perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij verrast door de uitstekende service en aflevering van een top Audi. Moest er ruim 100 km voor afleggen maar is de moeite waard geweest.\r\nHier snappen ze hoe het werkt.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden met de service van de pruis zeer professioneel en goed geholpen aan een mooie nieuwe auto 👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind vorig jaar mijn tweede auto hier gekocht. Ook deze keer weer prettig en deskundig geholpen. Afgelopen maand werd ik er keurig op geattendeerd dat mijn garantieperiode ten einde liep en ben uitgenodigd voor een gratis inspectie. Paar kleine aandachtspuntjes gevonden en keurig onder garantie verholpen. Topbedrijf met leuke mensen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf HEEL EN HEEL SLECHT ;\r\nde verkoper beschreef de auto als perfect \r\nauto zit vol met problemen en ze laten mij stikken\r\nHELE GROTE OPLICHTER IS DE PRUIS>!!!!!!!!!!!\r\nEN OOK NOG BOVAG AANGESLOTEN [ongeloofelijk]

Geachte heer Vedder (Vedder Handel en Transport) uit Hoogezand, Dank voor de genomen moeite een beoordeling te schrijven en uw ervaringen te delen. Dit wordt zeer op prijs gesteld. Ter completering, voegen wij hier graag iets aan toe, ten einde uw beoordeling in de juiste context te plaatsen. Het betreffende voertuig is door u, ten name van uw Handelsbedrijf, aangeschaft en aan u overgedragen op 19 januari 2016. Dit na de auto zelf te hebben bekeken en in onze werkplaats nota bene de auto aan een grondige inspectie te hebben onderworpen. De auto is aan u, ten name van uw handelsbedrijf, verkocht op basis van handelscondities en door u akkoord bevonden. Wij herkennen ons dan ook niet in de door u geuite aantijgingen. Er is intussen reeds telefonisch contact geweest. Indien u verder in gesprek wenst te gaan, bent u van harte uitgenodigd contact met ons op te nemen, middels de u bekende gegevens. Met vriendelijke groet, De Pruis Auto's!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geholpen met spoedreparatie. Goede kennis van het merk. Vervangend vervoer aangeboden.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service gericht, correct bedrijf met vakkundig personeel.\r\nWaar SERVICE nog met hoofdletters geschreven en uitgevoerd word!
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Open, eerlijk, transparant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn 1ste keer dat ik een auto bij dit bedrijf heb gekocht. Nette mensen en goed geholpen.\r\n\r\nNa 1 week terug geweest met een storing welke in de automaat zat. Dit was helaas niet in 1x opgelost maar de uiteindelijke oplossing was perfect!\r\n\r\nPrima bedrijf om zaken mee te doen. Wanneer ik een ander wil aanschaffen zal ik zeker wederom bij de Pruis gaan kijken!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi occassions + onderhoud. Prima mensen, goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb via de pruis een auto gekocht die ik in duitsland zelf had op gezocht \r\nde afhandeling en begeleiding hiervan heb ik een goed gevoel aan over gehouden \r\n\r\nmartijn bedankt \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig bedrijf met dito medewerkers mijn tweede Audi hier gekocht en zoals we eigenlijk gewend zijn is alles weer tot in de puntjes geregeld, een aanrader voor iemand die voor zekerheid gaat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden (1 week na de aankoop) keurig netjes geholpen door de firma de Pruis!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via de mooie vernieuwde website bij autobedrijf De Pruis terecht gekomen voor de aanschaf van een gebruikte Audi A5. Heel prettig geholpen in een ontspannen sfeer. Goede prijs voor de ingeruilde auto ontvangen. Mooi aanbod occasions en zeer tevreden met de nieuwe aankoop. Ook de after sales en de service is dik in orde. Zo wil je als klant graag geholpen worden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige ervaring. Ik koop auto\'s voor mijn bedrijf al ruim 8 jaar bij De Pruis Auto\'s. Goede service en dienstverlening.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste auto hier gekocht, een golf 5 TDI, GTI uitgevoerd. Zag er mooi uit, uiteindelijk besloten om toch te kopen na veel twijfel. Na aanschaf bleek de passagiersdeur niet goed te sluiten, kan gebeuren dacht ik, terug gebracht en toen hebben ze de deur iets gericht.\r\nAlleen waren ze even vergeten te melden dat de auto total loss is geweest en zowel van voren als van achteren in de prak heeft gezeten, erg veel gezeur mee gehad naderhand. Conclusie; Veel te veel geld betaald/weggegooid voor een schade auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Serviceright bij dit bedrijf terecht gekomen. We hadden schade aan onze auto en wilden dit voor een redelijke prijs laten herstellen. De schade is geheel hersteld en boven verwachting. Er is niets meer van te zien. Goede service, zeer betrouwbaar en uitstekende kwaliteit!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct en net bedrijf, op mijn vragen per mail werd snel en duidelijk geantwoord, voorbeeld voor vele bedrijven

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geen, want op mijn vraag hebben ze nooit geantwoord. Jammer!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Steeds mijn auto in onderhoud en mijn a6 hier aangeschaft. Service super en je staat nooit voor verrassingen. Goed aanbod jong gebruikte auto\'s en wat ze niet hebben kunnen ze vinden.\r\nrob en richard ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gebracht voor groot onderhoud, keurig overleg gehad en reparatie en onderhoud tot in detail goed uitgevoerd met een factuur die ook nog eens erg meeviel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is nou een voorbeeld van een bedrijf wat de zaken uitstekend voor elkaar heeft, van aanschaf tot aflevering van mijn Audi SQ5 alles tip top geregeld een grote pluim voor De Pruis Auto\'s

Setheweg 8 7942LB Meppel

Over De Pruis Auto's B.V.

De Pruis Auto’s in Meppel is ruim 20 jaar een toonaangevend, (merk)onafhankelijke dealer en maken gebruik van een groot en betrouwbaar netwerk van leveranciers in binnen- en buitenland.