Gezellige en leerzame lessen!

Het was altijd heel gezellig tijdens de rijlessen. Naast het serieuze werden er ook veel grapjes gemaakt. Op een leuke manier wordt alles duidelijk uitgelegd. Daarnaast word je goed voorbereid voor het rijexamen.

Uitstekende rijschool die groei mogelijk maakt

IkRijBijKlaas is een rijschool die op persoonlijk vlak een leerling erg veel groei kan bieden. Ik kwam binnen vanuit een andere rijschool en was een onrustige automobilist die bij een klein foutje in paniek raakte. Na een paar lessen bij Klaas merkte je een enorme vooruitgang in de rust waarmee ik de auto in stap. Klaas bedankt voor de mooie en leerzame lessen!

Klaas heeft mij vertrouwen in autorijden gegeven.

De lessen van klaas zijn vrolijk en vol grapjes. De sfeer is ontspannen en Klaas zorgt er voor dat je je op je gemak voelt. Hij neemt je serieus en denkt met je mee. Ik heb met plezier de rijlessen gevolgd. Klaas heeft verstand van wat hij doet en zorgt er voor dat jij ook vertrouwen in het rijden krijgt. Absoluut een rijschool die ik aanraad.

Een deskundige rijschool die streeft naar het in één keer halen van je rijexamen. Onderweg krijg je een duidelijke, heldere uitleg van de situaties. Dit gebeurt ook altijd met veel humor! Al met al valt deze rijschool zeer zeker aan te raden!

Altijd vrolijk, bijna altijd serieus.

Door humor voel je je meteen een stuk gemakkelijker in de auto, daarnaast wordt wel duidelijk aangekaart wanneer we weer even serieus moeten doen en dit werkt voor mij tot nu toe prima!

Goede rijlessen

In 3 maanden tijd heb ik met veel plezier mijn rijbewijs gehaald. Bij mij zat er haast achter omdat ik voor school naar het buitenland ga, maar deze uitdaging zijn we toch aangegaan en het is allemaal in 1x gelukt. Ik ben heel blij met deze rijschool en had geen andere willen hebben!

Een leuke gezelige ervaring

Bij klaas in de auto heb ik een leuke gezelige tijd gehad Altijd erg duidelijk en een x wat fout doen maakt niet uit Een geinte kan altijd en dat wederzijds Bedankt klaas

Hele fijne rijschool

Stelt je snel op je gemak

Zeer goede ervaring

Mijn ervaringen zijn erg goed. Altijd gezellig. Duidelijke instructies en uitleg.

heel goed

hele goeie lessen en altijd gezellig.

Zelfverzekerd en zonder zenuwen het examen gehaald.

Zoals de titel luidt. Ik ging zelfverzekerd en kalm het eindexamen in. Hoppa, binnen! Hele fijne ervaring gehad bij 'Ik Rij Bij Klaas.' Ik heb altijd een serieus gevoel gehad bij de lessen van Klaas, met ontzettend veel gelach en goede feedback momenten om een goede bestuurder te worden. Een aanrader voor iedereen die goed voorbereid zijn of haar examen wil doen. En met een lach!

Gezellige en leerzame lessen!

Ik heb ontzettend veel moeite gehad met het leren van auto rijden! Tijdens de lessen van Klaas werd daar rekening mee gehouden en op serieuze en professionele mee om gegaan. Klaas geeft rustig en duidelijk uitleg en heeft er begrip voor wanneer het niet meteen gaat zoals het moet. Er heerst een fijne sfeer in de auto, maar er is ook ruimte voor gezelligheid! Ik heb met plezier gereden bij rijschool ikrijbijklaas en mijn rijbewijs gehaald!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb altijd een leuke tijd bij klaas gehad \r\nWel een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijinstructeur Klaas geeft op een professionele manier les. Hij is vakkundig en kijkt goed naar hoe de leerling leert en past daar zijn tactiek op aan. (iedereen leert anders). Hij doet dit met humor en weet verschillende manieren aan te reiken. Heel prettig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd leuke lessen👌

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Elke les is het gezellig. Iets wat je niet vaak tegenkomt bij rijscholen. Klaas is altijd vrolijk en je kunt altijd met hem lachen. Hij kan goed uitleggen wat er fout gaat en hoe dit opgelost kan worden. Ook verteld hij wat er juist goed ging.\r\nAan het begin van de lessen kreeg ik een overzicht met alle bijzondere verrichtingen waarin helder werd omschreven welke stappen ik moest doen om de verrichting uit te voeren. Door dit voor elke les door te lezen krijg je beter inzichtelijk wat je precies moet doen en leer je een stuk sneller. \r\nBij mijn vorige rijschool was ik altijd zenuwachtig en had ik nooit écht zin in om te rijden. Bij Klaas is dit compleet andersom en ben ik niet zenuwachtig meer om achter het stuur te gaan zitten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij klaas waren stuk voor stuk plezierig. Hij heeft mij heel goed geholpen met iedere stap. Ik voelde me in goede handen en heb veel plezier gehad in de auto. Zou iedereen aanraden om hier rijlessen te volgen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Altijd deskundig. Goede uitleg.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd gezellig in de auto en met in plannen van lessen word er goed rekening gehouden met dat ik op een schip werk 2 weken op 2 weken af

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De kook cursussen zijn erg goed!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Klaas heb je altijd gezellige en persoonlijke lessen. In de auto hangt altijd een leuke en gezellige sfeer. Tijdens zijn lessen behandeld hij precies wat jij nodig hebt en hij weet dit ook nog op een leuke manier te brengen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn rijbewijs gehaald. Zo onwerkelijk want ik zei altijd dat ik hem nooit zou halen.\r\nMaar door het goede advies en humor van Klaas heb ik het pasje toch binnen gehaald!

Deniastate 12

9074ME Hallum