Goede ervaring, nu afwachten op het resultaat. alleen jammer ze staan in de gids voor[ overdeijssel] maar dat was niet bekend. maar als nog korting. Goed geholpen

No nonsens en betrouwbaar

Hier sta je op nummer één als klant. No nonsens en betrouwbaar

Goede service!

Ervaren mensen Prima service Vriendelijk en snel geholpen Prijs / Kwaliteit= Fantastisch Kom zeker terug

Top bedrijf eerlijk en vriendelijk

Fijn bedrijf

Snel geholpen en goede service en vakmanschap

Wat een geweldige service

Een aantal maanden geleden een auto gekocht bij medkar en vergeten om een review te schrijven wat echt wel verdiend is!! Beter laat dan nooit hé? Auto gezien en gebeld, bedrijf was al dicht maar menner kwam er gelijk aan, auto bekeken en er moest nog een APK, beurt en nieuwe accu, dus meenemen kon nog niet natuurlijk, meneer bracht de auto een paar dagen later naar ons toe, wat een service! Helaas wilde de auto meteen de eerste rit niet starten, meneer is gelijk weer gekomen en heeft de auto meegenomen en een fijne gratis leenauto achter gelaten, hij vindt het ook duidelijk heel vervelend. De startmotor is vervangen en heel netjes is de auto weer afgeleverd. Eerlijk gezegd voelde ik me niet comfortabel met een auto die me meteen in de steek liet, dus liet ik een aankoop keuring doen bij de dealer, daar kwam uit dat de versnellingsbak lagers aan vervanging toe waren, verder niks noemenswaardigs. Contact opgenomen met meneer en wederom geweldige service en dienstverlening! Kortom, een hele eerlijke eigenaar die goede garanties verleend en mij het gevoel gaf dat ik geen zeur ben en me uiteindelijk een top auto met top service heeft geleverd! Voor mij de volgende keer gewoon weer Medkar!

Ik vertrouw deze garage.

Alles gebeurt in overleg en wordt uitstekend verzorgd.

Altijd vakkundig.

Je wordt er netjes geholpen en de service is goed.

Betrouwbaar en erg klantvriendelijk

Ik krijg altijd goede adviezen en betaalbare oplossingen

Prettige behandeling en duidelijk wat er moet gebeuren en prijsstelling vooraf.

Firma Medkar is een klantvriendelijk bedrijf met een duidelijke omschrijving van de reparatie en de kosten ervan. Snelle behandeling van de reparatie.

Netjes geholpen!

Erg netjes geholpen met de apk keuring en een kleine beurt. Wordt duidelijk geïnformeerd over de kosten.

Vakkundig, snel en duidelijk!

Prima vakmensen!

Top Bedrijf

Medkar, wat een top bedrijf. Iedere auto heeft op zijn tijd een beetje liefde nodig, zelf geef dat niet echt. Mijn auto moet het gewoon doen als ik hem nodig heb, verder geen gezeur. Exact om deze reden breng ik mijn auto naar Medkar, hier krijg hij de zorg en aandacht welke hij af en toe toch nodig heeft om mij niet te laten staan. Natuurlijk krijg ik hier een factuur voor, maar deze is altijd uit gespecificeerd en vooraf besproken. Top bedrijf dus!

Zeer goede communicatie en nette garage

Goede communicatie en nette garage

Topservice

Nadat de stuurbekrachtiging het spontaan begaf, op advies van collega's in Zwolle bij Medkar naar binnengelopen. Binnen 5 minuten een leenautootje geregeld voor een minimale bijdrage, binnen twee uur een email met offerte voor akkoord en de volgende dag voor 12.00 uur gereed. Nette uitleg van de werkzaamheden en zicht op het vervangen onderdeel, in je auto stappen die ook nog eens helemaal is schoongemaakt! Wat een topservice.

Met Medkar wordt ik ontzorgd met goede service tegen een redelijke prijs.

Altijd meedenkend, top service bieden. Oplossing probleem altijd dichtbij.

Heel fijn bedrijf!

Vriendelijk, realistisch, betrouwbaar.

Prettige en duidelijke service

Wat prettig is, is dat Medkar belt wanneer de kosten en werkzaamheden bekend zijn om dit even door te spreken. Zo kom je nooit voor nare verrassingen te staan. Ook worden de werkzaamheden op vakkundige wijze uitgevoerd.

Snel en vakkundig

Correct en vakkundig

Liever zo weinig mogelijk naar de garage. Maar erg prettig om een vertrouwd adres te hebben voor mijn Alfa.

Super service

Ik zou mijn auto brengen volgens afspraak, echter was de afspraak bevestiging niet goed gegaan op de site. Dus ik kom daar, krijg ik te horen dat er niets in het systeem staat. Dus ik bied aan om een afspraak te maken voor een week later, Krijg ik te horen: "Nee laat de auto maar staan we kunnen er direct aan beginnen". Dat noem ik service. Tot de volgende keer.

Prima Service

Makkelijk in het maken van een afspraak van een reparatie, waarbij je eerst een prijsopgave ontvangt. Helder duidelijk en snelle acties! Prima Bedrijf op je auto heen te brengen.

Vriendelijk, snel en bekwaam een aanrader