Super ontvangst en hulp bij koppejan

Hebben prachtige autos en busjes staan er word goed de tijd genomen om je alles duidelijk uit te leggen ,echt een aanrader

Wat een ervaring

Geachte. Wat een fijne ervaring van moment a tot z eerlijke verkoper weet waar ze het over hebben. Dikke sprinter gekocht maar m’n vrouw vind de bank niet lekker zitten werd de volgende dag gebeld door de verkoper, als u wilt kunnen we de bank ruilen voor een stoel met armleuning en verwarming zodat uw vrouw ook lekker zit. Wauw ze denken dus mee en gaan verder. Top zaak en eerlijke prijzen. Groetjes uit Emmeloord

Goede service en duidelijk

Je wordt hier goed geholpen! Open en duidelijke taal. Buitenom dat ze prachtige auto’s verkopen.

Mooi bedrijf,aardige mensen

Vriendelijk geholpen en snel geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na enige twijfel toch nog goed gekomen

Schitterende Audi A6 gekocht. Blijkt er een storing in te zitten die na enige tijd goed verholpen is. Wat betreft het op de hoogte houden van de klant over de storing, dat had iets beter gekund. Over het algemeen ben ik verder goed geholpen en zou ik hier een volgende auto ook kopen.

Geweldige Dikke A4 aangeschaft

na op Internet al gelijk verliefd te zijn geworden, afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Aangekomen bij een al prachtig pand word je omhaalt door geweldige mooie bolides. waar ook de AUDI A4 waar ik voor kwam. echt te zien dat deze was aangekleed door een audi liefhebber. Mooie front splitter en dikke 20inch met perfecte fitment. na een deal te hebben gemaakt voor de inruil van een A3. en samen met Rik een mooie rit gemaakt. was ik gelijk om.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb daar een super dikke Audi e tron gekocht. Ze hebben me fijn geadviseerd .

Geweldig Goed!

Vrijdag proefrit gemaakt, Deal gemaakt, Financiering aangevraagd, en op maandag akkoord! Deze week hopelijk rijklaar en de nieuwe auto ophalen!

Super geholpen !!!!!!!!

In één woord super gasten goed geholpen.

Super net bedrijf/fijne mensen

2de keer dat ik daar een bedrijfswagen koop! Ze hebben altijd een mooie collectie wagens staan en word er netjes, rustig en vriendelijk behandeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service! Eerlijk en open en een prachtige plek en pand.

Wij zijn erg fijn geholpen door Rik en Sander. Ik had een heleboel vragen en daar heeft Rik uitgebreid de tijd voor genomen. Samen met ons zoontje gaan kijken naar de Audi die wij op het oog hadden en hij maar ook wij hebben ons ogen uitgekeken naar al het moois wat er staat. Eerlijke inruilprijs met onderbouwing hoe deze tot stand is gekomen. Dik tevreden! Nu aftellen tot we onze nieuwe auto op mogen halen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige nieuwe stoere bus!

Super locatie,vriendelijk en snelschakend personeel en vooral gespecialiseerd in hun branche. Wij kunnen niet wachten om onze nieuwe aanwinst op te halen. Thanks!!

Super bedrijf

Ik heb een nieuwe bus gekocht bij koppejan en wil ze daar graag voor bedanken. Ze zijn erg klantvriendelijk en helpen je goed met het zoeken van de juiste bus. De bus rijd super en ziet er strak uit.

super

Mooi bedrijf en zit goed in elkaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd perfect geholpen kon me niet beter wensen

Ik heb een perfecte ervaring beleeft hoop nog meer mooie busjes te kopen daar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kost wat maar krijg Je ook wat terug :)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie zaak vriendelijke mensen goed geholpen

Fijne ervaring voelde me gelijk thuis

Slechte keuze

Nu naar een jaar zuinig Op me bus te zijn . beginnen de mankementen zich te vertonen, de bumpers en zijkanten is een soort kliksysteem en allemaal laat los, motorisch was naar een half jaar dat er een diesellucht in de cabine komt wanneer de bus draaiend stil stond en komt een walm van de dieselmotor de cabine in en moet de aanjager van de ventilatie uitzetten omdat het dan. Niet was uit te houden heb hier naar laten kijken. En onkosten aan gehad vervolgens was het helemaal niet weg daarna begon de turbo te haperen en ben weer naar de garage gegaan om Het te laten repareren kosten 1500€ deze bus heeft me niet veel rij plezier gegeven helaas en me alleen maar op onkosten gejaagd. Ik ben er nu zo klaar mee dat ik deze Opel zal gaan inruilen voor een andere bus al vele male na de garage gemoeten nu is de turbo kapot Ik zal zelf nooit meer voor een Opel vitaro van me leven aanschaffen!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende service!

Uitstekend geholpen en geadviseerd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig en vakkundig bedrijf

Mooi bedrijf zodra je de parkeerplaats op rijd krijg je gelijk een heel prettig gevoel. Het ziet er zeer strak en opgeruimd uit. Bij het binnen komen word je zeer vriendelijk ontvangen. Er staat een mooie selectie aan auto's en bedrijfswagens die er stuk voor stuk bij staan als nieuw. Wij zijn erg goed geholpen en hebben dan ook een mooi nieuwe auto gekocht. Wij komen zeker weer terug voor en volgende auto. Ga zo door hier kunnen nog een hoop mensen iets van leren. Bedankt voor de goede zorgen en service.

Schitterende zaak goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service en alle tijd

De verkopers bij Koppejan nemen letterijk alle tijd om alles uit te leggen bij het bezoek om te kijken naar een auto, en achteraf om uit te leggen hoe alles werkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verzorgd tot in het kleinste detail

De jongens hebben enorm hard gewerkt om binnen 1,5 week een nieuwe bedrijfsbus te customizen, dit op ons verzoek na een fatale brand. Een ongekende prestatie, daarna zelfs thuis afgeleverd in de avonduren. Chapeau!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes snel en een super mooie wagen!!

Netjes geholpen duidelijk, weten over de historie, auto ga ik blij mee zijn!

Goede communicatie

Binnenkort hoop ik weg te rijden in mijn nieuwe mercedes vito Zoals Koppejan betaamd, compleet gestyled,met sidebars,voor en achterspoiler noem maar op... Zie er naar uit,superdeal Mvg Gerald van Nuil Directie JMS HOUTBOUW