Gezellige en leerzame rijopleiding!

Ik heb de rijlessen met Klaas als gezellig en leerzaam ervaren. Je krijgt een goede uitleg over de theorie en hij leert het je goed aan zodat je het in de praktijk op de juiste manier kan toepassen! Je kan met Klaas ook heel goed lachen en het is nooit saai! Ik heb een heel leuke en leerzame ervaring gehad bij klaas. Zeker een aanrader!!

Prima rijschool, erg bekwaam.

Klaas is altijd vrolijk en heeft het beste met je voor. De lessen waren erg gezellig en altijd leerzaam. Een paar maanden geleden stond ik bij het CBR om examen te doen, maar vanwege een fout door het CBR was mijn theorie blijkbaar verlopen en mocht ik weer omkeren naar huis. Klaas heeft me omdat de hele situatie zo lullig was een theoriecursus t.w.v. 100 euro cadeau gedaan en hiermee heb ik de theorie weer in 1x gehaald. En inmiddels ben ik ook geslaagd voor de praktijk!

Leerzaam en erg leuk!

Ik heb bij Klaas een leerzame en leuke tijd gehad. Klaas is een man die van gezelligheid houdt, dit merk je in de auto ook terug. Hierdoor kon ik erg fijn leren en ging ik altijd met plezier weer naar de rijlesssen toe!

Ontspannen en leerzame rijopleiding.

Bij Klaas is er veel ruimte om op een ontspannen manier de kunst van het rijden te leren. Hij leert je om je op je gemak te voelen in het verkeer, en om er op een vlotte, vloeiende en veilige manier deel aan het te nemen. Bij Klaas is ruimte voor een geintje, en hij corrigeert je duidelijk en ontspannen. Al met al een hele fijne rijschool waar ik in een keer mijn rijbewijs heb gehaald.

Uitstekend!

Als eerste wil ik Klaas bedanken voor de erg leuke rijlessen! Door de fijne manier van aanleren kreeg ik het snel onder de knie.

Goede rijschool met veel persoonlijke aandacht

Deze rijschool helpt je met het behalen van je rijbewijs niet alleen door duidelijke uitleg, maar ook door de juiste hoeveelheid persoonlijke aandacht en mentale steun voor je.

Leuk en gezellig je rijbewijs halen!

Klaas heeft mij veel geleerd en als een team hebben we ervoor gezorgd dat ik goed voorbereid was op mijn examen. Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd en kan ik straks lekker rijden!

een geweldige tijd

Voor mij was Klaas de perfecte rijinstructeur. Hij neemt de tijd om je niet alleen het rijden te leren, ook neemt hij de tijd om je genoeg zelfvertrouwen te geven voor het examen en een leven achter het stuur. Je kan met Klaas geweldig lachen en serieuze gesprekken voeren. Ik zal voor altijd met veel plezier terugkijken naar mijn lessen bij Klaas.

Fijne rijlessen gehad bij Klaas

Ik heb mijn rijbewijs gehaald door de fijne en vooral goede lessen van Klaas. Hij hielp me mijn zelfvertrouwen te vinden tijdens het rijden. Ik vond de manier van uitleggen van Klaas erg duidelijk en geduldig en kijk met veel plezier terug op de lessen. Zeker een aanrader:)

Wat een leuke, leerzame rijlessen!

Bij Klaas is er echt alles mogelijk. Ookal wil je nooit auto rijden vanwege angsten of door andere redenen, Klaas helpt je daar overheen te komen! Wat een top gozer; en zal je nooit naar het examen sturen zonder zelf overtuigd te zijn dat je er helemaal klaar voor bent. Super bedankt voor alle leuke lessen, en je gaat toch wel een beetje gemist worden. Hopelijk tot snel met een bakkie pleur. :)

een boel gezelligheid!

bij Klaas in de auto was er altijd ruimte voor een goed gesprek! naast het leren autorijden kon je wel goed praten en zeker heel goed lachen. klaas zorgt er goed voor dat je klaar bent voor je examen voordat je er heen gaat, daardoor zit je met meer zekerheid achter het stuur. een hele leuke tijd gehad, dankjewel Klaas!

Mijn ervaring? Tja die van mij is perfect ik wil klaas heel erg bedanken voor de coöperatie! Mede dankzij klaas zijn deskundige uitleg en tonnen met geduld heb ik mijn rijbewijs behaald. Voor de personen die twijfelen om te starten bij Klaas? Stop direct met twijfelen en vraag de proefrit aan je krijgt er geen spijt van! Klaas leert je met alle plezier en stapsgewijs hoe je omgaat met een auto. Waardoor jij in de toekomst veilig de weg op kan!

Heel veel.ervaring en plezier achter stuur

Met heel veel plezier in de corona tijd gelest en gereden, waren ook wel moeilijke tijden maar daar hebben we ons we door heen gelachen. Jammer dat die tijd zo snel voorbij ging maar kan nu met mijn eigen brum de weg op hahaha. Ook fijn in de cabrio gereden ook weer een leuke ervaring rijker haha. Heel veel goeie uitleg gehad over alle regels en handelingen en bijzondere verrichtingen. Zeker een aanrader voor iedereen.

Goede rijschool waar niet wordt gerommeld, eerlijke instructeur die het beste met je voor heeft!

