auto na een aantal aanvullende wensen, vriendelijk en behulpzaam geholpen zeer netjes afgeleverd.

Top klasse

Heb met grote tevredenheid vorige week mijn 'nieuwe' (jong-gebruikte) cabrio opgehaald bij Garage Kil. Door de grote drukte moest ik wel even op deze dag wachten. Tijdens de koop was de service-gerichtheid van Julian prettig, professioneel én persoonlijk. Het afleverproces werd daarna door Tristan vlekkeloos en perfect vervolgd. Echte topklasse, die ik zo tot op heden alleen heb ervaren bij de betere merkdealers! Dank je wel, heren!

Zeer fijn.

Alles zeer goed geregeld.

Goed!

Mijn (onze) ervaring beperkt zich tot de verkoper die ons fantastisch geholpen heeft. Het contact vanaf het eerste gesprek tot de aflevering van onze auto is volledig naar onze tevredenheid verlopen. Tristan bedankt! Peter Linzell

vriendelijke sfeer

vriendelijke sfeer. Julian en Tristan nemen alle tijd voor uitleg. Goede service. Prima geregeld om mijn nieuwe 2-hands al binnen paar dagen klaar te hebben vanwege problemen met mn 'oude' auto.

Heel vriendelijk ontvangen toen ik tijdens het boodschappen doen na het tanken bij deze garage Kil terechtkwam. Ik liep de showroom binnen en heb binnen een half uur en na een proefrit een geweldige 2e hands auto gekocht. De service is uitmuntend. Er werd de tijd voor mij genomen aangezien het de eerste keer was dat ik in mijn eentje een auto kocht. Niets was te veel gevraagd en ik kreeg op al mijn vragen duidelijk antwoord. Ik ben heel tevreden en zal deze garage bij mijn vrienden en familie zeker aanbevelen. Ook het onderhoud van mijn auto zal ik daarom bij deze garage onderbrengen. Dank voor de service

Service zoals service moet zijn

Onze 2e auto hier gekocht. Over de aanschaf van de eerste auto vorig jaar bij deze garage al meer dan tevreden waardoor we ervoor hebben gekozen nu weer naar deze garage te gaan. Tristan en Julian hebben alle tijd genomen voor ons. Goed geluisterd naar onze wensen en daarop een auto geadviseerd. We mochten meerdere proefritten maken en alle vragen werden geduldig beantwoord. Als we nu niet geslaagd waren, hadden we zeker een zoekopdracht geplaatst. Aanrader!

Erg fijn geholpen, aanschaf auto

Vriendelijk geholpen, geen verkoop praatjes gehad, aankoop soepel verlopen, tot nu toe helemaal top.

Prima service en advies bij aanschaf occasion.

23 maart 2023 een Hyundai i10 occasion aangekocht bij Garage Kil Volendam. Eerst op hun internet website goed kunnen bekijken en vervolgens zonder moeite en testrit kunnen regelen. Vriendelijke en professioneel advies gekregen. Garagebedrijf is zeker aan te bevelen.

Mooie auto's, goede service

Ik heb recentelijk een prachtige occasion aangeschaft bij Garage Kil. De auto stond nog mooier in de showroom dan op de foto's en met dank aan Julian en Tristan verliep het hele proces van proefrit tot aflevering zeer prettig. Bovendien kon ik ook na aankoop zonder problemen terecht voor vragen en service.

Vetrouwd, eerlijk, transparant en meedenkend

Afgelopen zaterdag mijn "nieuwe" Mazda CX3 opgehaald. De hele ervaring was uitermate prettig. In een bos van louche autohandelaren ben ik blij dat ik Garage Kil heb gevonden. Service is perfect, ze denken mee, zijn heel transparant. Tristan is een uitermate gastvrije, vriendelijke verkoper. Hij denkt in oplossingen en is zeer vakkundig. Ook het kleine spuit- en lakwerk is door de werkplaats top uitgevoerd. De volgende auto zou zomaar weer bij hen aangeschaft kunnen worden.

Vriendelijke mensen

Ik ben fijn geholpen en heb een goede deal voor mijn inruil en nieuwe auto kunnen maken

goede persoonlijke aandacht

Bij de zoektocht naar een occasion komt veel kijken. Door de goede persoonlijke begeleiding uiteindelijk de juiste auto gevonden. Al onze wensen zijn in vervulling gegaan.

Zeer goed geholpen met de zoektocht naar onze nieuwe auto! Julian in het bijzonder heeft meer dan zijn best gedaan. De service en contact zijn uitstekend! Bedankt!

mooi en goed bedrijf dat luistert en meedenkt met haar klanten.

Ja, het begon eigenlijk in de jaren 80, bij bruin Kil kochten we toen altijd onze nieuwe auto's. En nu doen we dat ook bij Piet de Hoop , de nieuwe eigenaar van garage kil, Mooi bedrijf, ter zake kundig en vriendelijk personeel en, wat heel belangrijk is, goede service. ga zo door.

Het hele aankoopproces verliep heel erg goed!

Erg goed gevoel bij dit bedrijf en Tristan, ben zeer tevreden met mijn nieuwe Toyota Yaris! Kom graag terug bij Garage Kil.

Je wordt hier altijd vriendelijk geholpen en de service is ook prima. Wij kopen hier al 25 jaar onze auto en zijn nog altijd zeer tevreden.

Prettig, vriendelijk en betrouwbaar!

we hebben een tweedehands auto gekocht en we zijn zeer content over de behandeling en afhandeling van de koop! Dit bedrijf doet wat hij zegt! Een aanrader!

niet eens een zin maar eigenlijk één woord: top

Om te beginnen met de eerste indruk: bij binnenkomst kon ik gewoon doen waar ik voor kwam. Lekker even rondkijken zonder meteen een opdringerige verkoper in mijn nek te hebben. Daarna, wat vragen dagen en autobedrijven verder een proefrit gedaan. Dit moest wegens omstandigheden iets anders dan normaal het geval is en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Dit gaf al behoorlijk vertrouwen in het bedrijf. En na wat overleg en afspraken de koop gesloten. Deze afspraken werden netjes nagekomen. En ik ben inmiddels zeer tevreden met mijn mooie auto. Complimenten voor de verkoper en het bedrijf. Zeer goede ervaring.

Netjes en duidelijk

Nette garage en erg goed geholpen. Alles netjes besproken en behandelt als afspraak.

Nette behandeling en goede service

Nette en correcte omgang. Afspraken worden nagekomen en er wordt tijd genomen om alles uit te leggen

Over Garage Kil

Garage Kil, uw mobiliteitspartner voor uw auto! Bij Garage Kil aan de Julianaweg 129 in Volendam kunt u altijd terecht met alle mogelijke vragen of problemen rondom uw auto. Met ruim 40 jaar ervaring en auto-expertise helpen wij dagelijks vele klanten op weg. Of het nu gaat om een privéauto of een zakelijke bestelwagen, iedere auto is bij ons welkom voor onderhoud, APK of reparatie. Ook als u op zoek bent naar een nieuwe auto, kunt u rekenen op het team van Garage Kil. Alle merken auto’s kunnen worden geleverd. Wilt u een splinternieuwe of zoekt u een occasion? Wij helpen u bij het vinden van de auto die bij u past. Bij ons krijgt u het juiste advies! Garage Kil is niet voor niets uw mobiliteitspartner.