goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer snel en vakkundig geholpen bij storing, top gedaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opnieuw fijn geholpen, aandacht voor het probleem en een adequate aanpak bij het denkproces rond een ingrijpende reparatie versus vervangen van onze bedrijfswagen. O ja, de reparatie maakt dat onze auto weer rijdt als een (diesel)zonnetje.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer leuk en professioneel contact! Mooie collectie van auto\'s. Zeker het aanbevelen waard!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig klantvriendelijk contact\r\nMen denkt in oplossingen en is service gericht \r\n(Doe wat je zegt en zeg wat je doet is van toepassing !)\r\n\r\nheldere afspraken die tijdig en correct worden nagekomen. Bijzonder positief ervaren dat men je middels mail over tussentijdse vorderingen op de hoogte houdt \r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb daar mijn auto ingeruild die 100% in orde was. Bij proefrit met een auto daar als alles ok. Daarna kreeg ik alleen maar foutmeldingen op het display. Heb hier over gebeld maar hadden telkens een smoes. Nu ik de auto al 3 kwart jaar heb zijn de problemen begonnen. En zo\'n \r\n€ 3300 aan kosten gehad. Denk eerst goed na voor je daar een auto koopt. Wij hebben met deze auto veel pech gehad.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nVandaag onze nieuwe auto gehaald, zoals we gewend zijn alles weer super geregeld, dankje heren
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top\r\nauto ook nog ff mooi gewassen toen hij terug kwam

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na zeer plezierig en eerlijk gesprek met Martijn mercedes 350cdi aangeschaft. Gewoon een goed bedrijf. Geen gladde praatjes maar gewoon eerlijke antwoorden op mijn vragen. Op de dag van inruil van mijn auto had ik ontdekt dat er een klein probleem mee was. Heb dit gemeld en daar werd na overleg met Richard en Martijn een professionele oplossing voor bedacht. Ik ga bij de Pruis zeker weer kijken als ik aan een andere auto toe ben.\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij mijn inruil auto weten ze na een ritje van vijf minuten feilloos alle gebreken er uit te halen maar bij de auto die ik bij hun heb gekocht die ze notabene zelf in onderhoud hadden doen ze net of hun neus bloedt als er binnen 24uur allerlei storingslampjes beginnen te branden en na gebruik allerlei gebreken boven water komen drijven.Wat een oplichters!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar maanden terug heb ik bij De Pruis een gebruikte Audi Q5 aangeschaft. Was op slag verliefd op deze auto. De eerste paar honderd kilometer verliepen niet helemaal vlekkeloos. Maar ondanks dat we geen garantie hadden bedongen, hebben de kanjers van De Pruis deze kosteloos verholpen. En nu alweer sinds een tijdje een gelukkige berijder!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Goede behandeling en afhandeling. Auto rijdt weer perfect na een grote 30.000 km. beurt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel ,goed, klantvriendelijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en correcte service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring mee, altijd bereid om te helpen. Deskundig en goede service

perfect, zeker aan te bevelen

Over De Pruis Auto's B.V.

De Pruis Auto’s in Meppel is ruim 20 jaar een toonaangevend, (merk)onafhankelijke dealer en maken gebruik van een groot en betrouwbaar netwerk van leveranciers in binnen- en buitenland.