Afspraak gemaakt en gevraagd wanneer het gereed was en kon hem op afgsproken ophalen.

Wist dat er extra kosten aankwamen ,kosten opgave ontvangen dus ik wist wat kwijt was en daar opdracht voor gegeven . Dan weet je waar je aan toe bent en zo hoort het.

Snelle service en goede zorg!

Ik kon mijn auto al meteen de dag dat ik belde voor een APK keuring brengen en diezelfde dag alweer ophalen. We werden thuis gebracht na het wegbrengen van de auto. Mijn auto werd 'realistisch' gekeurd en ook het afhandelen ging duidelijk en 'netjes'. Al met al, top!

vakmanschap en betrouwbaarheid

Er is nog iets meer dan alleen vakmanschap en betrouwbaarheid, wat ik niet goed onder woorden kan brengen, maar wat in de stilte verborgen ligt.

Top garage

Iedere keer weer top service Klantvriendelijk Duidelijk, zegt wat er moet gebeuren. Geeft daarbij een passende prijs opgave Overlegt altijd als er onverwacht andere problemen zich voordoen , stuurt foto’s van defecte onderdelen via de app. Zal daarbij indien dit passend is opzoek gaan naar de beste oplossing denk aan refurbished onderdelen. Is zeker niet de duurste, zal ook niet de goedkoopste zijn, maar de kwaliteit en service is het zeker waard. De auto wordt altijd netjes schoon ( schoon gemaakt) achter gelaten En zo nu en dan ligt er een kleine verrassing in ( flesje goede wijn, doosje pepermunt etc) . Rekening altijd netjes thuis gestuurd.

Prima ervaring. Alle afspraken worden nagekomen.

Super bedrijf. Eerlijk en degelijk

Fijn bedrijf

Geweldig meedenken met de klant en super vriendelijk

Top geholpen,

Goed vakmanschap en nette prijzen

Vandaag een kleine beurt en pak gedaan. Vlotte vriendelijke ontvangst en correcte prijs voor de werkzaamheden

Zoals altijd een dikke pluim!

Snel, vakkundig, transparant!

zeer tevreden

zoals altijd zeer tevreden

Snel, vriendelijk, duidelijk en goed!

Geweest voor APK. Altijd goed!

Deskundig, betaalbaar en vriendelijk

Een keurige garage met deskundig personeel en waar je je auto betaalbaar kunt laten repareren en/of onderhouden.

Vertrouwen

Medkar verzorgd al jaren het onderhoud van de auto van mijn zoon en in het verleden van mijn schoonvader. En doet dat perfect.

Snelle en betrouwbare service.

Vriendelijke mensen, betrouwbare service. Ze adviseren goed.

Top service!

Vriendeljjk, goed geholpen, goede service, vakkundig. Fijn bedrijf om je auto in onderhoud te hebben. Groetjes José

Snel en vakkundig

Prima service! Aardige, professionele mensen!

Eerlijk en betrouwbaar

Fantastische service , en eerlijk en betrouwbaar. Al hebben ze het nog zo druk ze proberen altijd z.s.m. tot een oplossing te komen. Wij zijn super tevreden en bevelen deze garage zeker aan.

Altijd TOP

wederom vlot geholpen en kleine reparatie direct uitgevoerd tegen minimale kosten, geweldige SERVICE

Snel en transparant

Goed overleg over wat er moest gebeuren. Duidelijke gespecificeerde offerte en rekening. Snelle service. Zelfs foto's van de vervangen onderdelen bijgeleverd. Top service!

Positieve ervaringen met Medkar. Duidelijke en goede service.

Geweldige service

Zeer tevreden klant! Ze doen echt hun best om te helpen.

Goede service!

Al een aantal jaar klant en dat bevalt goed.

Perfect!

Was zeker 100 euro goedkoper als ergens anders, en was snel en vakkundig gemaakt voor de afgesproken prijs.top!

Erg vriendelijke benadering

Advies wordt gegeven maar er wordt je niets opgedrongen.

Top garage!

Zeer fijne ervaringen met dit bedrijf. Open en transparant. Duidelijk en eerlijke prijzen. Sneller service!

Telfordstraat 29

8013RL Zwolle