• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer nette en betrouwbaar autobedrijf.Snelle service, verstand van zaken!\r\nBedrijf is heel open en eerlijk met betrekking tot de prijs en wat er verder voor mogelijkheden zijn. Geven een eerlijke prijs als inruil.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3,5 maanden geleden een auto gekocht bij dit bedrijf.Betrouwbaar adres waar ik me prettig voel!Bedrijf is heel open en eerlijk met betrekking tot de prijs en wat er verder voor mogelijkheden zijn. Geven een eerlijke prijs als inruil.Tot op heden heb ik erg veel plezier van mijn auto!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, je word netjes geholpen zoals het hoort.Vriendelijke mensen, klantgericht. Kwaliteit staat er hoog in het vaandel.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn hartelijk ontvangen. Een prachtig bedrijf met zeer mooie occasions, die er heel goed uitzien. Echt een heel mooi verzorgd autobedrijf. \r\nIk heb daar een 2e hands auto gekocht. Prima auto en ben er zeer tevreden mee. De aflevering was tip top in orde

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al een aantal jaren een tevreden klant.\r\nGOEDE ERVARINGEN VAKKUNDIG !. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met het bedrijf, klantvriendelijk en ze leveren de auto keurig netjes af, Wij zijn zeer te spreken over het bedrijf en ze hebben ontzettend mooie auto\'s staan, de prijs kwaliteit verhouding is prima. \r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij dit bedrijf voor de derde maal een Mercedes gekocht een half jaar geleden. Ik ben voor de eerste keer met BF auto\'s in contact gekomen via mijn vrienden. Tot nu toe deel ik deze ervaringen en heb nu voor het eerst ook mijn onderhoud bij BF auto\'s laten doen. Prima service, gratis leenauto en inderdaad een stuk goedkoper dan de Mercedes dealer. Ik vertelde BF Auto\'s dat ik zeer tevreden was en zij hebben mij gevraagd deze ervaring te delen op deze site. BF Auto\'s ... bij deze ! ga zo door \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden ben ik zeer tevreden niet alleen de auto maar ook de naservice vindt ik klasse.met vr,gr,bob sevenhuijsen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier voor de eerste keer geweest op 09-10-2012.\r\nOver de prijs van mijn inruilauto werden we het,na enigemoeite,uiteindelijk eens en ik kan niet anders zeggen dan dat de geleverdeauto(Mercedes-Benz E-klasse)volledig aan de verwachtingen voldoet.Ik ben erheel tevreden mee.\r\n\r\nAltijd prima ontvangsten lekkere koffie!\r\nVakkennis en keurige tarieven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer aardige mensen!!! Goede auto\'s voor een scherpe prijs. niets op aan te merken. Ga mijn volgende auto daar zeker aanschaffen.\r\n\r\nToppie!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen en een fijn autootje gescoord.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BF-Auto\'s een eerlijk en nette autobedrijf,veel aandacht voor kwaliteit. Aardige en heel klantvriendelijke eigenaren.Goede service.Ik ben erg tevreden. BF-Auto\'s is echt een aanrader!

Bagijnhof 51 4264 AZ Veen