goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was geruime tijd op zoek naar een nette Volvo V50, maar iedere keer dat ik ging kijken bij een auto bleek deze weer erg stevig gebruikt te zijn,... Terwijl er in veel advertentie\'s staat dat auto in perfecte conditie is.\r\nBij BF auto\'s was dit anders,. Er werd mij daar een keurig gepoetste auto aangeboden, die vrijwel in nieuwstaat verkeerde.\r\nDe Auto werd mij niet opgedrongen, er werd zelfs gevraagd of ik er niet eerst over wilde nadenken, maar dat was voor mij niet nodig.\r\nNa een rondje door de keurige showroom viel mij op dat bijna alle autos bij BF werkelijk schadevrij zijn.\r\nDank jullie wel voor de goede service

Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht moest ruim 7x bellen binnen 3 dagen voor een auto, elke keer een andere verhaal, komt afspraken niet na en communicatie is zeer slecht ivm taalgebrek

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na recensies gelezen te hebben over dit bedrijf ging ik er al met een gerust gevoel naar toe.\r\nEenmaal aangekomen werd ik warm ontvangen en goed begeleid bij de auto.\r\nDe eigenaar en eigenaresse waren erg vriendelijk en behulpzaam.\r\nHet bedrijf heeft nette \"klasse\" auto\'s staan en verkoopt geen rommel. \r\nDe prijs/kwaliteit verhouding is erg interessant en staat ook zeker hoog in het vaandel bij dit bedrijf.\r\n\r\nNa de koop afgesloten te hebben en een aantal leuke gesprekken gevoerd te hebben ging ik met een perfecte auto (fiat punto evo) en een grote glimlach naar huis. \r\n\r\nDit bedrijf is een zekere aanrader voor mensen die nog twijfelen een goede auto te willen kopen. \r\nIk kom hier zeker een volgende keer terug!

Bedankt voor deze ge-wel-dige cijfers! Heel veel succes en veel veilige kilometers gewenst!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden bij BF auto\'s een (voor mij nieuwe) Seat Leon.\r\nNa wat telefonisch overleg te hebben gehad met Boris, zijn we snel langs gegaan om de auto te bekijken (en proefrijden). Duidelijk werd ons alles uitgelegd en de auto (en showroom!) zagen er perfect uit. Ook een goede en duidelijke onderhandeling gehad, zodat ik in ieder geval wist wat me te wachten stond. De volgende ochtend heb ik Boris gelijk gebeld om door te geven dat ik de auto graag wilde kopen. Ook bij het overschrijven kregen we duidelijke uitleg van de vrouw van Boris (Sorry ben even je naam kwijt!) over het (voor mij toen nog nieuwe) kenteken pasje en hoe dit exact in z\'n werk ging. \r\nNou Boris, het is jullie beide goed gelukt! Ik stap na 2 weken nog steeds met volle tevredenheid en grote glimlach in mijn nieuwe auto! \r\n\r\n\r\n\r\nOver een paar jaartjes kom ik het nieuwe type Leon bij je ophalen ;). \r\n\r\n

Beste Dennis, Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Waren erg vriendelijk en je wordt goed geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een tweedehands seat altea xl gekocht en ben onwijs goed geholpen door de eigenaren (man & vrouw ) super aardige mensen en vooral noet opdringerig

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een bezoekje gebracht bij BF Auto,s maat wat een koude bedoeling daar.\r\nMedewerker die bijna niet te verstaan is dan komt hij eindelijk bij ons staan .\r\nWe staan al 15min bij de auto die onze interesse had gewekt .\r\nWe vroegen het e.e.a. aan hem waarna hij zegt dat de auto is gereserveerd.pfff waarom zegt hij dat niet gelijk.\r\nNee geen positieve ervaring helaas.