Op de avond van 16 maart 2021 werd ik gebeld door klaas. Dat eerste belletje was voor mij eigenlijk al genoeg. Direct veel gelachen aan de telefoon en de humor heeft het hele traject de boventoon gevoerd. Klaas is een eerlijke rijinstructeur, hij laat je pas verder gaan zodra het voldoende is. Er wordt niks afgeraffeld, liever een lesje meer en het goed kunnen dan altijd maar snel snel. Ik wou zelf graag heel snel mijn rijbewijs halen, en soms duurde mij het te lang met klaas. Maar uiteindelijk heeft hij gelijk gehad en ben ik voor zowel mijn theorie als mijn praktijk in 1 keer geslaagd. Zoek jij een rijschool met een leuke instructeur en ben je bereid iets meer te betalen voor kwaliteit. Das is ik rij bij klaas de juiste plek. Top tijd gehad!

Heel veel geduld, gezellige en leerzame lessen!

Ik was opzoek naar een rijschool en klaas belde mij dezelfde dag nog terug. Gelijk een proefles ingepland. Klaas neemt echt de tijd en ziet in wat je nodig bent om uiteindelijk te slagen. Ik heb ontzettend veel geleerd en na wat tegen slagen heeft Klaas mij hier echt door heen geholpen met duidelijke uitleg en geduld, uiteindelijk geslaagd bij het CBR! Naast het 'serieuze' werk is er altijd tijd voor gezelligheid. Klaas, onwijs bedankt voor de leerzame lessen en gezelligheid!

Super gezellige en ohja leerzame lessen

Ik heb zo onwijs veel geleerd en stap nu met zoveel meer zekerheid in een auto. Het was altijd erg gezellig en dat zorgde ervoor dat je plezier in het rijden krijgt, maar ook serieus als het moest. Ik ga dan ook mijn ontspannings uurtje in de auto erg missen met Klaas naast mij. Klaas heel erg bedankt voor de gezelligheid, de leuke gesprekken en de hoeveelheid verschillende auto's waar ik ondertussen in heb gereden. Als ik je zie rijden zwaai ik vanuit mijn eigen auto.

Altijd erg gezellig en leerzaam!

Ik kreeg door de gezellige manier van lesgeven door Klaas altijd veel zin om weer te gaan rijden. Je merkt echt dat Klaas plezier heeft in zijn vak en dat er altijd ruimte is voor een grapje, hierdoor zijn de lessen altijd gezellig en leerzaam. Ik ben in één keer voor mijn rijexamen en theorie geslaagd en dit was allemaal niet gelukt zonder Klaas. Bedankt Klaas!

Klaas is een rijinstructeur met zichtbaar plezier in zijn vak!

Klaas is een rijinstructeur met zichtbaar plezier in zijn vak! Heel fijn want zijn enthousiasme werkt aanstekelijk. Rijles daar heb je echt niet élke week zin in, maar Klaas zorgt er zonder uitzondering iedere keer voor dat je, je gemakkelijk voelt en klaar bent om te leren. Zijn oprechte interesse in je, z'n humor en het feit dat Klaas zelf een open boek is helpen hier onwijs bij. Ik ben ervan overtuigd dat Klaas zijn lessen passend kan maken voor elk individu en rekening houdt met een ieder zijn krachten en zwakten. De rijlessen hebben daarnaast een logische opbouw en stomen je niet alleen klaar voor je rijexamen, maar vooral ook op het vertrouwd deelnemen aan het verkeer. Je hoort Klaas namelijk niet alleen wanneer je iets beter kan doen, maar ook wanneer je goed bezig bent! Klaas weet een goede balans te vinden tussen een grapje maken en serieus werken aan de samen gestelde doelen. Het mag gezellig zijn, maar er moet ook gewerkt worden. Vragen mag altijd, liever te vaak dan te weinig. Je zal nooit een zucht horen en met liefde legt hij je nog eens uit hoe iets ook alweer zat. Fijn als iemand zo geduldig is! Klaas bedankt voor de onwijs gezellige tijd, ik heb genoten van ons avontuur!

Kon het niet beter wensen!

Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier gelest bij Klaas! De lessen waren altijd gezellig en comfortabel. Naast het gezellig en comfortabel lessen heeft Klaas altijd veel tips en corrigeert hij waar nodig is. Ik kon mijn rijschool niet beter wensen in ieder geval. Klaas, bedankt!

Leren met een lach

Mijn rijlessen met Klaas waren altijd een feestje. Naast dat er natuurlijk tijd was om alles goed onder de knie te krijgen, maakte Klaas echt ruimte om het ook over andere zaken te hebben. Hij sloot goed aan bij wat ik nodig had en wat ik wilde. Zo had ik het idee mijn eigen rijles een aanvulling te geven. Ik had deze lessen niet bij een ander willen volgen en ben erg dankbaar dat hij mij naar het einddoel heeft begeleidt. Namelijk een rijbewijs! Bedankt Klaas en ik ga de lessen missen.

Gezellig, betrouwbaar en geduldig

Lessen bij Klaas zijn leuk, gezellig en bestaan uit veel gelach. Hij legt alles heel duidelijk uit en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Ook weet hij al snel hoe hij dingen het beste kan aan je leren en waar je het meeste moeite mee hebt. Ik ben erg blij dat ik bij Klaas mijn rijlessen heb gevolgd.

Goede rijschool

Klaas is een prettige instructeur. Het is altijd gezellig in de auto!!!

Goede rijschool

Always positive minded even in difficult times.

Klaas is a very positive minded and experienced driving instructor who tries to make the lessons fun. He only has the best for his students in mind and always helped me in finding the best solution. I am very grateful for his support, especially during the difficult times (e.g. COVID restrictions). He even was the only driving instructor I found who was willing to teach me in English!

Fijne lessen!

Klaas is een prettige instructeur die je goed op je gemak weet te stellen. De opbouw van de lessen is logisch en zorgt ervoor dat je goed voorbereid je examen gaat doen. De lessen waren ook altijd gezellig.