Zeer betrouwbaar en nuchter maar ook zeer gezellig!!

Vandaag mijn auto opgehaald vw passat variant uit 2020 oude ingewisseld, zeer mooie deal gekregen zodat de nieuwe auto binnen bedrijfs budget viel!! Verkoper Martijn heeft alles perfect geregeld, financiële zaken ( met boekhouding Cartec bv. ) en alle wensen voor aflevering auto! Martijn nogmaals bedankt voor de prima service maar ook vooral de gezelligheid en de heerlijke fles wijn!!!!

Vriendelijk, behulpzaam en topservice

Ongeveer 5 jaar geleden hebben we hier een VW Passat gekocht. Superauto. Met alle vertrouwen in Martijn hebben we nu wederom een VW aangeschaft. De VW Tiguan stond met een mooie rode strik op ons te wachten! Prachtige auto en we zijn er erg blij mee. Bedankt voor de juiste en vriendelijke afhandeling.

Professioneel bedrijf met uitstraling, en echte service.

Recentelijk een CR-V gekocht, deze stond er super netjes bij tijdens de aflevering, van binnen en buiten schoon gemaakt. Contact met Martijn als zeer prettig ervaren, nam de tijd gedurende het overleg, een auto kopen is een gevoelszaak, mijn vertrouwen is uitgekomen. De auto rijdt geweldig, maw ik ben zeer tevreden.

Zeer gastvrij en vriendelijk

Zeer gastvrij ontvangen. Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijk en zonder poeha te woord gestaan.

Top service snel geregeld

Ik ben net in het bezit van een a4 welke onderhoud nodig had. ik kwam er achter dat de Pruis dat kon verzorgen ipv de dealer en heb ze gebeld de zelfde week kon ik nog terecht en hebben het super geregeld. super service leuk bedrijf.

Professioneel

In februari 2020 een ge-importeerde VW Sharan aangeschaft bij De Pruis Auto's. Zeer tevreden over het gehele traject en het bijbehorende klantcontact. Wij zijn goed geholpen en netjes behandeld, bedankt Martijn.

Goede services, goed behandeld

Ik heb hier onlangs mijn Volkswagen Golf gekocht. We hadden 's morgens telefonisch contact en ik kon direct in de middag komen kijken en proefrijden. Ik kreeg alle informatie die ik nodig had en daarna heb ik meteen de aankoop laten bevestigen. De auto is voor aflevering nog nagelopen en grondig schoongemaakt (ook de bekleding). Ik ben zeer tevreden over de service, het contact en het verloop van dit verkoop/aankoop proces.

slecht in administratieve afhandeling

Nadat er afspraken telefonisch zijn gemaakt kun je er lang op wachten, maar de beloofde stukken worden niet gestuurd. Heb meerdere keren uitvoerig gebeld over dit verhaal.

Geweldige ervaring!

We hebben het hele proces van het kopen van een tesla model 3 via garage Pruis geregeld. Wat een plezierige ervaring! Goede , duidelijke, communicatie en een byzonder prettige aflevering. Een heel verschil , wat ik gelezen heb,met de ervaringen van andere kopers die dit via Tesla hebben gedaan. Bij aflevering kregen we een goede uitleg en er mankeerde niets aan de auto, die stond prachtig gepoetst in de showroom. We zijn in goed vertrouwen met deze garage (Martijn) in zee gegaan en ze zijn het vertrouwen meer dan waard geweest. Een aanrader!!

Waardeloos!

Op vrijdagmiddag eind de dag hadden wij een deal m.b.t. een auto die ik zou financieren. Direct de financiering in orde gemaakt, maar deze had nog wat extra documenten nodig. Deze waren netjes aangeleverd door mij. Dinsdag middag rond half 5 kreeg ik een e-mail van de verkoper dat de auto definitief was verkocht aan een ander persoon?!?!? Dinsdagavond was de financiering rond, waardoor ik nu met een financiering zit, terwijl ik de auto niet heb. Aangegeven dat ik het schandalig vond. We hadden tenslotte al een deal over de prijs en gezegd dat ik de financiering niet in een weekend kon regelen. Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klant vriendelijk en prettige sfeer op de zaak. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, transparant en snel handelend team.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, correct en eerlijk behandeld.\r\nGoede nazorg mbt alarm- en volgsysteem.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht bij hun!\r\nMooi bedrijf met het duurdere segment auto,s.\r\nDaar was onze opel astra sports tourer misschien maar gewoontjes bij, maar wij zijn er superblij mee!\r\nWe werden ook zonder arrogantie of poeha geholpen.\r\nPrima op de hoogte gehouden, over de leverdatum.\r\nErg prettig contact met Martijn en er werd nog even extra aandacht aan geschonken bij het ophalen van de auto!(grote strik er op,!)\r\n\r\nNu na een paar weekjes rijden in onze , nieuwe, bolide, nog steeds superblij met de auto!\r\nWie weet wordt onze volgende auto toch één uit het duurdere segment, bij hun vandaan!\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al aantal jaar klant bij dit bedrijf, snelle en goede service. Altijd vervangend vervoer beschikbaar indien nodig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, betrouwbaar en prijs kwaliteit is ok

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf krijgt waar voor je geld , wordt super geholpen zijn nu al 13 jaar trouwe klant en hoop nog jaren .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top deskundig,geduldig en weten waarover ze praten zonder kapsones .vriendelijk en begrijpen de cliënt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correct, to the point. vriendelijk, geen poeha. Gewoon goede auto\'s & goede mensen. Onze nieuwe auto bevalt uitstekend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst prettige en persoonlijke benadering, ook wanneer je niet gelijk besluit tot aanschaf, geven je alle ruimte en tijd. Ook de werkplaats zeer toegankelijk en bereid tot ad hoc oplossingen aan te dragen en even langs komen altijd mogelijk. Gratis vervangend vervoer!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, klantgericht, open communicatie en betrouwbaar.

goede service, goed behandeld

Over De Pruis Auto's B.V.

De Pruis Auto’s in Meppel is ruim 20 jaar een toonaangevend, (merk)onafhankelijke dealer en maken gebruik van een groot en betrouwbaar netwerk van leveranciers in binnen- en buitenland.