Mijn ervaring is een prima ontvangst, keurige behandeling en een zeer goede afhandeling van de aankoop.

Super !!

Heel goed en super vriendelijk geholpen door Tristan bij de aanschaf van onze nieuwe auto. In een woord TOP !!!

Top!!

Hierbij wil ik Garage Kil bedanken voor het openen van mijn autodeur. Vandaag ben ik super geholpen door twee medewerkers van Garage Kil. Ik had mijn autosleutels in de auto gelaten en de deur dichtgedaan, al mijn spullen lagen in de auto, ook mijn telefoon. Gelukkig stond ik naast de garage geparkeerd. Deze mannen hebben mijn deur weer weten te openen, zonder enige beschadiging. Wat een superservice en nogmaals heel erg bedankt.

Goede service, kennis van zaken en vriendelijke sfeer!

Wij komen al jaren bij Garage Kil in Volendam. Gemoedelijke sfeer, ze kennen je bij naam, kennis van zaken en goede service. Voor onze nieuwe Mazda CX5 prima geadviseerd door Tristan. Kortom: wij zijn heel tevreden! Fam. Geerts

Uitstekende service

We waren opzoek naar een andere Mazda 2 via internet, en kwamen uit bij een Mazda 2 uit 2006 met heel weinig km, was net binnen en nog geen foto’s en stond in Volendam. En paar dagen gewacht weer gekeken nog geen foto’s, toen maar gebeld en een afspraak gemaakt met Tristan en we konden gelijk wel langs komen. Nu was dit voor ons geen optie omdat we meer dan 2.5 uur moesten rijden, en een afspraak gemaakt voor de volgende dag. We zijn toen heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen. De service van dit bedrijf vinden we erg goed, we hebben wel het service pakket er bij genomen zodat je later niet voor verrassingen komt te staan. De auto heeft toen een grote beurt gehad nieuwe Apk hij is van binnen en buiten schoon gemaakt en gepoetst en 6 maanden BOVAG garantie, hij zag er uit als nieuw. De service van dit bedrijf is uitstekend en kan hem iedereen aanraden. Ook als het zoals bij ons een oudere occasion is, is de service gewoon heel goed. Henk en Inge, Bovensmilde

Alles liep gesmeerd.

Prettig en netjes behandled.

Goede en complete service!

Een paar weken geleden kwam ik bij de garage voor advies over een, nieuw te kopen, auto. Ik wilde geen nieuwe auto kopen maar wel graag een jonge auto met een lage kilometerstand. Ik rij veel kilometers per jaar en dat maakt het zoeken wat lastiger. Tristan heeft mij uitstekend geadviseerd. In mijn geval stond de juiste auto bij een garage elders in het land en heeft Tristan er, samen met zijn team, voor gezorgd dat de auto naar Volendam werd gehaald en dat ze ook de auto helemaal nagekeken hebben. Wat was ik blij verrast toen we de auto voor de eerste keer zagen! Het leek een beetje op het programma "kopen zonder kijken" maar dan voor auto's. Afgelopen zaterdag heb ik mijn auto op mogen halen. Tot nu toe zijn we erg blij met de auto en uiteraard ook met de service van het gehele team van Garage Kil. Ontzettend bedankt!

Vriendelijk en vakkundig bedrijf.

Supermooie BMW X3 gekocht. Goed afgeleverd met dure nummerplaten. Contact was erg prettig.

Prima en vlotte service

Vlotte en vriendelijke afhandeling bij de aankoop van mijn nieuwe auto.

Prima bedrijf!

Al vele jaren met volle tevredenheid mijn garage.

Goed bedrijf en Kuip gholpen!

Prim!

Prettig en Service gericht

Alle ruimte gekregen om proefritje te maken uiteindelijk met een Ford Puma de deur uitgegaan snelle levertijd. Nette inruil prijs gekregen en de nieuwe tweedehands is super opgeleverd.

