Zeer netjes geholpen

Mooie auto aangeschaft ik heb een hersenbeschadiging en praat hierdoor moeilijk had meneer alle begrip voor goed geholpen.

Een zeer fijne ervaring

Ik heb een super mooie vw golf gekocht, ben er super blij mee! Zeker een aanrader!

Nette auto & goede after sales service

Heb bij Borys en zijn vrouw een super nette audi A4 gekocht, erg tevreden mee. Had een kleine storing aan de wagen en die is snel en vakkundig verholpen. Dank & tot ziens, JJ

Goede Service!

Ik heb bij BF-Auto's een prachtige Mini country man gekocht en alles is naar wens! Ben hier uitstekend geholpen en zeker een aanrader! Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende aankoop!

Super fijne en gemakkelijke aankoop, enorm onder de indruk!

We werden vriendelijk ontvangen en alles ging enorm vlot, voordat we het wisten reden we weg met onze nieuwe auto. Echt enorme top service en klasse in alles wat ze hier doen en voor staan. Zeker een aanrader!

Mooi en Vriendelijke autobedrijf

We hebben in 2021 een mooi klein autootje gekocht, net bedrijf en geen verkoop praatjes. De eigenaar weet waarover hij praat. Vriendelijk en netjes geholpen service is echt een plus punt. Nu 2022 voor de keuring voor deze auto besloten om een andere te kopen een stukje vooruit een klasse meer en stond er een te pronken in de showroom, proefrit gereden en ja hoor waren er snel uit. Netjes en we rijden weer met een dikke plus.

Zeer tevreden!

Mooie en keurige zaak. Netjes geholpen door dhr en mw van dit bedrijf.

Ik heb een Renault megane gekocht bij BF Auto's en vanaf het begin had ik al een goed gevoel over alles ik heb mijn oude auto makkelijk kunnen inruilen en ik kreeg mijn nieuwe auto gepoetst en met 1 jaar APK en nu ruim 2 jaar later nog steeds heel blij mee. Voor mijn volgende auto.....ga ik zeker bij BF Auto's kopen.

Aanrader!

Aanrader om hier een auto te kopen. De verkoper is altijd te bereiken via telefoon en een afspraak was zo gemaakt. Het gesprek met de verkoper ging vlot en hij had veel kennis over de auto's in de showroom. De behoefte van de klant staat centraal. Er is een ruim aanbod van auto's en een proefrit was zo gemaakt. De aflevering van de auto was in orde. Een tevreden klant, mijn complimenten BF-auto's!!

Betrouwbaar en vriendelijk

Ruim aanbod van auto's en centrale locatie. Ik heb de tijd genomen om te kijken voor een auto en ben vriendelijk te hulp gestaan. Bij het maken van een keuze ben ik goed geïnformeerd over de auto en heb ik meteen een proefrit kunnen maken. De eigenaar is eerlijk in de ervaring van auto's en biedt een eerlijke prijs naar waarde. Ik ben erg enthousiast over de auto en de service binnen BF-auto's. Kwaliteit staat voorop, top!! Zeker een aanrader.

Top bedrijf en behulpzaam!

Ik heb laatst een auto gekocht bij BF-Auto's. Ik was vrij nieuw met dit en wist niet zo goed hoe alles werkte, gelukkig hebben ze het mij duidelijk uitgelegd. Dit was erg prettig. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Top behandeling!

Drie maanden geleden voor de tweede keer een auto gekocht bij BF Auto's en weer een top behandeling gehad!

