In één woord top!

Uiterst vriendelijke behandeling, er worden geen onnodige zalen verkocht zoals de achterbanden die nog goed genoeg waren. Ik maak eind januari een afspraak voor de APK. Tot ziens!!! Lies Gosse

fijn bedrijf

reparatie versnellingsbak Renaul Master uitgevoerd, prijsopgave vooraf, alles prima

zie hier onder

Je wordt altijd klantvriendelijk ontvangen en er wordt goed werk geleverd voor een redelijke prijs.

Prima: betrouwbaar en snel

Bandenwissel, snel en vakkundig gedaan en ook nog de ruitenwisservloeistof bijgevuld.

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Onze twee auto's (Ford focus van 2003 en een Peugeot 5008 van 2011) gaan hier sinds kort in onderhoud. Alles gaat keurig in overleg. Afspraak maken kan makkelijk online. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Rekening krijg je opgestuurd. En evt. afspraken om deze is er ook. Geen overbodige en onnodige dingen op rekening. Wij zijn tevreden klanten :-)

Prima service, net bedrijf, altijd eerst bellen als er wat met de auto is

Geweldige Service en afspraken worden nagekomen

Snelle en goede service

Zondags een mail. Gestuurd en maandag ochtend meteen een reactie terug. Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor de woensdag. De nieuwe koplamp ziet er keurig uit en ben er heel blij mee.

Snel een afspraak kunnen maken en goede service voor de auto.

Staat altijd voor de klanten klaar

Service gericht, 24/7. Betaalbaar en klantvriendelijk. Ga zo door.

Ze hebben mij heel goed geholpen met mijn auto

Ze hebben mij heel goed geholpen met mijn auto, en ze waren niet te broed om de onderdelen die ik had er op te zetten.

gewoon een goede garage, de klant is koning

komt afspraken na en verleend uitstekende service. een garage om bij terug te komen

We hadden pech met de auto, maar ik had hem nodig voor mijn werk, we konden gelijk komen, doordat er een onderdeel besteld moest worden, duurde het een dag, de volgende dag was hij weer klaar. Heel snel geholpen, en vriendelijk

goed bedrijf en word altijd snel geholpen

goed bedrijf .goede kennis. En als je onverwacht komt word je altijd geholpen

Professionele service met een glimlach.

Ik kom hier al langer, maar de service is altijd goed en persoonlijk. Ook bij vragen tussendoor altijd goed en snel advies

Prima service.

Snel, professioneel en te vertrouwen

Snel, professioneel en te vertrouwen

Snelle service en betrouwbaar

Altijd volgens afspraak en nette afhandeling.

Super en snel

Altijd snel plek en snel

Als nieuwe klant heb ik een goede indruk gekregen van het bedrijf.

Na eerste telefoontje kreeg ik een goed gevoel. We begrijpen elkaar m.b.t. de reparatie. Auto werd goed gerepareerd en mij geadviseerd de achterbanden te vervangen. Fijn dat dit in 1 dag kon worden opgelost.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Goede service!

Nu een aantal keren geweest voor verschillende reparaties. Prima service en kwaliteit. De facturen vallen ook altijd mee ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een Ford Fiesta gekocht bij Autobedrijf Kars ten Have. Alles goed geregeld conform afspraak.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige omgang met personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gemoedelijke sfeer, korte lijnen, echte professionals.