Beste Patrick, Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Na zestig positieve beoordelingen vinden wij het jammer dat u een mindere ervaring heeft gehad. Wanneer wij eerst gebeld worden alvorens iemand op bezoek komt vertellen wij al of een auto gereserveerd is. Aangezien wij u niet telefonisch gesproken hebben, hebben wij deze kans helaas niet gehad. Ik heb u vertelt dat de auto tot de dag erop 11:00 gereserveerd was, bij vertrek leek u dit ook goed te begrijpen. Wij vonden het dan ook erg jammer deze beoordeling de volgende dag te mogen ontvangen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben lang opzoek geweest naar een SLK 350. De meeste die ik heb gezien waren wel erg goed gebruikt. Toen ik via de website van autoscout bij BF auto\'s terecht kwam dacht ik wederom een mooie te hebben gevonden en in dit geval was het ook zo. Ik ben keurig geholpen de showroom zag er super netjes en schoon uit zoals ook alle auto\'s die er stonden. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en je voel je al snel thuis. Alle afspraken zijn nagekomen en dit alles in een gemoedelijke sfeer. De auto rijdt prima en is super schoon en gepoetst aan mij geleverd. Voor mij volgende auto ga ik zeker naar BF auto\'s. ( ik had al een beoordeling gegeven, maar het ging fout met de tekst) vandaar een tweede beoordeling, maar nu met tekst.

Beste Ton, Bedankt voor de mooie cijfers en de complimenten! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht voor een goede prijs, informatie, contact en aflevering prima verlopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via zoekmachine ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen.\r\nWe werden netjes te woord gestaan, op onze vragen werd ook goed antwoord gegevenen na een proefrit zijn we tot goede afspraken gekomen.\r\nNa een definitief akkoord van mijn kant zijn de uiteindelijke afspraken tot volle tevredenheid nagekomen!\r\nZou hier zo weer een auto kopen.

Beste Edward, Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goed geholpen. Prima service. Een aanrader!

Hartelijk dank voor uw reactie! Veel veilige kilometers gewenst!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet ben ik terechtgekomen bij BF Auto\'s uit Veen. Wat me al direct opviel aan de website waren de scherpe prijzen. Na wat contact via de mail was ik welkom om de auto te komen bekijken en uiteraard was een proefrit geen enkel probleem. Een overzichtelijke showroom met mooie auto\'s geeft weer wat BF Auto\'s zo kenmerkt. Geen praatjes, maar gewoon duidelijk taal. Een absolute aanrader met prachtige occasions.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dag Boris, ik wilde nog even zeggen dat we heel tevreden zijn met onze Volkswagen; hij voelt als nieuw, zag eruit als nieuw (nu wat minder omdat ie onder een Amsterdamse boom staat met vogels) en rijdt nog als een trein. Bovenal; jullie leveren en doen wat jullie zeggen. Chapeau!

Beste Herman, heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service ! Aflevering werd lastig voor me dus ze hebben hem gelijk klaar gemaakt. Kon hem na een paar uurtjes al weer ophalen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk bedrijf.rustige verkoop tactiek.\r\nnette uitstraling garage met mooi verzorgde auto\'s.\r\nprettige eigenaars die vertrouwen uitstralen waardoor wij en mooie auto hebben gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en goede auto gekocht. Je krijgt als koper niet de indruk dat ze je wat proberen aan te smeren, maar juist dat ze je een goede auto met daarnaast een goede service willen leveren.Ik ben tot dusverre zeer tevreden met mijn auto en de scherpe prijs die ik ervoor betaald heb. Uiteraard afwachten hoe de auto zich houdt de komende periode, maar de service tijdens de aankoop vanuit BF Auto\'s was zeer goed.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over service! Ze zijn erg vriendelijk en we zijn super goed geholpen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, met auto\' s in uitstekende staat voor een scherpe prijs.\r\nVriendelijke mensen en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen en nette service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct bedrijf\r\nnette omgang en goede auto geleverf
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedankt voor de mooie cijfers en de complimenten! Veel veilige kilometers gewenst!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer vriendelijke mensen , en zeer betrouwbaar . \r\nvoor onze volgende auto , gaan we er zeker een kijkje nemen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen afspraak na en zijn zeer klantvriendelijk
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hartelijk dank voor uw reactie! Veel veilige kilometers gewenst!

voldoende, een redelijke ervaring