Super service

Ik zou mijn auto brengen volgens afspraak, echter was de afspraak bevestiging niet goed gegaan op de site. Dus ik kom daar, krijg ik te horen dat er niets in het systeem staat. Dus ik bied aan om een afspraak te maken voor een week later, Krijg ik te horen: "Nee laat de auto maar staan we kunnen er direct aan beginnen". Dat noem ik service. Tot de volgende keer.

Prima Service

Makkelijk in het maken van een afspraak van een reparatie, waarbij je eerst een prijsopgave ontvangt. Helder duidelijk en snelle acties! Prima Bedrijf op je auto heen te brengen.

Vriendelijk, snel en bekwaam een aanrader

Fijne service

Fijne service. Ondanks pech en in het weekend snel geholpen.

Eerlijke prijsopgave.

Reparatie uitgevoerd, auto gezogen. Dat noem ik service.

Goed bedrijf

De auto in vertrouwde en bekwame handen.

Afspraak = Afspraak

Ik was afgegaan op de beoordelingen van klanten. Eerlijk is eerlijk, vanuit mijn eerste ervaring kan ik dit onderschrijven. Zeer correct in terugbellen en doorspreken van de onderhoudsbeurt. Distributieriem laten vervangen en airco-servicebeurt. De uitstraling van garage en showroom bevestigen hoe dit bedrijf te werk gaat! Kunnen andere garages voorbeeld aan nemen.

Uiterst bekwaam en zorgvuldig bedrijf

Kom nu ruim 4 jaar en ben uiterst tevreden. Afspraak maken is een eitje, zo geregeld via de app. Nette prijzen en goede service.

Super service en prima kwaliteit

Snel geholpen zoals de eerst keer. Ga zeker mijn auto hier blijven in onderhoud doen.

Weer super geregeld

Denken altijd goed mee in het onderhoud van mijn oude wagentje.

klantvriendelijk, servicegericht en meedenkend

Werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de apk en reparatie

Zeer prettig

Een vriend adviseerde Medkar en wat bleek zeer terecht ! Vriendelijk en prettig geholpen, een goede uitleg over het onderhoud via mail en telefonisch besproken. Hier hou ik van helder en transparant. Breng mijn Alfa romeo met een vertrouwd gevoel weer langs.

Super goede service

Snelle afhandeling met duidelijke afspraken en fijne mensen!

Vakkundig

Kort gezegd: Klantgerichte service

Duidelijke prijsopgave en vooraf overleg wat er moet gebeuren aan eventuele reparaties aan de auto.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service! Bedankt!

Vriendelijk, goede communicatie en service

Goed gevoel.

Goede service, vriendelijke mensen en eerlijk advies!

Goede service en eerlijke prijs

Mijn auto voor apk en grote beurt gebracht. Van te voren een prijsopgave gekregen. De prijzen waren zeer reëel. Auto was binnen een dag klaar en schoongemaakt. Zeer tevreden over de goede service.

Zeer goed.

Beleefd. Transparant en goede communicatie!

Snel en adequaat geholpen

Snel en adequaat geholpen, vriendelijke mensen, redelijke prijzen, goed overleg. Topgarage!

Ik breng al vele jaren, naar volle tevredenheid, mijn auto naar Medkar voor storingen, APK of onderhoud. Klantvriendelijk, vakkundig en reële prijzen.

Weer goed geholpen. bedankt.

Had helaas hetzelfde probleem maar werd deze keer weer goed en kosteloos geholpen

Altijd tevreden

Altijd tevreden, duidelijke uitleg, zeer prettige zaak!

Klantvriendelijk, meedenkend, zag later dat er een flesje water is neergezet en mijn auto uitgezogen is. Dank jullie wel, oog voor detail.

Telfordstraat 29 8013RL Zwolle