goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en rustige manier van lesgeven Marcel stelt je echt op je gemak.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij van vliet verkeersopleidingen mijn rijbewijs gehaald. Vanaf het begin geeft hij al tips die je later bij het examen kan gebruiken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is heel goed. Ik vond de leermethode erg prettig, ik heb veel geleerd en kan nu met vertrouwen de auto instappen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool na 5x niet slagen lukt het hier wel andere methode van les geven waar door ik toch dat stukje rust wat er miste kreeg op de weg

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij deze rijschool terecht gekomen omdat hij werd aangeraden.\r\nIk was nogal onzeker en een tikkeltje bang om te gaan lessen. Tijdens mijn eerste rijles merkte ik dat hij mij op mijn gemak stelde, hij kwam bij over als een rustige man, met veel kennis van de praktijk en theorie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vond het super eng om voor het eerst te gaan rijden. Maar bij van Vliet verkeersopleidingen voelde ik mij op mn gemak. Ben iedere keer met plezier in de auto gestapt! Een super goede rijschool !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer te vreden over de verleende surves

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig. Altijd op tijd en als het een keer wat later wordt, wordt dat van te voren gemeld. Je kan merken dat iemand echt bezig is om je goed voor te bereiden en dat erg serieus neemt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had vele verkeerde manieren van rijden aangeleerd bij een andere rijschool. na 2 maandjes 1x in de week lessen ging de vooruitgang wel snel. ik vond het heel fijn dat deze rijschool elke dag op elk tijdstip kan. hierdoor was het combineren van werk/school/rijden goed te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelf heb ik maar kort gelest bij dit bedrijf, maar heb in die korte tijd wel veel geleerd. Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad tijdens het rijden en mijn rij instructeur werd niet boos, praatte rustig en legde alles uit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen gehad. Alles is rustig uitgelegd wat je op je gemak stelt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door Van Vliet Verkeersopleidingen heb ik met een goed gevoel mijn rijbewijs kunnen halen. Ik was hiervoor echt bang om auto te gaan rijden, maar door Marcel heb ik elke les steeds meer zelfvertrouwen gekregen. Tijdens de lessen werd er ook goed rekening gehouden met wat mijn zwakke punten waren, zodat ik hier veel mee kon oefenen. Van Vliet Verkeersopleidingen is een echte aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed in een keer me rijbewijs gehaald

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een pakket gekocht. Dit was voor mij erg goedkoop, want er zat een theoriecursus, een theorietoets,een TTT en een praktijkexamen bij. \r\nIk heb tijdens de rijlessen misschien wel meer geleerd dan nodig. Ik was veel verder dan ik misschien wel dacht. Dat is denk ik de kracht van de opleiding. Tijdens je examen zit het vaak al goed, zonder dat je daarbij stilstaat.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, elke les was leerzaam en de instructeur was betrokken bij de lessen en niet met andere dingen bezig. Je mag lekker jezelf blijven wat ook fijn is. De lessen worden rustig opgebouwd, naarmate je meer ervaring krijgt moet je steeds zelfstandiger rijden wat ook prettig is. De lesauto is fijne auto om in te leren rijden aangezien hij niet zo groot is. Kortom een leuke rijschool die zeker het proberen waard is!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de rijlessen en de bijbehorende examens onder begeleiding van Van Vliet Verkeersopleidingen als erg prettig ervaren. De juiste momenten wanneer het nodig is wordt je bewust gemaakt van je eigen rijgedrag en inzicht in het verkeer. Ik heb mezelf kunnen zijn tijdens de rijlessen en werd gemotiveerd om mijn rijgedrag te verbeteren. De sfeer is ontspannen en je voelt je niet onder druk gezet. Tevens is het erg flexibel geregeld wat betreft de rijlessen in te plannen. Al met al dus een echte aanrader om rijles te nemen bij Van Vliet Verkeersopleidingen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met heel veel plezier mijn rijbewijs kunnen halen, en ik ben ook niet bang geweest na alle lessen samen om alleen voor de eerste keer te gaan rijden. Ik heb er veel geleerd wat ik zeker de rest van mijn leven ga gebruiken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn lestijd bij Van Vliet Verkeersopleidingen als heel plezierig ervaren. Een les van 1,5 uur is er bij deze rijschool ook echt een van 1,5 uur. Je tijd gaat niet verloren aan anderen of aan de instructeur zelf, en dat is zoals het hoort. Ook vragen die ik heb gehad zijn altijd met geduld beantwoord. Verder vond ik het heel fijn een theoriesamenvatting te krijgen, waardoor je weet waar je je het best op kunt focussen met leren voor het theorie-examen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel van Vliet, aanbevolen door een vriendin van mij, heeft mij gehoplen met het behalen van mijn rijbewijs. Vanaf de eerste proefles was al gelijk duidelijk hoe Marcel werkt. Hij zorgt dat je vol zelfvertrouwen achter het stuur zit en geeft je overal tips daar waar nodig. Als je ergens wat minder goed in bent, is er altijd ruimte om daar aan te werken tijdens de lessen. Door de jaren ervaring die hij heeft merk je dat hij verstand van zaken heeft en overal wel wat over weet. Een echte aanrader dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijlessen. Je leert alles op zijn tijd en als je vragen hebt worden deze altijd beantwoordt. Je rijdt afwisselende ritten en leert daardoor veel. Al om al erge fijne rijschool en een fijne rij instructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leerzaam