Aanrader

Super klantvriendelijk ziet er netjes netjes uit heel mooi ingedeeld voor een klant super aanrader echt waar in de toekomst ben ik weer daar

Top Service!

Bij aankomst was de ontvangst heel vriendelijk. Door het kwalitatieve wagenpark was ik snel overtuigd van de aankoop. Veel uitleg en afhandeling van de overeenkomst ging zeer vlot. Alvast bedankt!

Gastvrijheid en goede service

Bij binnenkomst voelde je je meteen op je gemak, goede en duidelijke uitleg over alle opties etc. Ga hier zeker terugkomen!

Zeer vriendelijk, goede service

Zeer vriendelijk

Vriendelijk en gastvrij

Aa

Goed en vriendelijk geholpen

Mensen hebben verstand van zaken, en je wordt er vriendelijk geholpen wat ik zeer belangrijk vind.

Geweldig goed geholpen

Na een zoektocht naar een luxere bedrijfsbus bij Koppjan uitgekomen. Uistekend geholpen en schitterende presentatie van bedrijfswagens.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf en snel geregeld

Top bedrijf met een prachtige showroom. Super geholpen door Sander, geen typische verkoop praat maar gewoon eerlijk en direct. Je weet gewoon direct waar je aan toe bent en wat je kan verwachten, na de proefrit wist ik het zeker hier kan ik met een gerust hart een auto kopen en zijn de auto's echt het geld waard! Zeker een aanrader!

Top, super geholpen!!

Opzoek naar een nieuwe transporter, was enig sinds moeilijk deze tijd maar Koppejan had er nog 1 staan! Na wat opties bespreken super dik aangekleed en is het een super dikke bus geworden!! Enorm bedankt voor de hulp!

fijne mensen, mooie spullen

top

• Deskundigheid/Vakmanschap

prettig zaken doen met Koppejan auto’s

op zoek geweest naar een geschikte stoere bedrijfsbus kwam ik bij Koppejan auto’s terecht klant vriendelijk ze helpen je door t proces heen

Bestseller

Ik heb net een nieuwe auto gekocht Mercedes x klasa:) en ik ben heel erg tevreden! Heel goed geholpen met alles en alles was erg duidelijk. Ik zou het zeker aanraden en 10 sterren geven als dat mogelijk zou zijn!

Correct

Bedrijf straalt kwaliteit uit. Vriendelijk ontvangst en afspraken netjes op papier, later geen verwarring. Als ze de hoge standaard waar maken welke ze uitstralen, dan kan de laatste 1,5 ster er ook bij

Super bedrijf!

Als je alleen al aan komt rijden denk je wauw! Super mooi opgezet bedrijf, heel netjes geholpen en alles tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi schoon en eerlijk bedrijf

Autos en bussen staan allemaal zeer netjes in de showroom. Werd erg netjes en snel geholpen en mijn bus is tot in de puntjes nagekeken, waar ik erg blij mee ben.

Heel erg leuk bedrijf

Bedankt voor de leuke samenwerkering

Zeer nette showroom

Voor iets speciaals is het zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken duidelijk en snel.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Top bedrijf en top service !

Professioneel bedrijf met top personeel ben door Bram geholpen en alles heeft hij top geregeld !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onlangs een jong gebruikte volkswagen Transporter T6 bij Koppejan opgehaald, de service, het contact, alles tot in de puntjes perfect geregeld!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf en goed geholpen.

Bedrijf ziet er keurig uit, wij zijn er goed geholpen en hebben er een zeer mooie Transporter gekocht.

super fijn bedrijf!!!

Mijn ervaring met dit bedrijf is super, het denkt met je mee en weten zeker wat service is naar de klant toe! alles is duidelijk, transparant. daarnaast zijn ze vriendelijk en gaven mij een fijn gevoel wat ik zoek bij een bedrijf waar ik me geld wil achterlaten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel aangenaam, vriendelijk en persoonlijk

Fantastische BMW 6GT hier gekocht. Vakkundige, no-nonsense jongens. Zeer aangename, vriendelijke sfeer en alles tot in de puntjes geregeld. Ik las in een andere review: ‘voelde gelijk goed toen ik binnenkwam’ en daar sluit ik me graag bij aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch garagebedrijf met giga service

Als je aankomt zie je het meteen, hier is alles af. Ook toen ik de bestelde bus eerder wilde ophalen ivm afspraken deden ze hun uiterste best en lukte het. Ik kom zeker terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie autos en goede voorlichting

Snelle reactie op mail. Nette auto met eerlijk verhaal.