• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn geholpen door Sammy, heel klantvriendelijk, eerlijk en meedenkend. \r\nGoede deal kunnen sluiten en met goede afleverservice.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijkšŸ‘Betrouwbaar en eerlijk advies. Met n goed gevoel de deur uit.\r\nDank aan sanny.goede servicešŸ‘šŸ˜€

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant gericht, meedenkend en uitermate vriendelijke bediening. Goede auto gekocht voor een goede prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een keurige tweedehands auto gekocht voor een eerlijke prijs met goeie garantievoorwaarden. De service is geweldig. We konden de auto meteen meenemen, de grote beurt kon op korte termijn worden ingepland en leenauto kosteloos beschikbaar. Echte vakmensen en uitzonderlijk vriendelijk. Top garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben recent onze auto gekocht bij garage Kil.\r\nOntzettend leuk geholpen door Sammy, je voelt je tot niets verplicht, al wil je nog zo vaak een proefrit maken. \r\nAlles werd super geregeld, en we kregen nog een lekkere verassing op het einde. Dit bedrijf raden wij absoluut aan. \r\nWij komen hier zeker nog een keer terug.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben op een prettige manier geholpen bij het aanschaffen van mijn eerste auto. De verkoper heeft zelf speciaal tijd voor mij vrij gemaakt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met Garage kil is altijd goed. Goede service, topmonteurs en zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Sammy en Matthijs. Bij de aanschaf van een Mazda CX5 occassion en het inruilen van onze oude auto zijn we goed geadviseerd door Sammy. Al onze vragen zijn beantwoord en de auto werd als nieuw aan ons afgeleverd mede dankzij Laurens, Ć©Ć©n van de topmonteurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte Kia Venga gekocht, goed en vakkundig te woord gestaan door Sammy.\r\nOpenheid wbt de in te ruilen Polo, een reeĆ«le inruilprijs gezien de km stand.\r\nPrettig bedrijf om te komen, afspraken worden nagekomen en als klap op de vuurpijl nog bij de aflevering van onze nwe auto een fototaart meegekregen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben niet iemand die zijn mening gauw op internet zet\r\nvoor dit bedrijf maak ik graag een uitzondering\r\nWaarom\r\nDoe maar gewoon dan doe je al gek genoeg\r\nHier geen gladde verkoop praatjes gesprekken verlopen \r\nOpen en transparant, Eerlijk advies, auto\'s zijn Scherp \r\n\r\nons budget schoot te kort om voor het beoogde product een overeenstemming te komen\r\n\r\nDit bedrijf is zeker de moeite waard om eens zelf te gaan bezoeken\r\n\r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net onze occasion Mazda CX 5 opgehaald bij garage Kil.\r\nZweer klantvriendelijk, een super garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het moment dat wij de showroom bij Garage Kil inliepen weren wij zeer klantvriendelijk geholpen. Toen de uiteindelijke keuze op een mazda cx5 was gevallen werden we goed begeleid bij alle keuzes die gemaakt moesten worden. We hadden echt het gevoel gehoord te worden in onze wensen en mogelijkheden. Tussen de aanvraag en de uiteindelijke levering werden we goed op de hoogte gehouden over het leveringsproces. Bij de aflevering werd ook echt de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Wij raden dit bedrijf zeker bij andere aan omdat ze heel eerlijk en vooral deskundig advies geven. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst hier een nieuwe auto gekocht . Ik ben er zeer tevreden over.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede deal tegen scherpe prijs gemaakt met Sammy Groot. Fijne verkoper met verstand van zaken . Zeer aan te raden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage Kil heeft een uitstekende service verleend bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Ik heb een gebruikte auto gekocht maar hij is als nieuw afgeleverd aan mij. Ze hebben alles tot in de puntjes geregeld en bij vragen stonden ze gelijk klaar om hulp te bieden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een maandje geleden een occasion aangeschaft bij Garage Kil. Na het zien van de auto al snel een afspraak kunnen maken met Sammy.\r\n\r\nHij weet al het benodigde te vertellen over de auto die de klant wil weten. Zeer vriendelijk, professioneel en eerlijk. Na een proefritje al snel duidelijk dat dit hem ging worden. Aangeschaft tegen een faire prijs en ook heel meedenkend bij inruil van (oude) auto\'s.\r\n\r\nEen maand verder nog altijd zeer tevreden met deze auto. Bedankt Sammy!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kopen sinds bijna 30 jaar onze auto\'s bij Garage Kil. Na overname door de huidige eigenaar is de zaak erg professioneel geworden met een prima service, een deskundig team en een prettige benadering. Ook bij onze recente aankoop van een Mazda CX3 zijn we weer voortreffelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben gister onze auto opgehaald bij garage kil, en wij zijn heel goed geholpen door Sammy, heel vriendelijk, eerlijk en professioneel. Een aanrader om naar toe te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een jaar ben ik overgestapt als klant naar Garage Kil. En dat is een goede keuze geweest. \r\nVandaag heb ik mijn auto ingeruild en een nieuwe (tweedehands) gekocht. Een geweldige service. Je verlaat het terrein niet alleen met een nieuwe auto, maar ook met een heerlijke taart en een grote glimlach.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren op zoek naar een andere auto, maar op dat moment was er geen die aan onze wensen voldeed. Enkele weken later werden we gebeld door de verkoper die een pracht van een auto had binnengekregen die volgens hem perfect voor ons leek. Dat klopte. Bedankt Sammy!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het zoeken en daarna kopen van een auto zijn we heel goed geholpen. De service was top en we zijn heel erg tevreden met onze aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen uit Rotterdam we hebben nieuwe auto gekocht en werd geholpen door Sammy. Zeer vriendelijke persoon ik zou iedereen willen aanraden!zeer goede service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg goed bedrijf en je wordt er altijd erg goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij garagekil heb ik een Mitsubishi suv outlander hybride gekocht; Sammy was mijn eerste contactpersoon voor de verkoop. Hij is zeer vriendelijk en professioneel waar je als klant goed geholpen wordt, hij geeft goed advies en hij geeft uitgebreid + technisch uitleg over de auto en je krijgt eerlijk antwoord op je vragen. Ze denken aan alle kleinigheidjes en het op je gemak laten voelen (voor en na de verkoop service) bij Garagekil. Ik heb het allemaal prettig ervaren bij Garagekil en ik zou iedereen in mijn omgeving willen aanraden om eens langs te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb afgelopen zomer een auto gekocht bij Garage Kil. Ik ben heel erg tevreden over de verkoop, goed advies en een fijn contact. \r\nMet dank aan Sammy rij ik nu met veel plezier in mijn nieuwe auto.\r\nIk kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.