• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een ‘nieuwe’ 2e hands VW Polo gekocht. Toppertje. Een mooi autootje tegen een mooie prijs en goede service. Uiteraard blijft het onderhoud ook bij Kil. Top!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op goede vrijdag een aanrijding om 16.00. naar Kil om raad,de schade werd dusdanig verholpen zodat wij door konden rijden. GROTE KLASSE, gelijk een afspraak gemaakt voor reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Mercedes C180 bij garage Kill gekocht inclusief 6 maanden garantie.\r\nAlles is enorm netjes opgelost door Sammy.\r\nU kunt hier gerust een 2de hands auto kopen.\r\nGoede service en komen na wat ze beloven!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een auto gekocht bij Garage Kil en we zijn erg tevreden. Sammy is heel vriendelijk en behulpzaam, ik zou deze garage zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht, profesionele en fijne behandeling. Komen keurig hun afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn bedrijfsbus gekocht bij Kil. Zeer vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer blij met onze occasion Mazda 6 station. Meedenkend, zeer klantvriendelijk en eerlijke medewerkers. Zelfs net buiten de garantie periode werd niet moeilijk gedaan en werd alles netjes afgehandeld. Wij komen niet uit de buurt van Volendam deze auto met deze TOP service is het meer dan waard om een eind voor te rijden. Echt aan te bevelen !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto gekocht bij kil, zeer tevreden over de geleverde service, meedenkendheid en heel klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed geholpen door sammy goede service tevreden met deze garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De koop en aflevering van de auto waren erg prettig. Duidelijk en namen de tijd voor ons.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een week geleden een zeer goed geprijsde jonge occasion aangeschaft.\r\nAuto werd perfect onderhouden en geheel rijklaar afgeleverd nadat hij volledig was nagekeken op alle punten!\r\nContact en service door Sammy waren zeer professioneel, direct en persoonlijk.\r\nOver het algemeen zeer tevreden over de uitstekende service van het personeel van Garage Kil!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en deskundig personeel en een goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent auto aangeschaft bij Garage Kil. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Sammy. Wees zuinig op deze jongen. Is goud waard. Neemt alle tijd zowel voor tijdens en na de verkoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke behandeling van de klant, zowel voor als na aanschaf van de auto. De aangeschafte auto werd keurig afgeleverd. Werknemers zijn aardig en eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen en Sammie is n topper😀👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd al bij garage kil klant geweest, eens een Mazda altijd een Mazda .\r\nZocht andere auto prima geholpen door Sammy de Groot ook na 6 maanden van een 6 naar CX5 ivm lage instap naar hoge instap geen probleem.\r\nSammy,gerd,Laurens gouden trio ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd zeer vriendelijk en netjes geholpen.\r\nVooral Sam is top.\r\nde CX 3 is geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ontvangen door Sammy de verkoper een eerlijke uitleg over de occasion waar we ons oog op hadden laten vallen en nu in ons bezit .Bedankt daarvoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn geholpen door Sammy, heel klantvriendelijk, eerlijk en meedenkend. \r\nGoede deal kunnen sluiten en met goede afleverservice.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk👍Betrouwbaar en eerlijk advies. Met n goed gevoel de deur uit.\r\nDank aan sanny.goede service👍😀

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant gericht, meedenkend en uitermate vriendelijke bediening. Goede auto gekocht voor een goede prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een keurige tweedehands auto gekocht voor een eerlijke prijs met goeie garantievoorwaarden. De service is geweldig. We konden de auto meteen meenemen, de grote beurt kon op korte termijn worden ingepland en leenauto kosteloos beschikbaar. Echte vakmensen en uitzonderlijk vriendelijk. Top garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben recent onze auto gekocht bij garage Kil.\r\nOntzettend leuk geholpen door Sammy, je voelt je tot niets verplicht, al wil je nog zo vaak een proefrit maken. \r\nAlles werd super geregeld, en we kregen nog een lekkere verassing op het einde. Dit bedrijf raden wij absoluut aan. \r\nWij komen hier zeker nog een keer terug.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben op een prettige manier geholpen bij het aanschaffen van mijn eerste auto. De verkoper heeft zelf speciaal tijd voor mij vrij gemaakt