Verkoop onzin

Heb daar een Suzuki gekocht. en mijn ouwe Daihatsu ingeruild. Proefrit deed het goed. alleen de claxon deed het niet wel zelf achter moeten komen tijdens de proefrit. krijg je dood leuk te horen gisteren deed hij het wel (zeer chagrijnige man) Ja de auto zag er goed uit. en deed het goed. Helaas op weg sloeg de auto steeds naar Elke stoplicht uit. Niemand weet nog wat het is ben al aardig wat kwijt om het op te lossen. Elke keer als ik moet remmen slaat ie uit. En nu zie ik mijn oude auto hier op staan die ze opgelapt hebben. Eerlijkheid heeft dit bedrijf niet. Wat je ziet kan je kopen. wat je krijgt Dat weet je niet

Dikke aanrader

Mijn eerste auto gekocht bij bf-autos, vriendelijke mensen en professioneel geholpen

geweldig

auto heel mooi schoon en goede service heel vriendelijke mensen

Prettige ervaring behulpzame mensen

Bij kopen auto. Bleek accu zwak gelijk nieuwe geplaatst

Vertrouwd en fijn bedrijf

Ik heb afgelopen week een auto gekocht bij dit bedrijf. Een mooie zaak bij binnenkomst en werd openlijk ontvangen door zeer klant vriendelijke mensen. Op mijn gemak gekeken naar wat auto's en over een proefrit werd niet moeilijk gedaan. Erg tevreden over de auto maar vooral ook over de service. Geen verkooppraatjes, maar een eerlijk advies. Ik ben blij dat dit een een bedrijf is dat je echt kunt vertrouwen. Over garantie doen ze ook niet moeilijk. Alles was snel en soepel geregeld. De auto rijdt fantastisch en is helemaal naar mijn zin. Helemaal top!! Ik hoop zo nog jaren vooruit te kunnen met mijn aangeschafte auto, heel erg bedankt BF Auto's! Ik ga zeker genieten.

Kat in de zak

Wij hebben bij BF auto's een volkswagen polo gekocht. Zoals alle auto's in de showroom zag de auto er piekfijn uit. Na een aantal dagen kwamen wij tot de ontdekking dat de auto op winterbanden stond en dat ze met bandenzwart waren opgefleurd. Bij controle bij een gespecialiseerd bandenbedrijf bleek dat 1 band (2 jaar ouder dan de auto!) een scheur had die tot levensgevaarlijke situaties had kunnen lijden. Ook de andere banden waren slecht. Dus dat betekende voor ons 4 nieuwe banden aanschaffen! Boris hanteert het systeem garantie tot aan de deur dus over een compensatie was niet te praten. Ja als hij ze had konden we winterbanden krijgen of de auto weer inleveren (met nieuwe banden!). Ons advies als je een auto wil kopen bij BF Auto's VOF kijk hem dan heel goed na nog liever neem een monteur mee die ook onder de auto kan kijken. Eigenlijk adviseren wij om hier geen auto te kopen omdat de verkoper geen enkele verantwoordelijkheid neemt.

Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk geholpen en een goede service.

Super auto gekocht

Wij hebben er een leuk autootje gekocht Ze waren heel makkelijk voor proefrit en zeker niet opdringend Ga er zeker nog terug naar toe hebben een mooie MB staan helaas nog even doorsparen

Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken, snelle reacties, klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Top bedrijf!

Klantvriendelijk en deskundig. Zeer klant-en service gericht! Echt een aanrader! Ik heb bij dit bedrijf een geweldige auto aangeschaft, rijdt nkg steeds heel goed en er mankeert helemaal niks.

Geweldig goede service

Geweldig bedrijf! Totaal niet opdringerig, of mooie verkooppraatjes. Wordt super netjes geholpen. Echt een aanrader!

Goede service!

Wij hebben laatst een BMW gekocht en zijn heel tevreden met de service van BF-auto's. De mensen daar waren heel vriendelijk en het bedrijf is een echte aanrader! De koffie was ook heel lekker.

Autobedrijf met alleen maar goede occasions

Boris verkoopt geen troep. Alle auto's zijn netjes, gepoetst, goed onderhouden en hebben acceptabele kilometerstanden. Eigenaar is niet opdringerig en je kan gerust een proefrit maken zonder verplichtingen. Maw, een aanrader.