Niet best

Eerst krijgen we een storing, is die verholpen, maar toch niet! De tweede keer de katalysator vervangen onder protest, zodat de storing weg was en we de auto konden gebruiken. Hebben we de auto ruim een maand, laten wij voor de zekerheid de auto nakijken door een andere garage, blijkt de distributie rot en op springen te staan. Daarnaast zitten er opeens banden op met scheuren tot een met de binnenkant dus gevaarlijk. Ook met een auto zonder garantie mag je die niet zo opleveren lijkt mij.

Beste meneer en mevrouw de Bruin, Erg vervelend voor u en wat jammer van uw bericht, we hadden juist zo goed contact. De storing ontstond doordat de Katalysator niet in orde was, deze hebben wij uit coulance kosteloos voor u vervangen, wat wij eigenlijk niet hadden hoeven doen. U heeft zelf helaas niet gekozen voor het afleverpakket wat bestaat uit; Een uitgebreide technische controle, grote onderhoudsbeurt, APK en distributie indien noodzakelijk. Deze dergelijke zaken hadden wij zeker opgepakt als u het pakket bij ons had afgenomen en zouden ook zeker bij ons aan het licht komen. Wij wensen u ondanks dit heel veel rijplezier toe en wij hopen op een tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Garage Kil

Fijne ervaring!

Ik werd erg netjes geholpen. Ze waren vriendelijk en voelde mij op gemak! Gesprekken gingen goed en ook even aandacht voor mijn dochter van 3 ontbrak zeker niet. We werden geholpen door Tristan en ook complimenten voor zijn vriendelijke service!

Goede garage met vriendelijk en goed gekwalificeerd personeel Wij hebben een Mazda cx3 bij hen gekocht en zij hebben niet moeilijk gedaan over nieuwe vloermatten. Voor aankoop zou ik zeker deze garage aanbevelen!

Er is veel mogelijk en een prima service!

Ik zag bij een garage in Brabant een Mazda CX-5 die ik graag wilde hebben en heb gevraagd of garage Kil dit voor mij wilde regelen dat deze auto naar Volendam kon worden gehaald. Geen enkel probleem!! Tristan heeft alles keurig geregeld, na een beurt en keuring heb ik een prachtige auto.

Top service

Normaal koop ik nooit een auto bij een garage. Maar recent een Mazda 3 hier gekocht maar echt nette en goede service ontvangen. Voor overdracht zijn banden, accu, veer en alle vloeistoffen vervangen. En vervolgens konden we de auto ook nog eens buiten werktijd ophalen.

Keurige snelle service

Vriendelijke ontvangst Kundige monteurs

top

Goede behandeling, zeer tevreden

Vaklui

Toppertjes

Vriendelijke en goede service

Wij hebben een goede ervaring. Een vriendelijk ontvangst, goede service en met vragen kan je terecht.

Goede service!

Goede service, netjes bericht op tijd gekregen dat de auto klaar was om op te halen!

Perfect geholpen

goede garage

ben netjes geholpen daar kreeg een leen auto mee dus geen klachten en ze vertellen gelijk wat er stuk is en wat het kosten gaat

Top geregeld

Over Garage Kil

Garage Kil, uw mobiliteitspartner voor uw auto! Bij Garage Kil aan de Julianaweg 129 in Volendam kunt u altijd terecht met alle mogelijke vragen of problemen rondom uw auto. Met ruim 40 jaar ervaring en auto-expertise helpen wij dagelijks vele klanten op weg. Of het nu gaat om een privéauto of een zakelijke bestelwagen, iedere auto is bij ons welkom voor onderhoud, APK of reparatie. Ook als u op zoek bent naar een nieuwe auto, kunt u rekenen op het team van Garage Kil. Alle merken auto’s kunnen worden geleverd. Wilt u een splinternieuwe of zoekt u een occasion? Wij helpen u bij het vinden van de auto die bij u past. Bij ons krijgt u het juiste advies! Garage Kil is niet voor niets uw mobiliteitspartner.