perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels 2 bussen via Bedrijfswagen Centrum Hoekschewaard aangeschaft. Richard Both regelt alles van A t/m Z. Dik tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service! Richard Both regelt alles voor je. Van de aankoop tot de aflevering voor de deur! En alles wat tussen zit, zoals de belettering, rittenadministratie. Perfect.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare zakenpartner met kennis van zaken en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij reclame heeft inmiddels al 3 auto\'s gekocht bij richard. \r\nEcht heerlijk hoe hij alle rompslomp uit handen neemt en ook de snelheid waarmee gerangeerd wordt.\r\ngoed bezig!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb via Richard een nieuwe Ford Ranger Wildtrak pick-up aangeschaft, niets dan lof over dit bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben 4 nieuwe bedrijfswagens aangeschaft, 1 x Renault Megane, 1 x VW Amarok en 2 Crafters, de expertise en de volledige ontzorging tegen een nette prijs/prestatie en de zuivere praat heeft tot dit besluit geleidt. Ondertussen zijn de 1e twee auto\'s afgeleverd, bestickerd en compleet zoals afgesproken. Chapeau

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met Bedrijfswagencentrum Hoeksche Waard (en Richard Both) zijn zeer goed. Wij hebben voor onze bedrijven Moonen Management Services en Quality Dog Products VOF een tweetal gebruikte auto\'s aangeschaft. Daarbij ervoeren wij een grote deskundigheid en prima aftersales. Richard gaat duidelijk voor de lange termijn relatie. Wij willen hem daarom van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor ons bedrijf HW Solar zochten wij een bedrijfswagen. Wij zijn door Richard Both goed geadviseerd en rijden inmiddels rond in onze nieuwe Renault Master.

Smitsweg 1 B

3286LC Klaaswaal